تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 14 آذر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه پرهيز از حرامها است همچنانكه شخص از خوردنى و نوشيدنى پرهيز مى‏كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

آراد برندینگ

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

زانوبند زاپیامکس

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید اکانت تریدینگ ویو

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

ساختمان پزشکان

محصولات فوراور

خرید سرور اچ پی ماهان شبکه

دوربین سیمکارتی چرخشی

همکاری آی نو و گزینه دو

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

الک آزمایشگاهی

الک آزمایشگاهی

خرید سرور مجازی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

خرید نهال سیب

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

وکیل ایرانی در استانبول

رفع تاری و تشخیص پلاک

پرگابالین

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1837952286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه با سازندگان Edge Of Twilight


واضح آرشیو وب فارسی:بازی سنتر: مصاحبه با سازندگان Edge Of Twilight
مصاحبه با سازندگان Edge Of Twilight
بازی Edge Of Twilight از اون دسته از بازی هایی بوده که کمتر در مورد اون اخبار شنیده شده و اطلاعات از اون کم بوده تنها خبر قابل ذکر در طول این مدت عرضه بازی برای PS3 بود . به تازگی Strategy Informer یک مصاحبه با سازنده بازی داشته که خواندش خالی از لطف نیست. این بازی جز معدود بازی های که من یاد LOK و رازیل میاندازه .


""


Mike Bowden: برای خواننده های ما که ممکنه چیزی از این بازی به یاد نداشته باشند یک توضیح مختصر برای ما از این بازی میدهید ؟

Fuzzyeyes Studio:در Edge Of Twilight بازکنان به جای یک bounty hunter مطرود { طرد شده } به نام Lex قرار میگیرند . وی تنها موجود دو رگه در دنیای که به دو نیم تقسیم شده یکی روز و دیگری شب . Lex در اینجا یک دو رگه هست از دو نژاد مختلفی که در این بازی وجود دارد { (the industrial Athern and the spiritual Lithern)وی قابلیت سفر بین دو ناحیه رو داره .وی در هر ناحیه شخصیت و قابلیت های ویژه خودش و مربوط یه همان ناحیه رو داره . با اینکه که Lex از هر دو عالم طرد شده ولی دارای یک سری توانایی های مخصوصه که میتونه این دو فرمانروایی از فرو رفتن در تاریکی نجات بده

Mike Bowden: طبق توضیحات بازی انتخاب های مختلف شما بر روی دنیا اطراف هم اثرات مختلف داره . میشه یکم برای ما درباره این موضوع توضیح بدهید ؟

Fuzzyeyes Studio: ما در حال تکمیل خط داستانی بازی هستیم و این در خط داستانی با هر تصمیمی که Lex میگیره یا نمیگیره عوض و تغییر خواهد کرد . در حال حاضر ما درحال ساخت بازی به صورت مخفیانه هستیم Sorry!


""


Mike Bowden: جدا از این کاری که قول داده بودید داستان بازی به نظر خیلی گیرا و جذاب به نظر میاد . چه قدر میتونیم منتظر زمان بازی باشیم ؟

Fuzzyeyes Studio: میتونم بگم که چیزی حدود 10 تا 12 ساعت که البته زمان بسیار خوبی برای ژانر Action/Adventure هست

Mike Bowden: شما همچنین از شخصیت های Lex گفتید . ما چه طوری میتونیم متوجه شکل اون بشیم ؟ ایا شبیه به بازی های Bioware مثل KotoR or Mass Effect هست ؟

Fuzzyeyes Studio: نه . نه دقیقا این 2 بازی RPG هستند و بازی ما یک Action/Adventure هست . پس ساختار بازی دارای مدهای کمی بیشتر هست . ما به بازیکنان اجازه دادیم اونها کار کنند و دنبال پول بگرند { و یا item های مختلف و میتونند برای بدست اوردن پول داد و ستد کنند } . پس اونها میتونند چیز های مختلفی بخرند برای upgrade . این upgrade واقعا به بازیکن کمک میکنه


""


Mike Bowden: شما گفتید که دنیای این بازی به قسمت شب/روز تقسیم شده ایا ما این تغییرات به صورت Real Time میبینیم ؟اگر شما توی توی یک محیطی باشی و مدتی صبر کنی ایای تاریکی همه جا رو فرا خواهد گرفت ؟


Fuzzyeyes Studio:طبق داستان هر کدوم از این ناحیه ها به یک صورت شب یا روز به صورت Realtime هستند و اما برای ما اونها اهمیتی ندارند و اونها { شب و روز } میتونند اکثر پازل های محیطی رو بشکنند


Mike Bowden: ایا شما نقشه ای برای مد online بازی هستید و یا فقط بر روی single player تاکید دارید ؟

Fuzzyeyes Studio: بازی Edge Of Twilight یک بازی تک نفره در ژانر adventure هست . ما هیچ نقشه ای برای مطرح کردن قسمت online و یا multiplayer نداریم . هدف ما این بوده که یک بازی adventure به خوبی و پیچیدگی که میتوانیم بسازیم . البته ما سیستم achievements برای هردو کنسول X360 و PS3 داریم و افراد میتونند اون رو به صورت online به هم نشان دهند .


""


Mike Bowden: تا چه زمانی پروسه ساخت بازی کامل میشود ؟ ایا ما میتونیم به عنوان مثال ویدئو و یا دمویی از gameplay به زودی ببینیم ؟

Fuzzyeyes Studio: خب ... ما فعلا در راه خوبی هستید برای ساخت بازی هستیم اما ما برنامه ریزی کردیم بازی رو برای سال 2009 که عرضه کنیم پس برای عرضه دمو یکم زود هست . ولی ما اگر چه ما امیدواریم در زمان کوتا هی بتوانیم چند ویدئو اماده کنیم

Mike Bowden: بزرگترین چالشی که تا به حال در ساخت بازی داشتید چی بوده و چرا ؟

Fuzzyeyes Studio: وقتی که شما پروژه جاه طلبانه مثل Edge Of Twilight کار میکنید چالش های بسیار زیادی دارید که باید مراقب اون باشید . بزرگترین چالش این بود که بتونیم فرهنگ و غنی به این دو دنیا متفاوت قرار بدهیم . خیلی کار میبره برای اینکه دنیایی خلق کنی که که دنیای منحصر به فرد همراه معماری منحصر به فردی داشته باشه که این کار خیلی سخته اما غیر ممکن نیست

Mike Bowden: ظاهر بازی شما چه گونه هست ؟

جدا از داشتن Gameplay منحصر به فرد که از دل دو پرسونا بودن شخصیت اصلی و نیز چگونگی چیدمان محیط،‌ دشمنان و سایر موارد بازی بر آمده است،‌ من بایستی این نکته را نیز روشن کنم که عمقی که به داستان،‌اجتماع و معماری بازی داده شده است در نوع خود خارق العاده می باشد. در نگاه اول، داستان و دنیای پیرامون آن فقط یک نما را نشان می دهد،‌ولی همچنان که بازیکن جلوتر می رود و شروع به کاویدن دنیایی که آفریده ایم می کند،‌ و به پیش زمینه وقایعی که در حال حاضر اتفاق می افتند واقف می شود،‌ شکل بازی به کلی عوض می شود. البته،‌درجه این تغییرات بسته به نگاه،‌ اعتقادات و باورهای بازیگر ممکن است متفاوت باشد. زمانی که بازی تمام می شود، ما فکر می کنیم که بازیگر دوباره دوست خواهد داشت که دوباره بازی را از اول شروع کند تا بیشتر و بیشتر این دنیای چند بعدی را کشف کند.


""



Mike Bowden: این بازی برای 360 و PC فقط در لیست شما بود . چرا نسخه PS3 حذف و محروم مانده بود ؟ ایا به دلیل اینکه سخت افزار این دستگاه خیلی با دو تای دیگر فرق داشت ؟ و ایا دلیل دیگری داشت

Fuzzyeyes Studio: خب ما اخیرا ساخت نسخه PS3 رو هم اعلام کردیم پس متاسفانه این سوال مقداری مسخره هست

Mike Bowden: ما در Strategy Informer از شما تشکر میکنیم برای اینکه قبول کردید شرکت کنید توی این مصاحبه کوتاه و ارزوی بهترین موفقیت ها رو برای بازی شما داریم .

Fuzzyeyes Studio:ه No problem! ممنون از اینکه این فرصت دادید که درباره ی Edge Of Twilight حرف بزنیم .....





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازی سنتر]
[مشاهده در: www.bazicenter.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن