تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 1 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817629840




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اصفهان: كاشان در ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سرآمد شهرهاي استان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اصفهان: كاشان در ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سرآمد شهرهاي استان است
كاشان - رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنابع دستي و گردشگري استان اصفهان گفت: شهرستان كاشان در هر سه عنوان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري سرآمد ديگر شهرهاي اين استان است.


به گزارش ايرنا، "احمد امين پور" روز سه شنبه در آيين توديع و معارفه رييس اداره ميراث ميراث فرهنگي، صنابع دستي و گردشگري كاشان، با اشاره به اختصاص يافتن چند نشان اصالت يونسكو به صنايع دستي اين شهرستان، اظهار داشت: كاشان با قدمت چند هزار ساله خود، جاذبه هاي طبيعي و تاريخي بسياري براي جذب گردشگر دارد.

وي، شهرداري و مديريت شهري كاشان را بسيار هماهنگ با سازمان ميراث فرهنگي، صنابع دستي و گردشگري استان اصفهان توصيف و تاكيد كرد: مديران و كاركنان اين اداره بايد از اين هماهنگي نهايت استفاده را ببرد.

امين پور ابراز اميدواري كرد: مديريت جديد اداره ميراث فرهنگي، صنابع دستي و گردشگري كاشان، بتواند با همكاري و هماهنگي ديگر ارگانها و نهادها، جايگاه واقعي كاشان را معرفي كند و در راستاي تحقق اهداف سازمان ميراث فرهنگي، صنابع دستي و گردشگري گام بردارد.

نماينده مردم كاشان و آران و بيدگل در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين آيين با اشاره به تاريخ هفت هزار ساله كاشان، گفت: انتظار مردم شهرستان كاشان، ارتقاي اداره ميراث فرهنگي، صنابع دستي و گردشگري اين شهرستان به اداره كل است.

"علي اصغر گرانمايه پور" با اشاره به بازديد بيش از 2 ميليون گردشگر در سال از شهرستان كاشان ابراز اظهار داشت: در زمينه زيرساختهاي جذب گردشگر اين شهرستان كار نشده است.

وي ابراز تاسف كرد: گردشگران هتل و محل اقامت با امكانات مناسب در اين شهرستان نمي يابند و مجبورند به گونه اي برنامه ريزي كنند كه شب در اين شهرستان اقامت نكنند.

گرانمايه پور ابراز اميدواري كرد: با همكاري و همت مسوولان هرچه سريعتر شاهد شكل گيري هتل، موتل، كمپينگ و فضاهايي با امكانات مناسب براي اقامت گردشگران باشيم.

معاون استاندار و فرماندار كاشان نيز در اين آيين براي تشكيل كارگروه "ميراث فرهنگي، صنابع دستي و گردشگري" در فرمانداري اعلام آمادگي كرد و گفت: تمام مشكلات و نيازهاي مربوط به اين مسايل در اين كارگروه بررسي مي شود.

"حسينعلي حاجي" همچنين با اشاره به مشكلات مردمي كه در حريم بعضي از ميراث فرهنگي اين شهرستان زندگي مي كنند درخواست كرد: هر چه سريعتر زميني دولتي در جاي ديگر از هيات دولت گرفته شود و در اختيار اين افراد قرار گيرد تا آنها هم زمين و خانه خود را به اداره ميراث واگذار كنند.

وي، بر ضرورت توسعه گردشگري در اين شهرستان تاكيد كرد و اظهار داشت: در اين زمينه نيازمند برنامه اي جامع و ثابت هستيم كه سياستهاي آن به صورت مستمر محقق شود.

رييس جديد ادراه ميراث فرهنگي، صنابع دستي و گردشگري كاشان، نيز از كاشان به عنوان كلكسيون تاريخ ياد كرد و گفت: اين شهرستان قله مدرنيت، فرهنگ و هنرهاي ماندگار است.

"محسن عبداللهي" با اشاره به ضرورت بازنگري بافت تاريخي كاشان، تاكيد كرد: با همكاري ديگر ارگانها و نهادهاي شهرستان، حريم مجددي براي بافت تاريخي كاشان تعيين كنيم.

وي، توسعه گردشگري در كاشان را نيازمند توجه و تامل بسيار دانست و اظهار داشت: بايد مراقب باشيم بعد مذهبي و تاريخ و فرهنگ زيباي اين شهرستان در مسير اين توسعه قرباني نشود.

در اين آيين "محسن عبداللهي" به عنوان رييس اداره ميراث فرهنگي، صنابع دستي و گردشگري كاشان معرفي و از زحمات رييس سابق اين اداره قدرداني شد.

اين آيين با حضور جمعي از مسوولان نهادها و ادارات شهرستان كاشان در خانه تاريخي عامريهاي اين شهرستان برگزار شد. ك/2
7428/554
 سه شنبه 21 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن