تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815369736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول بسيج دانش آموزي فارس: شعار امسال بسيج دانش آموزي، طلايه داري ،خودباوري، نوآوري و شكوفايي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسئول بسيج دانش آموزي فارس: شعار امسال بسيج دانش آموزي، طلايه داري ،خودباوري، نوآوري و شكوفايي است
اجتماعي. بسيج دانش آموزي. هفت ابان
شيراز- مسئول بسيج دانش آموزي استان فارس گفت: شعار امسال بسيج دانش آموزي در سراسر كشور، طلايه داري ،خودباوري، نوآوري و شكوفايي است.

سرهنگ عبدالرحيم فرج زاده دوشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا در شيراز افزود: از هفتم تا سيزدهم آبان ماه هفته بسيج دانش آموزي نامگذاري شده است و در اين هفته در استان فارس حدود ‪۲۸‬برنامه اجرا مي‌شود وي اظهار داشت: در روز هفت آبان ماه ديدار جمعي دانش آموزان بسيجي را با ائمه جمعه در سراسر استان فارس داريم و در روز هشت آبان ماه ديدار با مقام معظم رهبري در تهران پيش بيني شده است.

فرج زاده ادامه داد: از ديگر برنامه‌هاي اين روز به صدا درآوردن زنگ شجاعت، برگزاري صبحگاه سراسري در مدارس، ديدار دانش آموزان بسيجي با خانواده‌هاي شهدا و جانبازان و فراخوان نشريه ديواري مدرسه با موضوع نوآوري و شكوفايي است.

وي اضافه كرد: در روز ‪ ۹‬آبان ماه كه به نام دانش آموز بسيجي ، اخلاق ، ايثار و معنويت نامگذاري شده ،عطر افشاني قبر شهدا و برگزاري جشن ميلاد حضرت معصومه (ص) در مدارس دخترانه را خواهيم داشت.

مسئول بسيج دانش آموزي استان فارس گفت: در روز ‪۱۰‬آبان ماه كه عنوان دانش آموز بسيجي انتظار آمادگي و عدالت را دارد مسابقه دو رهروان شهداي دانش آموز ويژه پسران ،كوهپيمايي ويژه دختران و حضور دانش آموزان بسيجي در مراسم نماز جمعه را داريم.

فرج زاده افزود: معرفي و تشويق حدود چهار هزار دانش آموز بسيجي نمونه در استان فارس ، برگزاري نشست‌هاي سياسي و فرهنگي و تجليل از نخبگان از برنامه‌هاي ‪ ۱۱‬آبان ماه است.

وي با بيان اين مطلب كه در روز ‪۱۲‬آبان ماه از ‪۲۰۰‬نفر از شركت‌كنندگان در طرح هجرت (مرمت و زيباسازي مدارس) تجليل مي‌شود گفت: در روز سيزدهم آبان ماه حضور سازمان يافته سه ميليون نفر دانش آموز بسيجي در سراسر كشور در مراسم راهپيمايي روز دانش آموز را داريم كه سهم استان فارس ‪ ۳۰۰‬هزار نفر مي‌باشد.

فرج زاده ادامه داد: مسابقه وبلاگ نويسي حماسي نوجوانان بسيجي ،توزيع مجله پويندگان و پيشگامان ،مسابقه دلنوشته به امام زمان و مسابقه ورزشي از مدرسه تا مركز از ديگر برنامه‌هاي هفته بسيج دانش آموزي است.ك/‪۳‬ ‪۶۷۵ / ۷۳۷۸‬
 دوشنبه 6 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن