تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817628723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در حاشيه كنفرانس مطبوعاتي نوكيا اولين گوشي لمسي نوكيا رونمايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: در حاشيه كنفرانس مطبوعاتي نوكيا اولين گوشي لمسي نوكيا رونمايي شد
سرويس موبايل- دفتر نوكيا همزمان با برگزاري كنفرانس مطبوعاتي ورود اولين گوشي لمسي نوكيا موسوم به 5800 را به بازار ايران اعلام كرد.
به گزارش عصر ارتباط، اين نشست خبري كه هفته گذشته با حضور مدير كل، مدير توسعه تجاري و محصولات و مدير بازاريابي نوكيا و نيز جمعي از اصحاب‌رسانه در هتل هما برگزار شد به معرفي محصول جديد نوكيا يعني5800 Xpress Music اختصاص داشت.

در ابتداي اين جلسه بيژن خياباني- مدير كل نوكيا در ايران - در خصوص توجه ويژه نوكيا به حوزه موسيقي، گفت: زماني‌كه صحبت از پخش موسيقي و تلفن‌همراه مطرح مي‌شود، تمامي افراد در سرتاسر دنيا به اين موضوع تمايل دارند كه دستگاهي در اختيار داشته باشند كه از حافظه بالا و اسپيكر‌هاي قدرتمند برخوردار باشند و در عين آسان بودن كاربري آن به عنوان يك تلفن‌همراه نيز كاركرد مناسبي داشته باشد تا كاربر بتواند به ليست شماره‌هاي تلفن و ساير موارد ذخيره شده كه از اهميت بالايي برخوردار هستند به راحتي دسترسي پيدا كند.
او ادامه داد: در هر كجاي دنيا انسان‌ها با روش‌هاي گوناگوني نسبت به موسيقي گرايش داشته و از آن لذت مي‌برند كه با توجه به همين اصول نوكيا 5800 را معرفي كرده تا تمامي سلايق افرادي كه علاقه زيادي به موسيقي دارند را پوشش دهد.
5800 به ايران رسيد
در ادامه مدير توسعه تجاري و محصولات نوكيا به معرفي اين محصول پرداخت و گفت: اين گوشي اولين محصول نوكيا است كه به صفحه‌نمايشگر تمام‌لمسي مجهز شده است. با استفاده بهينه از اين فناوري، اين مدل قادر است تا امكان دسترسي سريع و آسان را به كليه محتويات چندرسانه‌اي شامل ويدئوها، تصاوير و فايل‌هاي موسيقي تنها از طريق تماس انگشتان با منوي كشويي ستون رسانه‌ها موسوم به MediaBar ايجاد كند. با استفاده از اين نوار دسترسي سريع قابليت اتصال به اينترنت نيز فراهم مي‌شود و كاربران مي‌توانند از خدمات آنلاين كه در قالب نرم‌افزارهاي گنجانده شده در اين گوشي وجود دارد، استفاده كنند. از طرف ديگر با توجه به پشتيباني اين گوشي از فايل‌هاي فلش، كاربران به راحتي قدر خواهند بود در اينترنت به جست‌وجو بپردازند.
وحيد كاظمي نجف‌آبادي در خصوص امكانات خاص 5800 افزود: يكي از قابليت‌هايي كه در اين گوشي گنجانده شده ستون دفتر تلفن است كه به كاربر اين امكان را مي‌دهد تا به صورت همزمان شماره تلفن 4 نفر را روي صفحه‌نمايش مشاهده كرده و تنها با يك اشاره سابقه آخرين پيامك، پست‌هاي الكترونيكي، عكس‌ها و به روزرساني وبلاگ‌ها را پيگيري كند.
او در ادامه به مشخصات فني اين گوشي اشاره كرد و ادامه داد: صفحه‌نمايش استفاده شده در اين مدل بهترين صفحه‌نمايشي است كه تاكنون در گوشي‌هاي تلفن‌همراه استفاده شده است. اين صفحه‌نمايش 2/3 اينچي قادر است تا عكس‌ها، تصاوير ويدئويي و محتويات سايت‌ها را با شفافيت بالا و رنگ‌هاي طبيعي به نمايش بگذارد. نسبت تصوير در اين صفحه‌نمايش 16 به 9 است كه اين موضوع در زمان فيلمبرداري كه اين امكان با سرعت 30 فريم در ثانيه وجود دارد كاملا مشهود است و اين امكان را فراهم مي‌آورد تا تصاوير ويدئويي با كيفيت VGA ضبط شده و به نمايش گذاشته شوند. 5800 Xpress به يك دوربين 2/3مگاپيكسلي و لنز كارل‌زايس مجهز شده است.
كاظمي نجف‌آبادي افزود: با استفاده از اين گوشي و در مناطقي كه كاربر قادر باشد به مراكز اينترنتي ارائه موسيقي متصل شود، به راحتي مي‌تواند با مركز موسيقي نوكيا ارتباط برقرار كرده و به جست‌وجوي آلبوم‌هاي دلخواه خود بپردازد و قطعات مورد علاقه خود را خريداري كند از طرفي با توجه به گنجانده شدن نرم‌افزار Nokia Music PC امكان انتقال فايل‌هاي موسيقي يا مديريت آنها نيز وجود دارد. اين گوشي از 60 زبان زنده دنيا پشتيباني مي‌كند و به صفحه كليد مجازي الفبايي، صفحه كليد مجازي رايانه‌اي، قلم نوري و مضراب براي موسيقي‌دانان مجهز شده است. نكته قابل توجه گنجانده شدن تمامي ملزومات يك پخش‌كننده فايل‌هاي موسيقي مانند اكولايزرهاي گرافيكي، حافظه 8 گيگابايتي براي ذخيره قطعات موسيقي، قابليت پشتيباني از فرمت‌هاي مختلف و متعدد صوتي و تصويري و يك خروجي 5/3 ميلي‌متري در اين مدل است.
موسيقي زبان جديد نوكيا
مدير توسعه تجاري و محصولات نوكيا در خصوص استفاده اين گوشي موسيقيايي در ايران، گفت: با توجه به عدم دسترسي كاربران ايراني به مراكز پخش موسيقي به صورت اينترنتي، براي گوشي‌هايي كه قرار است وارد بازار ايران شوند در حدود 120 قطعه از موسيقي‌هاي خواننده‌هاي مختلف به خصوص آن دسته كه با روحيات جوانان سازگاري بيشتري دارند، قرار داده شده است.
در انتهاي اين مراسم نيز فرهاد حاج‌كاظميان - مدير بازاريابي نوكيا - در مورد ايده Playlist به ارائه توضيحاتي پرداخت و گفت: هدف نوكيا تنها پخش موسيقي نيست بلكه نگاه اين شركت به موسيقي به عنوان يك سرگرمي و تفريح است در حقيقت هدف اصلي علاوه بر گوش دادن موسيقي لذت بردن از آن است حتي بعضي مواقع افراد نوع روحيات يا شخصيت خود را از طريق موسيقي نشان مي‌دهند. به عبارت بهتر نوكيا قصد دارد تا از فهرست موسيقي به عنوان يك زبان جديد بين‌المللي بين كاربران نوكيايي استفاده كند.
يكي از نكاتي كه بيش از همه در اين ميان خودنمايي مي‌كرد اختصاص ندادن زماني براي پرسش و پاسخ بين خبرنگاران حاضر و مسئولان نوكيا بود.
 سه شنبه 10 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن