تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821298101




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پورتال ملي خلاقيت و نوآوري دهه فجر رونمايي مي‌‏شودبرگزاري دومين جشنواره توسعه جامعه مجازي در خرداد 88


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: پورتال ملي خلاقيت و نوآوري دهه فجر رونمايي مي‌‏شودبرگزاري دومين جشنواره توسعه جامعه مجازي در خرداد 88


تهران- خبرگزاري كار ايران
پورتال ملي خلاقيت و نوآوري با همكاري وزارت آموزش و پرورش اواسط دهه فجر سال جاري به بهره‌‏برداري مي‌‏رسد.

محمد كامبد، دبير دبيرخانه دائمي جشنواره توسعه جامعه مجازي در گفت‌‏وگو با خبرنگار ايلنا ضمن اعلام اين خبر اظهار داشت: پروژه‌‏هاي اين دبيرخانه در حوزه الكترونيك يكي ايجاد پورتال ملي خلاقيت و نوآوري و ديگري ايجاد پورتال بازي با همكاري شركت سروش رسانه و سازمان صدا و سيما است.
وي اضافه كرد: تاكنون فاز اول پروژه ملي پورتال خلاقيت و نوآوري به ثمر رسيده و نسخه آزمايشي آن هم راه‌‏اندازي شده است ولي در اواسط دهه فجر اين پورتال مخصوص دانش آموزان به صورت رسمي آغاز به كار خواهد كرد.
كامبد در ادامه به روند ايجاد پورتال بازي توسط اين دبيرخانه اشاره كرد و گفت: 60 درصد اين پروژه به اتمام رسيده و ظرف دو ماه آينده كار پروژه به پايان خواهد رسيد.
وي ادامه داد: اين پورتال بازي كه با همكاري شركت سروش رسانه در حال انجام است، قرار بود در عيد فطر افتتاح شود ولي بنا به دلايلي دبيرخانه از پروژه عقب ماند و كار به دو ماه آينده موكول شد.
دبير دبيرخانه دائمي جشنواره توسعه جامعه مجازي در ادامه سخنان خود از برگزاري دومين جشنواره توسعه جامعه مجازي خبر داد و افزود: در دهه اول خرداد سال 88 شاهد برگزاري دومين جشنواره توسعه جامعه مجازي ايران با محوريت دولت و شهروند الكترونيك خواهيم بود.
وي خاطرنشان كرد: تاكنون استارت اوليه برگزاري اين جشنواره به كمك تمام مسؤولان اين حوزه زده شده و قرار است در اين نمايشگاه تمامي تكنولوژي‌‏هاي جديد دولت الكترونيك به نمايش در آيد.
پايان پيام

كد خبر: 457431
 جمعه 24 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن