تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 4 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818191397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اينتر قهرمان سوپرجام ايتاليا شد - نخستين جام مورينيو در سن سيرو


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: اينتر قهرمان سوپرجام ايتاليا شد - نخستين جام مورينيو در سن سيرو
نخستين بازى رسمى اينتر تحت هدايت ژوزه مورينيو با پيروزى اين تيم مقابل رم و قهرمانى آن در سوپر جام ايتاليا همراه شد. نراتزورى ها يكشنبه شب در ديدار سوپر جام كه هر ساله در آستانه آغاز سرى A برگزار مى شود پس از كسب تساوى ۲-2 مقابل رم قهرمان جام حذفى موفق شدند در ضربات پنالتى با نتيجه ۶-5 پيروز شده و هزاران هوادار خود را در ورزشگاه سن سيرو خوشحال كنند.
فرانچسكو توتى كاپيتان و خوان مهاجم رم بازيكنانى بودند كه با از دست دادن ضربات پنالتى خود قهرمانى سوپر جام را به مورينيو و شاگردانش تقديم كردند. در اين بازى نخست سولى مونتارى گل اول اينتر را در دقيقه ۱۸ به ثمر رساند اما اين دانيله دروسى بود كه بازى را به تساوى يك - يك كشاند گل دوم اينتر كه توسط ماريو بولاتلى به ثمر رسيد. تا دقيقه ۹۰ بازى پيروزى را براى آبى و مشكى ها به همراه داشت تا آنكه ميركو و وچينيچ در دقيقه ۹۰ بازى را به وقت هاى اضافى كشاند.
اينتر با كسب اين عنوان علاوه بر آنكه با شروعى خوب پا به رقابت هاى سرى A مى گذارد انتقام شكست ۲- يك در فينال جام حذفى و باخت يك - صفر در سوپر جام فصل گذشته را از رم گرفت. اين بازى با شروع مقتدرانه تر آبى و مشكى هاى شهر ميلان و حملات اين تيم آغاز شد. زلاتان ابراهيموويچ كه به تازگى از بند مصدوميت رها شده بود موفق شد در تركيب تيم قرار بگيرد هر چند او چندين موقعيت خطرناك و مسلم گلزنى تيمش را به هدر داد. در دقايق ابتدايى فشار حملات بر روى دروازه رم ادامه داشت تا سرانجام مونتارى هافبك غنايى ميزبان را پيش انداخت. ابراهيموويچ و خاوير زانتى از جمله شاخص ترين بازيكنان اينتر بودند كه تاثير به سزايى در پيروزى تيم داشتند. پس از به ثمر رسيدن گل نخست بازى نوبت حملات رم فرا رسيد تا دروسى يكى از جدى ترين موقعيت هاى رم را رقم بزند.
در اين ديدار توتى كاپيتان رم كه پس از مصدوميت طولانى مدتش از ماه آوريل از ميادين غايب بود در دقيقه ۸۶ وارد ميدان شد تا نخستين بازى رسمى اش طى ۴ ماه اخير را انجام دهد. او كه براى افزايش روحيه تيم راهى ميدان شده بود يكى از پنالتى ها را از دست داد تا فرصتى كه پس از به هدر رفتن پنالتى دژان استانكوويچ هافبك اينتر براى پيروزى رم به دست آمد بى نتيجه بماند. اين سومين سالى است كه ۲ تيم اينتر با قهرمانى در سرى A و رم با فتح جام حذفى برگزاركننده سوپر جام ايتاليا مى شوند.
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن