تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814270929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در بيانيه اي اعلام شد:تقدير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از حضور يكپارچه امت در راهپيمايي روز قدس


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در بيانيه اي اعلام شد:تقدير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از حضور يكپارچه امت در راهپيمايي روز قدس
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ستاد مركزي انتفاضه و قدس با صدور بيانيه اي از حضور پرشور، معنوي و يكپارچه امت خداجو و حق طلب ايران اسلامي به جهت شركت در راهپيمايي عظيم و مردمي روز جهاني قدس تقدير و تشكر كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، در اين بيانيه آمده است ديروز مسيرهاي هشتگانه، خيابان آزادي، ميدان انقلاب و سنگ فرش هاي اطراف دانشگاه تهران ، خيابان هاي منتهي به ميعادگاههاي نماز جمعه در سراسر كشور شاهد حضور ميليوني مردمان مومن روزه دار، اعم از زن و مرد و كودك و پير و جوان، براي اعلام حمايت همه جانبه از ملت مظلوم و قهرمان فلسطين بود ، ديروز نداي حق طلبي و حقيقت جويي مردمي ظلم ستيز، امتي آزاده به همراه ساير كشورهاي مسلمان همزمان با روز جهاني قدس، روز همدردي با ملت مظلوم فلسطين و روز رهايي قدس شريف، در جهان طنين انداز شد.

در ادامه آمده است : تجلي حضور و تلاءلو انوار آزاديبخش اين خيزش عظيم لرزه براندام نحيف استكبار جهاني و اركان رژيم صهيونيستي انداخت و ستون هاي سست و پايه هاي غيراصولي رژيم ترور و وحشت اسرائيل را در هم كوبيد ، ديروز ايران اسلامي يكپارچه به پا خاست تا به خلق حماسه حضور بي بديل و بي نظير، طنين رهايي و آزادي را در گوش جهان زمزمه نمايد.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خاطرنشان كرده است : ديروز، مردم هوشيار و بيدار دل ميهن عزيزمان آهنگ قدس شريف نموده و آزادي آن را فرياد زدند و با غريوي رعد آسا جهان را بر سر اسرائيل آوار كردند. ديروز، هيچ كس در خانه ها نمانده بود ، همه يكپارچه و يكدل و يكصدا با بانگ تكبير و تسبيح و فريادهاي خروشنده "مرگ بر آمريكا" و "مرگ بر اسرائيل" مهر سكوت را برلبان سياستمداران در فضاي بين المللي شكسته و نسبت به ظلم و جور و ستم وارده به مردم مظلوم و بي گناه فلسطين قيام نمودند.

در ادامه اين بيانيه مي خوانيم : ديروز، ايران اسلامي يكپارچه در قيامي عظيم خروشيدن گرفت و قصد قدس شريف را فرياد زد، ديروز، مسيرهاي منتهي به ميعادگاههاي نماز جمعه تجلي حضور سبز و اتحاد ملي و انسجام اسلامي ملتي بيدار و آزاده بود كه با حضور پير زنان و پيرمردان همراه با خردسالان و جوانان برومند خويش گوش فلك را از طنين فرياد خود كر و چشم دشمنان اسلام و آزادي را از نور هيبتش كور ساختند. ديروز، صحنه اي كوچك و نمادي عظيم از همبستگي غير قابل فصل ملت ايران و ملت هاي مسلمان و آزاده جهان با اولين قبله گاه مسلمانان بود، قبله گاهي كه اميد همه بيداردلان آزاده و آزادانديش است. قبله گاهي كه ميعادگاه دل هاي عاشق آخر منجي عالم بشريت و وعده داده شده الهي در مصاف كروبيان عرش نشين با تربتيان فرش نشين، آغازين محل قيام موعود در نبر نهايي حق و باطل و سرزمين آمال و آرزوهاي بشريت در طول دوران .

در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است : ديروز، ايران اسلامي گاه پيوستن مسجدالاقصي و قدس شريف، اين پاره تن اسلام را به جامعه اسلامي نويد داد، جمعه ، مردم شريف و فهيم ايران اسلامي در صفوفي به هم پيوسته با قلب هايي مملو از عشق به رهايي قدس شريف، با گام هاي استوار، قامت هايي رشيد و استوار چون صلابت كوه، نفرت و خشم خود را نسبت به اقدامات ضدبشري، غيرقانوني و نامشروع رژيم جعلي اسرائيل غاصب ابراز و انزجار خود را با مشت هاي گره كرده و شعارهاي كوبنده خود بار ديگر اعلام نمود، ديروز، صحنه هايي از شور، عشق و احساس به تصوير درآمد و جوانه هايي از اميد از خاك تيره سربرآورد و شگفت و نسيم رحمت و صباي آزادي، قدس را در بر گرفت و طوفان خشم و انزجار ملل مسلمان و آزادگان جهان نثار لانه سست و عنكبوتي اسرائيل جنايتكار شد و آنچه در اين جوشش ايمان خروش بر همگان عيان شود، غرش رعد است كه بدل به طوفان شود.

در بخش پاياني اين بيانيه مي خوانيم : "اي ملت قهرمان! حضور سبزتان و گام هاي استوارتان را در رمي جمرات شياطين جني و انسي و حضور در راهپيمايي ضد صهيونيستي روز جهاني قدس را مي ستاييم و بدان افتخار مي كنيم". اي امت خداجو و امت حق طلب درودتان باد، درود؛ درود بر اين همه عشق و ايثار، ايمان و جوشش و فرياد در آزادي قدس شريف و فلسطين قهرمان كه ديروز آفريديد و همگان را به تحسين خويش واداشتيد.
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن