تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821201280




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايجاد دانشگاههاي دخترانه در كشور


واضح آرشیو وب فارسی:الف: ايجاد دانشگاههاي دخترانه در كشور
معاون آموزشي وزارت علوم نظارت و ارزيابي بر دانشگاهها و افزايش جذب اعضاي هيئت علمي را مواردي عنوان كرد كه وزارت علوم در راستاي ارتقاي كيفيت آموزشي عالي به آنها پرداخته است.

به گزارش مهر، دكتر عباس صاحبقدم لطفي امروز در نشست مطبوعاتي در وزارت علوم درباره اقدامات اين وزارتخانه براي ارتقاء سطح كيفيت آموزش عالي گفت: در كنار افزايش رشد كمي كه دانشگاهها داشتند كيفي سازي نيز در چند بعد آغاز شده است كه افزايش جذب اعضاي هيئت علمي به صورت ويژه در چند سال اخير نمونه اي بارز از افزايش سطح كيفيت در دانشگاههاي به شمار مي آيد.

وي اظهار داشت: توسعه آموزش عالي همزمان با ايجاد شوراي ارزيابي و نظارت نيز يكي ديگر از گامهاي موثر وزارت علوم در راستاي افزايش ارتقا كيفي دانشگاهها است.

معاون آموزشي وزارت علوم افزود: در همين راستا 230 موسسه غيرانتفاعي براي اولين بار در سال جاري بازديد شدند و مورد ارزيابي قرار گرفته اند.

وي اظهار داشت: شوراي نظارت و ارزيابي استانها نيز با محوريت دانشگاه مادر هر استان آغاز به كار كرده است.

لطفي با اشاره به بحث ايجاد دانشگاههاي دخترانه افزود: دانشگاههاي دخترانه در راستاي پاسخگويي به نياز برخي داوطلبان كه تمايل به تحصيل در دانشگاههاي دخترانه دارند و بر اساس نياز برخي استانها ايجاد مي شوند.

وي اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه الزهرا و دانشگاه حضرت معصومه (ع) دخترانه هستند و البته داوطلبان با رتبه هاي بالا در اين دانشگاه تحصيل مي كنند.
 پنجشنبه 14 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن