تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819321209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه دانشگاهي ارايه مقاله عضو هيات علمي واحد استهبان در همايش منطقه اي مهندسي پژوهشي يزد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اخبار كوتاه دانشگاهي ارايه مقاله عضو هيات علمي واحد استهبان در همايش منطقه اي مهندسي پژوهشي يزد
استهبان- خبرگزاري ايسكانيوز: مقاله عضو هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد استهبان در همايش منطقه اي مهندسي پژوهشي واحد يزد ارايه شد.
به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، مقالات منصوره اميريان زاده عضو هيات علمي واحد استهبان با عناوين (انگيزه هاي كليدي در توسعه پژوهشگري) در همايش منطقه اي مهندسي پژوهشي واحد يزد و (آسيب شناسي نماز) در هفدهمين كنگره سراسري نماز و نيايش تهران به صورت سخنراني ارايه شد.

**انجام انتخابات هيات مديره انجمن علمي كشاورزي در واحد اردستان
همزمان با شانزدهم آذرماه روز دانشجو، سومين انتخابات هيات مديره انجمن علمي رشته كشاورزي با استقبال زياد دانشجويان انجام شد كه پس از شمارش آرا از ميان 210 راي ماخوذه تعداد هشت نفر از دانشجويان به عنوان اعضاي هيات مديره انتخاب شدند.
مهندس خواجه باشي مدير گروه رشته كشاورزي دانشگاه هدف از انجام اينگونه فعاليت ها را در دانشگاه افزايش روحيه مسووليت پذيري در بين دانشجويان عنوان كرد و گفت: اعضاء هيات مديره براي مدت دو سال انتخاب و زير نظر گروه كشاورزي فعاليت مي كنند.

**برگزاري جلسه پرسش و پاسخ در واحد علي آباد كتول
جلسه پرسش و پاسخ هيأت رئيسه و اساتيد واحد علي آباد كتول با حضور دكتر ايرانبخش رئيس واحد برگزار شد.
به گزارش "ايسكانيوز" در اين جلسه دكتر ايرانبخش ضمن تقدير از زحمات استادان، گزارشي از فعاليت هاي انجام گرفته و طرح هاي آتي اين واحد دانشگاهي ارائه كرد.

**ارتقاي مدرس واحد لارستان به مرتبه استادياري
مدرس واحد لارستان به مرتبه استادياري ارتقاء يافت.
به گزارش "ايسكانيوز" با ارسال نامه اي از سوي دكتر جاسبي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي، دكتر عبدالرسول قنبري مدرس واحد لارستان با توجه به مدرك تحصيلي دكتراي تخصصي در رشته جغرافياي طبيعي- ژئومورفولوژي به مرتبه استادياري گروه آموزشي جغرافيا ارتقاء يافت.

**همايش استاني غديرشناسي در واحد ايلام
واحد ايلام با همكاري بنياد غدير استان ايلام، همايش استاني غديرشناسي را برگزار مي كند.
به گزارش "ايسكانيوز" رئيس واحد ايلام با بيان مطلب فوق گفت: غدير، نبض حقيقت در وادي شور، نشاط و سرور است.
عادل نوروزي تصريح كرد: اين همايش در راستاي ترويج فرهنگ غدير و آشنايي بيشتر با واقعه تاريخي غدير برگزار مي شود.
رئيس واحد ايلام، موضوعات مقالات را غدير در قرآن ها، پيام ها و عبرت هاي غدير و انديشه ديني و مقابله با تحجر، غدير و مباني وحدت اسلامي، نقش حوزويان و دانشگاهيان در حفظ و گسترش غدير و ولايت و ....
عنوان كرد.
وي گفت: علاقه مندان مي توانند مقالات خود را تا بيستم آذرماه جاري به آدرس دبيرخانه همايش واقع در واحد ايلام ارسال كنند.

**چاپ كتاب در واحد كاشمر
مجموعه مقالات همايش منطقه اي طب ورزشي با همكاري حوزه پژوهشي واحد كاشمر، توسط انتشارات شايسته گستر منتشر شد.
به گزارش "ايسكانيوز" اين كتاب در 283 صفحه، حاوي 29 مقاله ارائه شده در اين همايش در 29 آبان ماه سال جاري به صورت مقاله و پوستر است.
همايش ياد شده توسط واحد كاشمر و با مشاركت واحدهاي دانشگاهي مشهد، نيشابور و شيروان و با حضور 22 نفر از اعضاي هيأت علمي مراكز آموزش عالي؛ كاشمر، تهران، كرج، مشهد، بجنورد، شيروان، نيشابور، بروجرد و تربت حيدريه به عنوان كميته علمي همايش با استقبال علاقه منداني از نقاط مختلف كشور و استان و منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامي برگزار شد.

**در راستاي ترويج فرهنگ قرآني و اسلامي، مسابقه تفسير سوره يوسف ميان كاركنان و دانشجويان واحد سنندج در مسجد امام(ره) اين واحد برگزار شد.
به گزارش "ايسكانيوز" همچنين در پايان به نفرات اول تا سوم هدايايي به رسم يادبود اهدا شد.
همچنين اردوي 40 نفره دختران واحد سنندج به مقصد اصفهان و به مناسبت روز ازدواج جوانان برگزار شد.

**راه اندازي اتاق فكر در واحد آشتيان
طبسي در مراسم روز دانشجو از راه اندازي اتاق فكر در واحد آشتيان در آينده نزديك خبر داد.
به گزارش "ايسكانيوز" دكتر طبسي گفت: اتاق فكر متشكل از اساتيد و اعضاي هيأت رئيسه و جمعي از دانشجويان با هدف آسيب شناسي و حجاب در جامعه، راه اندازي مي شود.
وي با اشاره به اهميت روز دانشجو افزود: برگزاري نمايشگاه كتاب، برگزاري مسابقات مختلف ورزشي و ايستگاه صلواتي و برپايي يادواره شهيد علم الهدي و دانشجويان شهيد شهرستان آشتيان از جمله برنامه هاي روز دانشجوست.

**همايش عرفان هاي اصيل و كاذب دفتر فرهنگ اسلامي واحد نكا واحد نكا برگزار شد.
به گزارش "ايسكانيوز" همايش عرفان هاي اصيل و كاذب با مشاركت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي مازندران، دفتر فرهنگ اسلامي واحد نكا و تشكل دانشجويي هم انديشي آيين در سالن آمفي تئاتر واحد نكا برگزار شد.
سخنران اين همايش، حجت الاسلام دكتر حسيني نماينده مقام معظم رهبري در آموزشكده فني نوشيرواني بابل در خصوص عرفان هاي اصيل و كاذب، مطالبي را ايراد كرد.
 دوشنبه 18 آذر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 553]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن