تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 2 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817702288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فردا؛ حماسه دانش آموزي بازخواني مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:موج: فردا؛ حماسه دانش آموزي بازخواني مي شود
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد فرهنگ دانش آموزان، دانشجويان و تشكل هاي مردمي با تجمع در مقابل لانه جاسوسي آمريكا ياد و خاطره روز 13 آبان سال 58 را زنده نگه خواهند داشت.
به گزارش خبرنگار موج، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي همه ساله برنامه هايي را براي روز 13 آبان روز جهاني مبارزه با استكبار درنظر مي گيرد، به همين منظور نشست خبري صبح امروز در دفتر مركزي شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي برگزار شد.

استقبال دانش آموزان، دانشجويان و اصناف و كارگران از مراسم ويژه 13 آبان

مجيد ملكي تبار رييس ستاد مركزي 13 آبان در ابتدا توضيحاتي در رابطه با آن روزها ارائه كرد و گفت: بعد از سال هاي 41 و 42 كه همراه باقيام روشنگري حضرت امام خميني(ره) عليه آمريكا و صهيونيسم بين الملل و حكومت دست نشانده و طاغوتي پهلوي و مخالفت با كاپيتولاسيون(مصونيت قضايي اتباع آمريكا در ايران) و مخالفت با لايحه انجمن هاي ايالتي و ولايتي و حذف سوگند به قرآن محيد در مجلس كه در حقيقت حذف اسلام بود و به جهت اين كه رژيم طاغوت تحمل اين روشنگري ها را نداشت و از طرفي امام را نمي توانست از مردم جدا كند و از ياد و خاطره ها ببرد لذا تصميم به تيعيد حضرت امام به تركيه گرفت تا شايد انوار انقلاب اسلامي به رهبري ايشان خاموش گردد.
قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي با اشاره به كشتار دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران درسال 57 اذعان داشت: در اين روز دانش آموزان شهر تهران در اوج قيام مردم، مدارس راتعطيل نموده و در اعتراض بر ددمنشي و خشونت مزدوران رژيم شاه و درسالگرد تبعيد امام خميني(ره) به طرف دانشگاه تهران راهپيمايي نمودند كه باهجوم نيروهاي مسلح رژيم طاغوت روبرو شدند لذا دانش آموزان به دانشگاه تهران پناه بردند به گمان اين كه مزدوران رژيم به دانشگاه حمله نمي كنند اما از آنجا كه رژيم طاغوت و جنايت كار پهلوي حريم هيچ مكاني اعم از حوزه و دانشگاه را رعايت نمي كرد و درهاي دانشگاه تهران را شكستند و به دانش آموزان يورش بردند و 64 نفر ازآن ها را شهيد كردند.
وي در ادامه به تسخير لانه جاسوسي آمريكا در سيزدهم آبان سال 58 اشاره كرد و ادامه داد: در اين روز دانشجويان پيرو خط امام با برنامه ريزي از چند دانشگاه كشور روبروي سفارت آمريكا كه به مركز جاسوسي و براندازي انقلاب و نظام اسلامي تبديل شده بود تجمع كرده و در پاسخ به جنايت هاي آمريكا در اين روز جاسوسي و توطئه عليه ملت ايران از ديوارجاسوسخانه آمريكا بالا رفته و آن را فتح كردند.
ملكي تبار ضمن اظهار اميدواري از استقبال مردمي در مراسم ويژه روز 13 آبان اذعان كرد: اميدواريم با برگزاري اين مراسم به بهترين وجه ممكن بتوانيم براي جوانان ايران و همه دنيا درس عبرتي شود.
وي ستاد دهه فجر، ستاد قدس و انتفاضه و ستاد 13 آبان ازجمله ستادهاي شوراي تبليغات اسلامي به شمار مي شود و ستاد 13 آبان شامل 8 كميته كه مهم ترين آن كميته دانش آموزي، كميته دانشجويي، كميته اطلاع رساني، كميته اجرايي، كميته امنيتي و نظارتي و كميته تداركاتي و پشتيباني است.
رييس ستاد مركز 13 آبان در پاسخ به سؤال خبرنگار تلويزيون ژاپن مبني بر اين كه چه برنامه هايي به مناسبت سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي در اين ويژه برنامه خواهيد داشت، گفت: برنامه خاصي نداريم چرا كه آمريكا خوارتر از آن سال هاست و در آن روزها كسي آمريكا را نمي شناخت و امروزه همه خيانت آمريكا را به خوبي دريافته اند و فكر مي كنم اگر بيانيه قرائت شود، پاسخ شما داده مي شود.

حجت الاسلام ابوترابي ميهمان ويژه مراسم 13 آبان

محسن صباغ در ادامه اظهار داشت: ستاد برگزاري مراسم روز سيزدهم آبان ماه با حضور تمامي تشكل هاي دانشجويي، دانش آموزي و سازمان ها ونهادها و تشكل هاي مردمي تشكيل شده است كه كميته اجرايي، كميته استان ها، كميته تبليغات و انتشارات و كميته ارتباطات و اطلاع رساني از ديگر كميته هاي اين روز به شمار مي رود.
وي عنوان كرد: اين مراسم روز ملي مبارزه با استكبار جهاني، با حضور اقشار مردم به ويژه دانش آموزان، دانشجويان، مسوولان محترم نظام، نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي و روحانيون ساعت 10 صبح روز دوشنبه سيزدهم آبان مقابل لانه جاسوسي سابق آمريكا و همزمان در سراسر كشور برگزار مي شود.
مسوول كميته مراسم ستاد مركزي 13 آبان با اشاره به اقدامات تبليغي و انتشارات اظهار داشت: طراحي و چاپ بنرهاي تبليغاتي سه رخداد مهم 13 آبان و نصب در سطح شهر و ارسال به ستادهاي برگزاري مراسم سراسر كشور، طراحي و چاپ اقلام تبليغاتي و پوسترها و توزيع به ستادهاي سراسر كشور، ادارات، نهادها، سازمان و وزارتخانه ها، طراحي پوسترها وتراكت هاي تبليغاتي مراسم توسط كميته دانشجويي و كميته دانش آموزي و چاپ توزيع به سراسر كشور، اقدامات لازم براي فضاسازي شهرتهران با نصب بنرها و بيلبوردها با همكاري شهرداري تهران و آماده سازي فضاي مناسب محل برگزاري مراسم از جمله اقدامات تبليغي و انتشارات ستادبه شمار مي رود.
وي در ادامه به ذكر برنامه ها و فعاليت هاي كميته اجرايي مراسم پرداخت و اعلام كرد: هماهنگي لازم با شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه براي اياب و ذهاب شركت كنندگان در مراسم، شركت افراد از دانشگاه ها و مدارس علميه و مساجد براي دانشجويان و طلاب حوزه هاي علميه و نمازگران مساجد، هماهنگي لازم با شركت مترو براي فراهم كردن تمهيدات لازم براي شركت كنندگان در مراسم، برقراري ايستگاه هاي صلواتي از جمله اين برنامه ها به شمار مي رود.
همچنين به گفته وي باتوجه به برگزاري مراسم در مقابل لانه جاسوسي سابق آمريكا محدوده ترافيكي در خيابان طالقاني از ساعت 8 صبح روز 13 آبان ماه سالجاري تا پايان مراسم حدفاصل چهارراه سپهبد قرني تا چهارراه شهيد مفتح برقرار خواهد شد.
صباغ ادامه داد: كميته دانش آموزي ازروزپنجشنبه 9 آبان ماه سالجاري برنامه هاي خود را آغاز كرده كه مي توان به كوه پيمايي ويژه دختران در تپه نورالشهداء، مراسم جشن باشكوه به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) در سالن ورشو، غبارروبي و عطرافشاني مزار شهداي گمنام به خصوص دانش آموز بسيجي شهيد فهميده و حضوردانش آموزان در نماز جمعه تهران و سراسر كشور، به صدادرآمدن زنگ استكبار ستيزي در مدارس سراسر كشور توسط اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانش آموزان، برگزاري مسابقات كاريكاتور شيطان بزرگ آمريكا در تمام مدارس، مسابقه ساخت عروسك و آدمك شيطان بزرگ توسط آموزش و پرورش منطقه 2 تهران و حضور گسترده دانش آموزان در مراسم تظاهرات ضداستكتباري مقابل لانه جاسوسي سابق آمريكا در مراسم سراسراشاره كرد.
وي برگزاري چندين جلسه باحضور نمايندگان وزارتخانه ها، نهادها و دانشگاه هاي تهران و تشكل هاي دانشجويي، ساخت مستند 13 آبان توسط دانشگاه علامه طباطبايي، برگزاري ميزگردهاي دانشجويي در دانشگاه ها، پخش فيلم هاي متناسب باحادثه 13 آبان در خوابگاه هاي دانشجويي، ميزگرد تشكل هاي دانشجويي روز پنج شنبه 9 آبان ماه سالجاري در لانه جاسوسي سابق آمريكا، معرفي اساتيد دانشگاه جهت برگزاري ميزگرد در صداوسيما، برگزاري مسابقه استكبار ستيزي در دانشگاه ها، برگزاري مسابقه عكس و پيام كوتاه از مراسم توسط دانشگاه بقيه الله و برگزاري نمايشگاه كتاب و عكس در دانشگاه ها از جمله برنامه ها و فعاليت هاي كميته دانشجويي اعلام كرد.

برنامه هاي روز سيزدهم آبان سال جاري

تلاوت آياتي از كلام الله مجيد، سرود جمهوري اسلامي ايران و مرگ بر آمريكا، قرائت بيانيه دانش آموزي توسط مريم السادات كشفي، گروه سرود ايران من توسط 27 دانش آموز، قرائت بيانيه دانش آموزي توسط آرش قلي پور، سرود روح سپيد توسط گروه سرود 27 نفري دانش آموزان، قرائت قطعنامه توسط رضايي، سخنراني حجت الاسلام ابوترابي نايب رييس محترم مجلس شوراي اسلامي از جمله برنامه هاي روز سيزدهم آبان سال جاري در مقابل لانه جاسوسي آمريكا به شمار مي رود.
 يکشنبه 12 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن