تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820455381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس دانشگاه‌علوم قرآني شيراز:تلفيق قرآن با ورزش باعث نشاط جامعه‌مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس دانشگاه‌علوم قرآني شيراز:تلفيق قرآن با ورزش باعث نشاط جامعه‌مي شود
داخلي. ورزشي. قرآن.

رييس دانشگاه علوم قرآني شيراز با اشاره به‌اينكه ورزش مد نظر دين مبين اسلام است گفت: تلفيق قرآن با ورزش باعث نشاط در جامعه و جلوگيري از آثار مخرب تهاجم فر هنگي مي‌شود.

دكتر محمد جواد سلمان پور، جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود:از فوايد اصلي تلفيق قرآن با ورزش اين است كه معنويت در جامعه زياد مي‌شود كه اين امر نيز باعث جلوگيري از بروز حاشيه‌ها در ورزش خواهد شد.

وي اضافه‌كرد: ورزش نيروي انساني را آماده مي‌كند كه در هر كجا كه خدمت مي كنند با فتوت و ديانت بيشتري پاسخگوي مردم باشند.

وي گفت:دانشگاه علوم قرآني با رويكرد اهميت به ورزش و معنويت اقدام به ساخت فضاهاي ورزشي در مجموعه كرده است ضمن اينكه باشگاه فرهنگي ورزشي اين دانشگاه بااخذ مجوز از اداره كل تربيت بدني از سال ‪ ۸۵‬فعاليت خود را آغاز كرده است.

سلمان پور اضافه كرد:ووشو،ژيمناستيك، كاراته، آمادگي جسماني،تيراندازي با كمان، دارت و پينت بال از جمله رشته‌هايي كه در رده آقايان و بانوان در اين باشگاه فعال است و تا كنون نيز ورزشكاران اين باشگاه در كشور و مسابقات بين‌المللي صاحب مدال شده‌اند.

وي افزود: مردم و بخصوص جوانان كه اكثريت قشر جامعه را تشكيل مي‌دهند باشگاه‌ها را پناهگاهي امن مي‌دانند براي پر كردن اوقات فراغت كه در اين راه دربين باشگاه‌ها بجاي حسادت و براندازي بايستي رقابت سالم بوجود آيد.

رييس دانشگاه علوم قرآني گفت: اقشار كم در آمد و فقير جامعه بيشتر مورد آسيب فرهنگي و اجتماعي قرار مي‌گيرند و براي كاهش اين آسيب ديدگي بايستي شرايطي فراهم كنيم تاآنها بتوانند از امكاتات ورزشي بصورت رايگان استفاده كنند.

وي ادامه داد:برخي از ورزش‌ها هزينه بر است و اگر متوليان ورزش و فرهنگ بتوانندهزينه‌هاي ورزش اقشار كم‌درآمد راتامين كنند لازم نيست نيروي انتظامي ودستگاه‌قضايي و جامعه متحمل هزينه هزاربرابري براي مهار اين قشر در هنگام آسيب ديدگي اجتماعي شود.

سلمان پور افزود:نقش خيرين در امر ورزش مي‌تواند بسيار موثرباشد و بايد به سمتي برويم كه نشاط و شادماني در جامعه حاكم شود.

رييس دانسشگاه علوم قرآني شيراز از همكاري خوب اداره كل تربيت بدني فارس در جهت همكاري و توسعه ورزش باشگاه اين دانشگاه تقديركرد.ك/‪۳‬ ‪۶۷۵/۶۷۷/۷۳۶۸‬
 جمعه 15 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن