تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820474635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفت‌وگوي اسلام و مسيحيت آينده جهان‌ را رقم‌مي‌‌زند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: گفت‌وگوي اسلام و مسيحيت آينده جهان‌ را رقم‌مي‌‌زند
گروه بين‌الملل: در صورتي كه اقدامات جدي در جهت اشاعه صلح و آشتي بين مسلمانان و مسيحيان انجام‌نشود، آينده همه جهان در خطر خواهد‌ بود.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني«news.smashits»،«نور سلطان نظر بايف» رييس‌جمهور قزاقستان ديروز 26 مهر در آيين افتتاح همايش وزيران امور خارجه كشورهاي اسلامي و غربي با عنوان«صلح مشترك؛ پيشرفت با استفاده از تنوع» در شهر آستانه با بيان اين مطلب بر اشاعه همكاري بين پيروان اسلام و ساير اديان الهي به‌منظور مقابله با تهديد‌هاي جهاني از جمله تروريسم تأكيد‌كرد.

وي در ادامه گفت: برخي سعي دارند اين‌گونه القا‌كنند كه مسلمانان تهديدي براي تمدن غرب و جهان مسيحيت هستند و بعضي مسلمانان هم مسيحيت را با استعمار غرب پيوند مي‌زنند كه هردو ديگاه اشتباه است.

نظربايف اشاعه همكاري براي مقابله با تلاش‌هايي كه با هدف ايجاد شكاف ميان بشريت انجام‌‌مي‌شود را مهم‌خواند و ايجاد روابط حسنه و اعتماد بين مردم را در گرو اشاعه احترام و درك متقابل عنوان‌كرد.

يادآوري‌مي‌شود همايش وزيران امور خارجه كشورهاي اسلامي و غربي با عنوان«صلح مشترك؛ پيشرفت با استفاده از تنوع»، ديروز در «آستانه» پايتخت قزاقستان آغاز‌شد.

اين همايش با حضور نمايندگاني از 60 كشور و سازمان بين‌المللي و با هدف بحث درباره راه‌هاي گسترش همكاري بين كشورهاي اسلامي و غربي براي گسترش روابط بين‌المللي، همكاري‌هاي اقتصادي، تعامل فرهنگ‌ها و تحليل نقش رسانه‌هاي جمعي در اين فرآيند‌ها برگزار‌خواهد‌شد.

تأكيد بر دست‌يابي به تصميمات عملي براي همكاري متقابل بين كشورهاي اسلامي و غربي و هم‌‌آهنگ‌سازي روابط بين‌الملل نيز از موضوعات مورد بررسي در اين نشست خواهدبود.
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن