تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دور...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821397642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ورزشي از آذربايجان شرقي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار ورزشي از آذربايجان شرقي
خبرگزاري فارس: نايب قهرماني بسكتبال با ويلچر‌، نخستين برد‌ تبريز در ليگ دسته يك واليبال بانوان كشور و ... از مهم‌ترين اخبار ورزشي آذربايجان شرقي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، مرحله نخست مسابقات بسكتبال با ويلچر قهرماني باشگاه‌هاي كشور كه از هفت آبان ماه با حضور هشت تيم در دو گروه الف و ب در جريان بود، روز گذشته پايان يافت و نماينده بسكتبال با ويلچر آذربايجان شرقي شاهد تبريز به مقام نايب قهرماني دست يافت.
در اين دوره از رقابت‌ها تيم بسكتبال با ويلچر تربيت بدني بهزيستي كشور در گروه الف به عنوان قهرماني دست يافت و تيم‌هاي شاهد تبريز، بنياد خوزستان و هيئت بوكان به ترتيب مقام‌هاي دوم تا چهارم را كسب كردند.
اين در حالي است كه مسابقات بسكتبال با ويلچر قهرماني باشگاه‌هاي كشور و جام برتر كه از مهر ماه آغاز شده، تا پايان آبان ماه سال جاري ادامه دارد و اكثر تيم‌هاي بسكتبال با ويلچر در سطح استان‌ها با روحيه‌اي بسيار بالا‌ در اين بازي‌ها حضور دارند.

* نخستين برد‌ تبريز در ليگ دسته يك واليبال بانوان كشور
در نخستين برد در تبريز‌، هيئت واليبال آذربايجان شرقي از سد نماينده واليبال قم گذشت.
شانزدهمين دوره رقابت‌هاي واليبال ليگ دسته يك زنان باشگاه‌هاي كشور (جام نوآوري و شكوفايي) با حضور 12 تيم از دهم آبان ماه شد و تيم هيئت واليبال آذربايجان شرقي براي دفاع از عنوان چهارمي در فصل گذشته رقابت‌هاي دسته اولي پاي در رقابت‌ها گذاشت.
تيم واليبال آذربايجان شرقي در هفته نخست ديدارها در مجموعه ورزشي كوثر تبريز پذيراي تيم هيئت واليبال قم بود كه در يك ديدار نفسگير و پنج گيمه حريف خود را با شكست بدرقه كرد.
مرحله رفت اين رقابت‌ها با برگزاري شش ديدار همزمان در شهرهاي بابلسر، سمنان، زنجان، تبريز، آباده و كرمان آغاز شد.
در اين دوره از رقابت‌ها تيم هيئت واليبال آذربايجان شرقي با تيم‌هاي پتروشيمي بندرامام، هيئت مازندران، همياري شهرداري كرمان، هيرساورزش تهران، تارخ خرم آباد، شهرداري سمنان، هيئت زنجان، شانيدر اروميه، هيئت قم، آلومينيوم سازي اراك و معدن استقلال آباده رقابت مي‌كند.
بر اساس برنامه ارائه شده از سوي فدراسيون واليبال، ديدارهاي رفت ليگ دسته يك واليبال زنان باشگاه‌هاي كشور در 11 مرحله(هفته) و از دهم آبان ماه تا اوايل بهمن ماه سال جاري برگزار مي‌شود.

* اعلام برنامه دور سوم مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي كشور
از سوي كميته مسابقات فدراسيون فوتبال، برنامه دور سوم مسابقات فوتبال جام حذفي باشگاه‌هاي كشور (جام آزاد‌سازي خرمشهر) اعلام شد و شهرداري تبريز در تهران ميهمان نيروي زميني تهران است و پتروشيمي تبريز با همنام پيروزي تهران‌، پرسپوليس قزوين در استاديوم تختي تبريز و تراكتورسازان با شهرداري كرمان در استاديوم اختصاصي با مصاف حريفان خود مي‌روند.

* 3 مدال برنز تنيسور‌هاي آذربايجان شرقي
تيم تنيس باويلچر هيئت معلولان و جانبازان آذربايجان شرقي نماينده ايران ‌كه در رقابت‌هاي كاپ آزاد مالزي كوالامپور حضور داشت، در نخستين گام خود به سه مدال برنز دست يافت تا براي حفظ عنوان قهرماني در سال گذشته گام بزرگي برداشته باشد.
در نخستين روز رقابت‌ها در سيد الف تيم تنيس با ويلچر هيئت ورزش‌هاي جانبازان و معلولان آذربايجان شرقي كه با حضور بزرگان اين رشته و قهرمانان جهاني و آسيايي برگزار شد، در قسمت دوبل محمد‌رضا يعقوبي و حسين ممي‌پور به مدال برنز اين رده دست يافتند.
در رقابت‌هاي سيد ب نيز در رده انفرادي مهدي طيبي به مدال برنز دست يافت و در قسمت دوبل نيز مهدي طيبي به همراه محتشم تنيسور تهراني به مقام سوم سيد ب دست يافتند.
تيم تنيس باويلچر هيئت معلولان و جانبازان آذربايجان شرقي كه از قهرمانان نامي تنيس با ويلچر كشور همچون حسين ممي‌پور كه عنوان قهرمان انفرادي رقابت‌هاي بين‌المللي آلمان و كشور را در كارنامه خود دارد، به همراه مهدي طيبي، محمد‌رضا يعقوبي هر سه از تنيسور‌هاي آذربايجان شرقي، محتشم تنيسور استان تهران به مربيگري رضا كوجواري و سرپرستي محمد‌رضا عبدالله‌زاده سود مي‌برد.
انتهاي پيام/ص
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 242]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن