تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819432497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پنج فيلم در تعطيلات آخر هفته از تلويزيون پخش مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پنج فيلم در تعطيلات آخر هفته از تلويزيون پخش مي‌شود
فيلم‌هاي تولدي ديگر، غريبه‌اي در مه، قبل از غروب، نبرد انديشه و آخرين هورا در تعطيلات آخر هفته از شبكه‌هاي مختلف سيما روي آنتن مي‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، فيلم تلويزيوني "تولدي ديگر" به كارگرداني عباس رافعي روز جمعه پنجم شهريور ساعت 16 از شبكه يك روي آنتن مي‌رود. طلال جوردي، دارين حمزه، علي طهان، ادوارد هاشم، مونا كريم و پل سليمان بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

"تولدي ديگر" داستان ملواني جوان به نام زهير است كه براي يافتن كار همسر باردارش را در لبنان رها مي‌كند و در يك كشتي مصري مشغول مي‌شود. زماني كه وي مي‌شنود در جنوب لبنان جنگ شده به كشورش بازمي‌گردد. او پس از پيگيري فراوان اطلاع مي‌يابد همسرش مفقود يا كشته شده و براي يافتن او به بندر طرابلس و بيروت مي‌رود.

اميرمحمد زند در نمايي از فيلم "قبل از غروب"

در اين پروژه مسعود كراني فيلمبردار، بهروز معاونيان صدابردار، محمدرضا قومي طراح چهره‌پردازي، عباس حاجي‌درويش طراح صحنه و لباس، مصطفي مسجدي مدير توليد، اصغر پورهاجريان طراح جلوه‌هاي ويژه و فريد كلهر دستيار اول كارگردان و برنامه‌ريز همكاري داشتند.

فيلم تلويزيوني"غريبه‌اي در مه" ساخته جواد افشار پنجشنبه چهارم مهر ساعت 23:50 از شبكه دو پخش مي‌شود. اين فيلم به تهيه‌كنندگي قاسم جعفري ساخته شده و روايتگر زندگي و سرنوشت دو بازمانده جنگ عراق عليه ايران است كه پس از 20 سال دوباره سر راه هم قرار مي‌گيرند.

در "غريبه‌اي در مه" اميرمحمد زند، ايمان دستوري، پرويز عاشورنيا، عزت‌الله جامعي، عباس موسوي و نورالدين جواديان بازي كرده‌اند و عوامل پروژه عبارتند از دستيار كارگردان: احمد معظمي، مدير تصويربرداري: حسن سلطاني، صدابردار: بهروز عابديني، مدير توليد: روح‌الله مهاجري، جلوه‌هاي ويژه: عباس شوقي و مترجم بازيگران عربي: احمد كاوري.

فيلم تلويزيوني "قبل از غروب" به تهيه‌كنندگي و كارگرداني محمدجواد كاسه‌ساز جمعه پنجم مهر ساعت 14:30 از شبكه دو پخش مي‌شود. در اين فيلم اميرمحمد زند، مهسا كرامتي، كاظم بلوچي، رضا آشتياني، ليلا بلوكات، غزل عزيزي، محسن جهانباني، رضا فيلي، سيدجواد حسيني، فريدون زارعي و امين عباسي‌زاده به ايفاي نقش پرداختند.

داستان فيلم "قبل از غروب" درباره پسري به نام مجيد است كه در روزهاي اول جنگ، پدر و مادرش توسط يك افسر عراقي به نام ماجد ادهم كشته مي‌شوند. سال‌ها مي‌گذرد و مجيد در خط مقدم جبهه آن افسر را بين اسراي عراقي مي‌بيند و تصميم به انتقام مي‌گيرد.

فيلم سينمايي "نبرد انديشه"جمعه پنجم مهر ساعت 22:30 در قالب برنامه صد فيلم از شبكه سه پخش مي‌شود. اين فيلم 133 دقيقه‌اي سال 2006 بر مبناي فيلمنامه چي ليونگ چيونگ به كارگرداني خود او ساخته شد و در آن اندي لو، آن سانگ ـ كي، ونگ ژيون و فن بينگ‌بينگ بازي كردند.

داستان سال 370 پيش از ميلاد و در دوراني روي مي‌دهد كه چين در نتيجه جنگ داخلي به هفت قلمرو و چند قبيله كوچك ديگر تقسيم شده بود كه يكي از آنها شهر ليانگ بود. در اين بين فرمانده‌اي بي‌رحم به نام زيانگ يانگ‌ژونگ به سربازان خود دستور مي‌دهد براي فتح ليانگ به اين شهر كوچك حمله كنند و ...

"نبرد انديشه" توليد مشترك چين، ژاپن، كره جنوبي و هنگ كنگ است و سال 2007 در هفت رشته نامزد دريافت جوايز فيلم هنگ كنگ بود و در بخش بهترين تدوين جايزه برد. اين فيلم در جوايز خروس طلايي نيز در دو بخش براي دريافت جايزه رقابت كرد و در نهايت جايزه بهترين طراحي هنري را برد.

فيلم سينمايي "آخرين هورا" ساخته جان فورد جمعه پنجم مهر ساعت 20:30 در قالب برنامه سينما چهار از شبكه چهار پخش مي‌شود. اين فيلم سياه و سفيد را فورد سال 1958 با بازي اسپنسر تريسي، جفري هانتر، دايان فاستر، پت اوبراين و بازيل راتبون به مدت 121 دقيقه ساخت.

فيلم درباره فرانك شهردار شهري در شرق آمريكا است كه بيشتر اهالي آن ايرلندي‌تبار هستند. پسر او جواني تهي‌مغز است كه كاري جز نواختن موسيقي جاز ندارد... تريسي براي اين فيلم جايزه بهترين بازيگر هيئت ملي نقد آمريكا را برد و فورد نيز برنده جايزه بهترين كارگردان شد.

كارگردان مطرح آمريكايي در پنج دهه 140 فيلم ساخت و چهار بار براي "خبرچين"، "خوشه‌هاي خشم"، "چقدر دره من سرسبز بود" و "مرد آرام" اسكار برد. "دليجان"، "آقاي لينكن جوان"، "كلمنتاين عزيز من"، "سه پدرخوانده"، "دختري با روبان زرد"، "ريو گرانده" و "مردي كه ليبرتي والانس را كشت" ديگر فيلم‌هاي مطرح فورد است كه سال 1973 در 79 سالگي درگذشت.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن