تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820061613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برندگان اسکار ۸۳ چه می کنند؟


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق:












برندگان جوایز هشتاد و سومین دوره مراسم آکادمی اسکار با توجه به دریافت جوایز در این مراسم، پروژه های سینمایی آینده خود را برنامه ریزی می کنند.










برندگان جوایز هشتاد و سومین دوره مراسم آکادمی اسکار با توجه به دریافت جوایز در این مراسم، پروژه های سینمایی آینده خود را برنامه ریزی می کنند.
برندگان جوایز اسکار بهترین فیلم، بهترین کارگردان، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین فیلم نامه غیر اقتباسی و بهترین فیلم نامه غیر اقتباسی با توجه به دریافت جوایز در این مراسم، پروژه های سینمایی آینده خود را برنامه ریزی می کنند.

پروژه های سینمایی برندگان هشتاد و سومین دوره مراسم آکادمی اسکار به شرح زیر است:

امیل شرمن، یان کنینگ و گرت آنوین (تهیه کنندگان فیلم سینمایی "سخنرانی پادشاه" (The King`s Speech)، برنده جایزه اسکار بهترین فیلم):

کنینگ و شرمن که صاحب شرکت فیلم سازی "سی سا فیلمز" (See Saw Films) هستند در حال حاضر مشغول تهیه ۲ فیلم سینمایی "پرتغال ها" (Oranges) و "طلوع خورشید" (Sunshine) هستند و در آینده نیز تهیه کنندگی فیلم های سینمایی "خجالت" (Shame)، "انگلیسی آمریکایی" (American English) را برعهده دارند. آنوین نیز تهیه کنندگی فیلم سینمایی "ماشین پرنده" (The Flying Machine) را برعهده گرفته است.

همچنین این سه تهیه کننده بار دیگر به صورت مشترک در آینده نزدیک تهیه کنندگی فیلم سینمایی "بانویی که به دور دست ها رفت" (The Lady Who Went Too Far) را برعهده می گیرند.

تام هوپر (برنده جایزه بهترین کارگردان):

تام هوپر تاکنون برای ساخت هیچ پروژه سینمایی قرارداد رسمی امضا نکرده است، اما بنابر اظهارات مدیر برنامه های هوپر، این کارگردان در آینده ۲ فیلم سینمایی را براساس رمانی از دبرا موگاچ به نام "تب تالیپ" (Tulip Fever) و رمان "بی نوایان" (Les Miserables) نوشته ویکتور هوگو می سازد.

ناتالی پورتمن (برنده جایزه بهترین بازگر نقش اول زن):

پورتمن که در حال حاضر پروژه های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی "فراز تو" (Your Highness)، "هشر" (Hesher) و تور" (Thor) را در حال تولید و نمایش دارد. همچنین این بازیگر جوان سینما در آینده در فیلم کمدی رمانتیک "غرور و تعصب" (Pride and Prejudice) و فیلم سینمایی "زامبی ها" (Zambies) ایفای نقش می کند.

کالین فیرث (برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد):

فیرث در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی "متفکر، خیاط، سرباز و جاسوس" (Tinker, Tailor, Soldier, Spy) است و در آینده نیز با حضور کامرون دیاز در جدیدترین فیلم برادران کوئن به نام "موضوع بحث" (Gambit) و در فیلم سینمایی "استاکر" (Stoker) ایفای نقش می کند.

ملیسا لئو (برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن):

"ایالت سرخ" (Red State)، "هفت روز در آتوپیا" (Seven Days in Utopia) و "فرانسین" (Francine) فیلم های سینمایی هستند که ملیسا لئو در آن بازی کرده و هنوز اکران نشده اند.

همچنین این بازیگر سینما در آینده نیز در مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی "پیکنیک" (Picnic) و "سیرک مرده" (The Dead Circus) ایفای نقش می کند.

کریستین بل (برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد):

این بازیگر مطرح سینما در آینده نزدیک در ۲ فیلم سینمایی "۱۳ زن از دانجینگ" (The ۱۳ Women of Nanjing) به کارگردانی ژانگ ییمو و "برخاست شوالیه سیاه" (The Dark Knight Rises) به کارگردانی کریستوفر نولان ایفای نقش می کند.

دیوید سایدلر (برنده جایزه اسکار بهترین فیلم نامه غیر اقتباسی برای "سخنرانی پادشاه"):

اسلایدر در حال حاضر مشغول نوشتن فیلم نامه "بانویی که به دور دست ها رفت" است.

آرون سورکین (برنده جایزه بهترین فیلم نامه اقتباسی برای "شبکه اجتماعی"):

سورکین که به تازگی نوشتن فیلم نامه "مانیبال" (Moneyball) را به پایان رسانده است، در آینده فیلم نامه پروژه سینمایی "سیاستمدار" (The Politition) را آغاز می کند.













گزارش : خبرگزاری سینمای ایران (cinemapress.ir)






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن