تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816877895




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

... ولكن بر شيرين دارد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ... ولكن بر شيرين دارد
بسم الله الرحمن الرحيم
صبر و پايداري بر اصول و آرمان هاي انقلاب و حفظ جهت گيري هاي نظام مهمترين جلوه استقامت مسئولان و مديران نظام جمهوري اسلامي است . اين نظام براساس مباني اسلام شكل گرفته و بايد با صبر و استقامت اين مباني را به تمام اركان و اجزاي نظام توسعه داد.
رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي در نهمين روز از ماه مبارك رمضان در بيانات مهمي كه در جمع كارگزاران نظام جمهوري اسلامي ايراد كردند با اين جمله از يكطرف رمز پيروزي انقلاب اسلامي و تداوم موفقيت آميز نظام جمهوري اسلامي ايران را بيان كردند و از طرف ديگر راه استمرار همراه با توفيق و پيشرفت اين نظام در آينده را نشان دادند. صبر و استقامت كه توصيه قرآني به مومنان است عامل پيروزي ملت ايران در برابر استكبار جهاني و استبداد داخلي بود كه به شكل گرفتن نظام مقدس جمهوري اسلامي انجاميد و از آن پس نيز همه پيروزي هاي اين ملت در همه زمينه ها محصول عمل به همين توصيه قرآني بوده است . اگر امروز جمهوري اسلامي ايران با افتخار و سربلندي مي تواند خود را قدرت برتر منطقه بداند و در رديف چند كشور اول جهان در زمينه بسياري از علوم قرار دارد به دليل صبر و استقامتي است كه مسئولان و مديران اين نظام با تكيه بر مباني اصول و آرمان هاي انقلاب از خود نشان دادند و با حفظ جهت گيري هاي نظام جمهوري اسلامي توانستند اين كشور و اين ملت را به اين نقطه افتخارآميز برسانند.
1 ـ اصل پيروزي انقلاب اسلامي محصول صبر و استقامت كساني است كه با امام خميني در نهضت بزرگ اسلامي اين عزيز دوران همراهي كردند و زندان ها تبعيدها شكنجه ها توهين ها و محروميت ها را تحمل نمودند. سهم اقشار مختلف ملت ايران نيز در اين مبارزه عظيم ستودني و تاثيرگذار است . قيام 15 خرداد و قيام هاي خونين ديگري كه در شهرهاي مختلف در سال هاي 56 و 57 در حمايت از امام خميني صورت گرفت و شهداي زيادي كه مردم در اين قيام ها تقديم اسلام كردند پايه هاي نهضت اسلامي را تقويت كرد و انقلاب اسلامي را به پيروزي رساند. بدين ترتيب زوال رژيم منحط شاهنشاهي قطع نفوذ استعمارگران و تاسيس نظام مقدس جمهوري اسلامي در ايران محصول صبر و استقامت مردم و پيشگامان انقلاب است .
2 ـ بعداز پيروزي نهضت اسلامي و تاسيس نظام جمهوري اسلامي تهاجم نظامي رژيم بعث عراق برنامه اي بود كه سران استكبار جهاني براي درهم شكستن مقاومت ملت انقلابي ايران و براندازي نظام جمهوري اسلامي تدارك ديده بودند ولي در اين توطئه ناكام ماندند. صدام مامور بود طرح براندازي نظام جمهوري اسلامي كه آمريكا و ساير قدرت هاي استكباري طراحي كرده بودند را به اجرا در آورد ولي عليرغم همه امكانات نظامي و لجستيكي و مالي كه قدرت هاي استكباري و مهره هاي منطقه اي آنها در جهان عرب در اختيار وي قرار دادند نتوانست اين هدف را محقق سازد. آنچه موجب ناكامي صدام و اربابانش در اين تهاجم نظامي شد استقامت و صبر مردم ايران و مسئولان و مديران نظام جمهوري اسلامي بود كه در قالب دفاع مقدس بزرگترين حماسه ها را خلق كردند و پوزه همه دشمنان را يكبار ديگر به خاك ماليدند.
3 ـ كارشكني هاي بي وقفه در عرصه هاي سياسي اقتصادي تبليغاتي و حتي علمي در طول 30 سال گذشته توسط قدرت هاي استكباري عليه ملت انقلابي ايران كه آنهم با هدف براندازي نظام جمهوري اسلامي صورت گرفته و مي گيرد همچنان ادامه دارد. اما در همه عرصه ها عليرغم سنگين بودن تهاجم ها همواره نظام جمهوري اسلامي به بركت صبر و استقامت مسئولان و مديران نظام و همراهي هميشگي مردم پيروز صحنه ها بود و توانست راه خود را ادامه دهد و به قله هاي دانش و فناوري دست يابد. اين نبرد هر چند در عرصه انرژي هسته اي جلوه بيشتري يافت ولي در همه زمينه ها با شدت جريان داشته و دارد و جلوه هاي صبر و استقامت و البته پيروزي ملت ايران را به نمايش گذاشته و قطعا در آينده نيز پيروزي هاي بيشتري را نصيب خواهد كرد.
4 ـ تلاش براي براندازي نرم توطئه ديگري بود كه آمريكا و همدستانش در طول دهه هاي گذشته دنبال كردند و در اين زمينه نيز همواره ناكام ماندند. هوشياري مسئولان كه با صبر و استقامت همراه بود انواع توطئه هاي براندازي نرم چه از نوع جاسوسي و چه از جنس فعال شدن گروهك هاي ضد انقلاب تا نفوذي ها و حتي عناصر سست اراده و پشيمان و خسته را خنثي كرد و زمينه را براي تداوم انقلاب و استحكام روزافزون نظام جمهوري اسلامي فراهم ساخت ...
حفظ جهت گيري نظام جمهوري اسلامي برمبناي آرمانها و اصول انقلاب و تشويق و ترغيب مسئولان و مديران نظام به صبر و استقامت به محوري پايدار و استوار نياز دارد كه ساختار نظام اسلامي از آن برخوردار است و همه پيروزي ها و پايداري ها به بركت همين محور كه « ولايت فقيه » است شكل گرفته و مي گيرد. در بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع كارگزاران نظام اگر پيروزي هاي ناشي از صبر و استقامت و ايستادگي در برابر استكبار به مسئولان و مديران نسبت داده شده نشانه تواضع ايشان است . زيرا ولايت فقيه كه عمود اين خيمه است در اين عرصه نقش اصلي را برعهده داشته و دارد . در اين 30 سال كه از عمر نظام جمهوري اسلامي ميگذرد ملت ايران و مسئولان و مديران 10 سال با رهبري حضرت امام رضوان الله تعالي عليه و 20 سال با رهبري حضرت آيت الله خامنه اي توانسته اند اين راه پر پيچ و خم و فراز و نشيب را با موفقيت طي كنند. ولايت فقيه نعمت بزرگي است كه انقلاب و نظام جمهوري اسلامي را در كوران حوادث به پيش برد و در ادامه دادن راه پيامبر اكرم و ائمه معصومين آيه شريفه « فاستقم كماامرت » را به درستي معني كرد و اسوه صبر و استقامت در برابر ابوسفيان ها و ابوجهل ها و ابولهب هاي عصر حاضر شد.
ادامه راه پرافتخار انقلاب و نظام جمهوري اسلامي كه اگر با همين آهنگ و حول همين محور استمرار يابد قطعا به اهداف والائي كه در شان ملت مسلمان و انقلابي ايران است خواهد رسيد نيز فقط با استقامت و صبر با پرچمداري ولايت فقيه كه ستون فقرات نظام اسلامي است ميسر خواهد بود. صبر گرچه با مرارت ها و سختي ها و تلخي ها همراه است ولكن همانگونه كه استحكام نظام جمهوري اسلامي و دستاوردهاي افتخارآميز و غيرقابل انكار اين نظام نشان ميدهد بر شيرين دارد.
 جمعه 22 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 213]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن