تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816996480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
تمرين پرسپوليس بدون نيكبخت

تيم فوتبال پرسپوليس كه بايد روز يكشنبه در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم ذوب آهن برود روز گذشته در زمين شركت واحد تمرين كرد.
اين تمرين از ساعت 10 صبح با صحبت هاي اوليه افشين قطبي آغاز شد. پس از گرم شدن بدن بازيكنان، حركت با توپ و پاس كاري در حال حركت در قالب دو گروه ديگر برنامه تمرين پرسپوليسي ها بود. بازيكنان پاسكاري در حال حركت را به تشخيص قطبي در انواع مختلف تمرين كردند.
قطبي در اين تمرين بر دادن پاس هاي زميني با هر دو پا تاكيد داشت. در اين تمرين چهار دروازه بان آزمايشي حضور داشتند كه "كوسا ماركو" آنها را تمرين مي داد و عابدزاده نيز مشغول تمرينات اختصاصي طراحي شده براي حقيقي و واعظي بود. پس از مدتي عابدزاده دروازه بانان آزمايشي را براي انجام ادامه تمرينات به حال خود رها كرد و به همراه كوسا به دقت دو دروازه بان اصلي پرسپوليس را تمرين داد.
بخش عمده اي از تمرين پرسپوليس را حفظ توپ در قالب دو تيم در دو سوم زمين تشكيل مي داد.
قطبي به تيمي كه توپ را در اختيار نداشت فرمان جمع شدن مي داد و پيرواني به بازيكنان توصيه مي كرد همديگر را در زمين به خوبي پيدا كرده و با يكديگر با احترام صحبت كنند.
در آخرين مرحله از تمرين پرسپوليس قطبي بازيكنان را به دو تيم اصلي ها و نفرات ذخيره تقسيم كرد و آنها در دو تايم 10 دقيقه اي با يكديگر فوتبال بازي كردند.
افشين قطبي در پايان اين تمرين به همراه كادرفني به مدت 10 دقيقه بازيكنان را روي زمين نشاند و براي آنها صحبت كرد. تمرين ديروز تيم پرسپوليس در غياب عليرضا نيكبخت واحدي ساعت 11 و 30 دقيقه به پايان رسيد.

تعويق سفر بازيكن برزيلي پرسپوليس به تهران

حضور بازيكن برزيلي پرسپوليس به دليل عدم تهيه مبلغ درخواستي او به تعويق افتاد.
به گزارش فارس، با وجود اصرار افشين قطبي سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران مبني بر حضور بازيكن برزيلي در تمرين، سفر اين مهاجم به دليل عدم واريز مبلغ درخواستي به حسابش، به تعويق افتاد.
قرار است پس از رايزني هاي داريوش مصطفوي و واريز مبلغ درخواستي، اين مهاجم اين هفته وارد ايران شود.
شركت ترانسفر كننده اين مهاجم اعلام كرده، در صورتي كه اين مبلغ به حساب او واريز نشود، اين بازيكن به تهران نخواهد آمد.

بازگشت طالب لو به تمرين استقلال

وحيد طالب لو دروازه بان تيم فوتبال استقلال تهران با وساطت امير قلعه نوعي به تمرينات اين تيم بازگشت.
دروازه بان تيم فوتبال استقلال كه طي چند روز گذشته به دليل مشكلات مالي از حضور در تمرينات اين تيم امتناع مي كرد با وساطت سرمربي آبي پوشان در تمرينات شركت كرد.
قرار است باشگاه استقلال تهران به زودي بخشي از مبلغ قرارداد طالب لو را پرداخت كند.

جان واريو ، قرباني و شكوري غايبان استقلال مقابل مس

جان واريو و هادي شكوري بازي مقابل مس كرمان را از دست دادند.
در شرايطي كه جان واريو به تازگي از بند مصدوميت رهايي يافته بود، بار ديگر از ناحيه مچ پا دچار مشكل شده و به همين دليل در بازي مقابل مس كرمان غايب خواهد بود، ضمن آن كه هادي شكوري نيز با محروميت كميته انضباطي روبه رو شده و تا اطلاع بعدي نمي تواند استقلال را همراهي كند.
در شرايطي كه پيروز قرباني ديشب جشن ازدواج خود را برگزار كرد، با استقلال به كرمان خواهد رفت اما، حضورش در بازي مقابل مس قطعي نشده است.

تقدير از جاسميان در بازي پرسپوليس
مقابل ذوب آهن

در بين 2 نيمه ديدار تيم هاي پرسپوليس و ذوب آهن از پيشكسوت تيم سرخپوش تهراني تجليل بعمل مي آيد. مسئولان باشگاه پرسپوليس قصد دارند در هر بازي از مسابقات خود، از يكي از پيشكسوتان و بزرگان تاريخ باشگاه تجليل كنند. طبق برنامه، بين 2 نيمه ديدار اين تيم مقابل ذوب آهن اصفهان، از حميد جاسميان تقدير خواهد شد.

در نشست كميته تيم هاي ملي;
مخالفت با وقفه در مسابقات ليگ

در نشست اعضاي كميته تيم هاي ملي برنامه هاي تيم فوتبال كشورمان و بازيهاي ليگ برتر تا پيش از نخستين ديدار ايران در مسابقات مقدماتي جام جهاني مقابل با عربستان تنظيم شد.
به گزارش مهر، دراين جلسه كه به رياست مهدي تاج رئيس كميته تيم هاي ملي ، عباس ترابيان، فريده شجاعي و با حضورعزيزمحمدي رئيس سازمان ليگ برتر، احمد ابراهيمي سرپرست تيم ملي و هومن افاضلي آناليزور تيم ملي برگزار شد ، پس از بحث و بررسي طولاني پيرامون برنامه هاي آماده سازي و اردوهاي تداركاتي تيم ملي پيش از ديدار با عربستان ، هماهنگي هاي لازم در اين زمينه با سازمان ليگ برتر انجام شد.
دراين جلسه كه درغياب مسعود معيني عضو كميته تيم هاي ملي برگزارشد، اعضاي اين كميته بر ادامه منظم مسابقات فوتيال ليگ برتر و پرهيز از ايجاد وقفه درمسابقات تاكيد كردند.
از سوي ديگرمسئولان تيم ملي كه به نمايندگي از سوي علي دايي در اين جلسه حضور داشتند، خواستارتعطيلي مسابقات ليگ برتر درفاصله دوهفته تا ديداربا عربستان بودند تا اردوهاي هماهنگي تيم ملي را دركيش و تهران برپا كنند. عزيزمحمدي رئيس سازمان ليگ برتر دراين نشست ضمن تاكيد بر برگزاري منظم بازيهاي ليگ و جلوگيري از توقف مسابقات از مسئولان تيم ملي خواست برنامه هاي تيم ملي را به گونه تنظيم كنند تا بازيهاي ليگ برتر بواسطه ديدارهاي تيم ملي دچار وقفه نشود و براي جلوگيري از متضررشدن باشگاهها، با برنامه ريزي مناسب و هماهنگي لازم با تيم ملي، بازيكنان ملي پوش باشگاهها در اختيار تيم ملي قرارگيرند.

ارسال فيلم صحنه پنالتي نوري براي عنايت

باشگاه پرسپوليس با بازبيني فيلم مسابقه برابر ملوان، صحنه پنالتي را كه به طور جداگانه فيلمبرداري شده، به رئيس كميته داوران ارسال مي كند.
به گزارش فارس، روابط عمومي پرسپوليس در همه ديدارهاي سرخپوشان مسابقه را به طور جداگانه فيلمبرداري مي كند و سپس شرايط بازي ها را مورد آناليز قرار مي دهند.
مسئولان باشگاه به عملكرد محسن قهرماني در ديدار برابر ملوان اعتراض دارند و معتقدند داور بي دليل يك ضربه پنالتي را به زيان تيمشان اعلام كرده است.
آنها به نشانه اعتراض مي خواهند با تشكيل جلسه اي و در صورت تاييد هيئت مديره، فيلم صحنه پنالتي نوري روي بازيكن ملوان كه از زواياي مختلف گرفته شده را براي رئيس كميته داوران ارسال كنند.
مسئولان پرسپوليس اعتقاد دارند اين فيلم نشانگر عدم برخورد نوري با جلال رافخايي، مهاجم ملوان است.

معارفه رسمي نصرتي در باشگاه النصر
محمد نصرتي عضو تيم ملي فوتبال ايران كه اخيرا قراردادي يكساله با باشگاه النصر امارات امضا كرده، به صورت رسمي به عنوان بازيكن اين تيم معرفي شد.
نصرتي ابراز اميدواري كرد كه به عنوان اولين مدافع خارجي تيم النصر بتواند در كنار دو هموطن خود رضا عنايتي و مهرزاد معدنچي، عملكرد قابل قبولي داشته باشد.

صمد نيكخواه بهرامي به تيم شولوت فرانسه پيوست

صمد نيكخواه بهرامي، كاپيتان تيم ملي بسكتبال ايران با تيم "شولوت" فرانسه قرارداد امضا كرد.
به گزارش ايسنا نيكخواه بهرامي كه مورد توجه چند تيم از ليگ هاي مختلف اروپا و آمريكا قرار گرفته بود، سرانجام با عقد قراردادي يكساله به عضويت تيم شولوت، تيم ششم ليگ برتر فرانسه درآمد. اين تيم كه از وجود يك مربي ترك تبار بهره مي برد، سابقه طولاني مدتي را در مسابقات ليگ حرفه اي فرانسه دارد و هم اكنون در رقابت هاي دوم ليگ اروپا موسوم به ULD حضور دارد.
او دومين بازيكن ايراني است كه پس از حامد حدادي مورد توجه تيم هاي اروپايي، آمريكايي قرار گرفته است. نيكخواه بهرامي قرارداد دوساله با باشگاه مهرام دارد و امروز نشستي را با مسوولان تيم فصل گذشته اش خواهد داشت.

سجاد مرادي در دو 800 متر در مكان چهاردهم
قرار گرفت

سجاد مرادي عضو تيم ملي دو وميداني ايران كه در رقابت هاي 800 متر بازيهاي المپيك پكن شركت كرده بود در مكان چهاردهم قرار گرفت . رقابتهاي دو 800 متر در هشت گروه هشت نفره ( مجموعا 64 نفر ) از كشورهاي مختلف برگزار شد كه سجاد مرادي در پايان در رده چهاردهم ايستاد. نماينده ايران در دو 800 متر كه موفق به صعود به مرحله نيمه نهايي شده بود در گروه خود كه گروه سختي بود نيز به عنوان پنجم رسيد و از صعود به مرحله نهايي بازماند. در اين گروه كه دوندگاني از كشورهاي اسپانيا، برزيل، آفريقاي جنوبي، كنيا، سودان، بحرين و الجزاير نيز حضور داشتند سجاد مرادي با زمان يك دقيقه و 46 ثانيه و 8 صدم ثانيه پنجم شد .

پيغمبري به مدال برنز ووشو دست يافت

احسان پيغمبري تالوكار ملي پوش ايران در رقابت هاي آزمايشي ووشو بازي هاي المپيك 2008 پكن به مدال برنز فرم چانگ چوان دست يافت.
پيغمبري در دومين روز پيكارهاي ووشو بازي هاي المپيك 2008 پكن به مدال برنز رسيد.
در اين فرم نمايندگان چين و روسيه در رده هاي اول و دوم قرار گرفتند.
با توجه به اينكه ووشو از رشته هاي غير رسمي بازيهاي المپيك 2008 پكن است، مدال هاي اين رشته در جدول توزيع مدال ها محاسبه نمي شود.

الاهلي امارات تيم دوم آرسنال را مغلوب كرد

تيم فوتبال الاهلي امارات عربي متحده در ديداري تداركاتي تيم دوم باشگاه آرسنال انگليس را شكست داد. اين ديدار تداركاتي در شهر لندن برگزار شد و تيم الاهلي قهرمان جام حذفي امارات با نتيجه 3 بر صفر حريف خود را شكست داد. گلهاي تيم الاهلي را "سيزار" مهاجم برزيلي اين تيم و "محمد سرور" و "حسن علي ابراهيم" به ثمر رساندند.
 جمعه 1 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن