تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821186812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اولين دبيرستان صدراي دخترانه كرمانشاه افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اولين دبيرستان صدراي دخترانه كرمانشاه افتتاح شد
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: اولين دبيرستان صدراي دخترانه استان كرمانشاه طي مراسمي با حضور مديركل تبليغات اسلامي اين استان و تعدادي از مسئولان محلي به طور رسمي افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر در كرمانشاه، مديركل تبليغات اسلامي استان كرمانشاه صبح شنبه در اين مراسم گفت: دبيرستانهاي علوم و معارف اسلامي صدرا به توصيه مقام عظماي ولايت با همكاري سازمان تبليغات اسلامي و آموزش و پرورش آغاز به كار كرده كه در اين دبيرستانها افراد خبره در رشته علوم انساني جهت كسب تحصيلات عاليه در زمينه معارف اسلامي تربيت مي شوند .

حجت الاسلام اسماعيل قبادي افزود: هدف از تأسيس اينگونه دبيرستانها پاسخگويي به نيازهاي روز جامعه است تا افرادي زبده براي خدمت به دين پرورش يافته با مباني علمي روز آشنا شوند و قادر به مقابله با هجمه هاي دشمن باشند.

وي خاطر نشان كرد: اينگونه دبيرستانها كاملاً دولتي است و تمامي برنامه هاي آن زير نظر آموزش و پرورش انجام مي شود و سازمان تبليغات اسلامي هم بر مباني درسي، مراحل تحصيلي، برنامه هاي فرهنگي، ديني و فوق برنامه نظارت كرده و آنها را حمايت و تقويت مي نمايد.

مديركل تبليغات اسلامي استان كرمانشاه يادآور شد: در سال تحصيلي 1386 اولين دبيرستان صدراي پسرانه اين استان با همكاري سازمان آموزش و پرورش استان كرمانشاه افتتاح شد كه امسال نيز شاهد افتتاح اولين دبيرستان صدراي دخترانه و دومين دبيرستان از اين نوع در استان هستيم.

قبادي با تأكيد بر اهميت گسترش دبيرستانهاي صدرا گفت: در ساليان اخير اهميت زيادي به اين دبيرستانها داده مي شود و ما آمادگي داريم كه در كليه شهرستانهاي استان كرمانشاه دبيرستان صدرا را راه اندازي كنيم كه اين امر به همت و همكاري متوليان نياز دارد.

وي با تقدير از همكاري شايسته رئيس سازمان آموزش و پرورش استان و رئيس اداره آموزش و پرورش ناحيه سه كرمانشاه در راه اندازي اين دبيرستان در يكي از مناطق مستعد شهر كرمانشاه گفت: اين دبيرستان در ساختماني مناسب و مجهز راه اندازي شده كه اميدواريم با همكاري اين سازمان و آموزش و پرورش به زودي از نظر امكانات سخت افزاري و نرم افزاري تجهيز شود.

قبادي با اشاره به نحوه حمايتهاي اين سازمان از دبيرستانهاي صدرا گفت: سازمان تبليغات اسلامي علاوه بر اينكه سعي دارد مقداري از كمبود امكانات اين دبيرستانها را رفع كند، نسبت به برگزاري كلاسهاي فوق برنامه، تقويتي، قرآن، احكام، اردوهاي فرهنگي و آموزشي، تشويق دانش آموزان ممتاز با هماهنگي آموزش و پرورش اقدام خواهد كرد.

در ادامه اين مراسم احمدعلوي زماني رئيس آموزش و پرورش ناحيه سه كرمانشاه با تقدير از تلاشها و پيگيري هاي اداره كل تبليغات اسلامي استان كرمانشاه در راه اندازي اين دبيرستان گفت: تأسيس اين دبيرستان ضرورتي بود كه بايد انجام مي شد كه در همين راستا تلاش شد بهترين فضاي ممكن آموزشي را كه در ناحيه داشتيم در اختيار اين دبيرستان قرار دهيم.

وي افزود: از اينگونه آموزشگاه ها انتظار مي رود دانش آموزاني با فرهنگ ايراني و اسلامي تربيت شوند تا به رشد و تعالي جامعه كمك كرده و مجتهد و مجتهده بيرون بيايند.

علوي زماني تصريح كرد: بايد اين دبيرستانها زودتر تأسيس مي شدند زيرا توجه به مسائل ديني و اخلاقي از جمله اهداف جامعه اسلامي است و هدف اين مدارس نيز تربيت نيروهايي خلاق براي اين مسائل است تا توطئه دشمن جهت مقابله با اسلام ودور كردن جوانان از اسلاميت و انسانيت توسط فارغ التحصيلان اين مدارس خنثي شود.

وي خاطر نشان كرد: تمام كادر آموزش و پرورش در تلاش هستند تا آنجايي كه مي توانند مشكلات مدارس صدرا را حل نموده و جهت تقويت آن از هيچ كوششي دريغ ندارند.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن