تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821277328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك ـ پكن 2008 تداوم ناكامي ها رودكي هم از مدال باز ماند


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك ـ پكن 2008 تداوم ناكامي ها رودكي هم از مدال باز ماند
طلسم مدال آوري كاروان ورزشي ايران در المپيك بيست و نهم در هفتمين روز اين رقابتها شكسته نشد و رودكي نيز به عنواني بهتر از پنجمي دست پيدا نكرد.
محمدرضا رودكي جودوكار كشورمان در وزن 100 + كيلوگرم كه صبح ديروز پس از يك دور استراحت جودوكاراني از بلاروس و ايسلند را شكست داده بود در مقابل جودوكار گرجستاني شكست خورد و به گروه بازنده ها رفت .
رودكي در اين مرحله ابتدا جودوكارآمريكا و سپس « تنموف » جودوكار عنوان دار و پرمدعاي روس را نيز از پيش رو برداشت .
وي براي كسب مدال برنز به مصاف « ويدل برايسون » از كوبا رفت و در حالي كه يك امتياز وازاري به حريف داده بود در خاك نماينده كوبا اسير شد و نتوانست خود را نجات دهد و بازنده از تاتامي خارج شد تا به عنواني بهتر از پنجمي دست پيدا نكند.
ديدار پاياني اين وزن يك مبارزه كاملا آسيايي بين « عبدالله تنگريف » جودوكار ازبكستاني كه سه ماه قبل در فينال رقابتهاي قهرماني آسيا رودكي را شكست داده بود و « ايشي ساتوشي » ژاپني بود.
به اين ترتيب روند ناكامي كاروان ورزشي ايران در بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك ادامه دارد و تا به حال حتي يك مدال هم به نام ايران ثبت نشده است .
عناوين بيست و ششم و چهل و چهارم پايان كار محسن شادي و هما حسيني
محسن شادي درمرحله نهايي رقابت هاي قايقراني روئينگ المپيك با قرار گرفتن در رده 26 به كار خود پايان داد .
در پايان رقابت هاي گروه بازنده ها محسن شادي در ميان 33 قايقران شركت كننده رقابت هاي روئينگ بيست و ششم شد .
همچنين هما حسيني نيز در ميان 24 قايقران گروه زنان در جايگاه آخر قرار گرفت .
با زمان 7 دقيقه و 6 ثانيه و 54 صدم ثانيه درگروه خود دوم شد . E محسن شادي در فينال مسابقات گروه
هما حسيني نيزدر مسابقات گروه بازنده ها با 8 دقيقه و 7 ثانيه و 20 صدم ثانيه در ميان چهار شركت كننده آخر شد .
تنها پرتابگر وزنه ايران از دور رقابت ها كنار رفت
نخستين دو و ميداني كار ايران المپيك پكن با سه خطا از دور رقابت ها كنار رفت .
مسابقه هاي دو و ميداني بازي هاي المپيك پكن از صبح ديروز (جمعه ) در ورزشگاه ملي چين موسوم به آشيانه پرنده آغاز شد و امين نيك فر در پرتاب وزنه به عنوان نخستين دو و ميداني كار ايران شركت كرد.
مسابقه هاي مقدماتي سه پرتاب داشت كه هر سه آنها خطا شد و بدين ترتيب نيك فر از صعود به مرحله بعد B وي در رقابت در گروه بازماند.
اين در حالي است كه در اين رقابت 45 پرتابگر برتر دنيا با يكديگر مسابقه دادند . از نكات جالب اين رقابت ها حضور حدود پنجاه هزار تماشاگر در يكي از روزهاي ميان هفته در شهر پكن بود.
تنها پرتابگر وزنه ايران پس از پايان رقابت خود در بازي هاي المپيك پكن گفت : نمي دانم چطور سه خطا كردم فكر مي كنم كمي گيج بودم .
امين نيك فر اظهار كرد : نمي دانم چرا مسابقه اينطور شد. من شرايط خوبي داشتم اما فكر مي كنم ديروز روز من نبود.
وي در پاسخ به اين سوال كه آيا برگزاري مسابقه در صبح مشكل ساز بود خاطرنشان كرد : براي من فرقي بين صبح ظهروشب وجود ندارد. من سعي مي كنم كه هميشه كار خودم را بكنم اما ديروز روز من نبود.
صعود بوكسور ايران به مرحله يك هشتم نهايي
بوكسور وزن 64 كيلوگرم كشورمان با پيروزي برابر حريف رومانيايي به مرحله يك هشتم نهايي رقابتهاي المپيك صعود كرد .
در ادامه رقابتهاي بوكس بيست و نهمين دوره بازيهاي المپيك مرتضي سپهوند در وزن 64 كيلوگرم به مصاف « يونات گئورگي » از روماني رفت و با نتيجه 8 بر 4 حريف خود را شكست داد .
سپهوند كه در اولين رقابت خود توانسته بود بوكسور تونسي را با با نتيجه 16 بر 4 شكست دهد روز يكشنبه در سومين مبارزه بايد به مصاف مشتزني از دومينكن برود.
عضو تيم ملي بوكس كشورمان در صورت پيروزي برابر اين مشتزن مدال برنز خود را قطعي خواهد كرد.
قبل از اين علي مظاهري ديگر بوكسور كشورمان در نخستين مبارزه خود با شكست برابر بوكسوري از روسيه از دور مسابقات كنار رفته بود.
كشتي فرنگي بدون مدال ماند
تيم كشتي فرنگي كشورمان در حالي به كار خود در المپيك 2008 پكن پايان داد كه موفق به كسب هيچ مدالي در اين دوره از رقابت ها نشد.
تيم كشتي فرنگي كشورمان كه با 5 نماينده (حميد سوريان 55 كيلوگرم علي محمدي 66 كيلوگرم سامان طهماسبي 84 كيلوگرم قاسم رضايي 96 كيلوگرم و مسعودها شم زاده 120 كيلوگرم ) در بيست و نهمين دوره رقابت هاي المپيك شركت كرده بود بدون كسب حتي يك مدال به كار خود در اين رقابت ها پايان داد.
بر پايه اين گزارش پس از ناكامي سوريان و محمدي در روزهاي آغازين اين رقابت ها سامان طهماسبي قاسم رضايي و مسعود هاشم زاده هم در مصاف با رقباي خود تن به شكست دادند و از دستيابي به مدال بازماندند.
غم كشتي فرنگي ايران 40 ساله شد
كشتي ايران در ميان 20 كشور مدال آور در رقابت هاي كشتي فرنگي المپيك 2008 پكن حتي نتوانست يك مدال كسب كند تا دوري فرنگي كاران كشورمان از مدال المپيك 40 ساله شود .
قرار بود 36 سال انتظار در المپيك 2008 پكن به سر برسد و مدال نقره رحيم علي آبادي با قدم نو رسيده اي دوباره بدرخشد و اين طلسم 36 ساله بشكند اما چنين نشد .
4 سال پيش و در المپيك 2004 آتن با آن كه كشتي ايران غرق در مشكلات مالي و مسايل مديريتي بود نتيجه بهتري نسبت به المپيك 2008 پكن گرفت و در دو وزن 96 و 120 كيلوگرم توسط مسعود هاشم زاده و سجاد برزي ملي پوشان ايران چهارم شدند .
پيش از المپيك آتن نه بحث علمي كردن كشتي اين چنين مطرح مي شد و نه از امكانات امروز فدراسيون كشتي خبري بود. در آتن نه ستاره اي به نام حميد سوريان در آسمان كشتي فرنگي ايران مي درخشيد و نه انتظارها اين چنين سر به فلك مي كشيد.
در المپيك 2008 پكن بر تعداد مدال ها افزوده شد و به لطف تصميم فيلا در هر وزن دو كشتي گير صاحب مدال برنز شدند اما سهم كشتي فرنگي ايران همچنان « هيچ » بود تا يادمان بماند بدون برنامه ريزي هدفمند و تكيه دادن به استعدادهاي فردي نمي توان خيلي به صعود از قله هاي ورزش جهان اميدوار بود.
در مسابقات كشتي فرنگي ا لمپيك پكن 28 مدال بين كشتي گيران برتر توزيع شد و 20 كشور در اين رشته ورزشي صاحب مدال شدند .
روس ها با ادامه موفقيت ها يشان در رقابت هاي كشتي جهان و المپيك بار ديگر بر قله افتخار ايستادند و با كسب 3 مدال طلا و يك نقره در رقابت هاي كشتي فرنگي از ديگر كشورها پيشي گرفتند.
رده بندي تيمي و انفرادي رقابت هاي كشتي فرنگي المپيك 2008 پكن :

1 ـ (روسيه ( 3 طلا ـ يك نقره )
2 ـ (فرانسه (يك طلا ـ يك برنز)
3 ـ (كوبا (يك طلا)
3 ـ (گرجستان (يك طلا)
3 ـ (ايتاليا (يك طلا)
6 ـ (آذربايجان ( 2 نقره )
7 ـ (قرقيزستان (يك نقره ـ يك برنز)
8 ـ (آلمان (يك نقره )
9 ـ (لهستان (يك نقره )
10 ـ (چين (يك نقره )
11 ـ (ارمنستان (2 نقره )
11 ـ (قزاقستان (2 نقره )
13 ـ (بلاروس (يك برنز)
13 ـ (بلغارستان (يك برنز)
13 ـ (كره جنوبي (يك برنز)
13 ـ (ليتواني (يك برنز)
13 ـ (سوئد (يك برنز)
13 ـ (تركيه (يك برنز)
13 ـ (اوكراين (يك برنز)
13 ـ (آمريكا (يك برنز)
رده بندي وزن 55 كيلوگرم :
1 ـ (نظير مانكييف (روسيه ) 2 ـ روشن بايراموف (جمهوري آذربايجان ) 3 ـ پارك يون چول (كره جنوبي ) 3 ـ رومن آمويان (ارمنستان )
رده بندي وزن 60 كيلوگرم :
1 ـ اسلام آبيلوف (روسيه ) 2 ـ ويتالي رحيموف (آذربايجان ) 3 ـ روسلان تيومينبايف (قرقيزستان ) 3 ـ نوربخيت تنگيزبايف (قزاقستان )
رده بندي وزن 66 كيلوگرم :
1 ـ استيو ژوئنوت (فرانسه ) 2 ـ كانات بيك باگاليف ( قرقيزستان ) 3 ـ ميخاييل سياميونو (بلاروس ) 3 ـ آرمن واردانيان (اوكراين )
رده بندي وزن 74 كيلوگرم :
1 ـ منوچهر كويكليا (گرجستان ) 2 ـ چانگ يانزيانگ (چين ) 3 ـ كريستوف ژوئنوت (فرانسه ) 3 ـ ياوور ياناكيير (بلغارستان )
رده بندي وزن 84 كيلوگرم :
1 ـ (آندريا مينگوزي (ايتاليا) 2 ـ زولتان فودور (لهستان ) 3 ـ نظمي آولوكا (تركيه ) 3 ـ آرا ابراهاميان (سوئد)
رده بندي وزن 96 كيلوگرم :
1 ـ (اصلان بيك خوشتوف (روسيه ) 2 ـ ميركو انگليچ ( آلمان ) 3 ـ آست مامبدوف ( قزاقستان ) 3 ـ آدام ويلر (آمريكا)
رده بندي وزن 120 كيلوگرم :
1 ـ (ميخان توپز (كوبا) 2 ـ خسن باروئف (روسيه ) 3 ـ ميندواگاس ميزگايتيس ( ليتواني ) 3 ـيوري پاتريكييف (ارمنستان )
« لوپز » باز هم « باروئف » را شكست داد
در روز پاياني رقابت ها مدال طلاي وزن 84 كيلوگرم المپيك به آندره مينگوتزي از ايتاليا رسيد كه توانست در فينال در سه تايم (1 ـ1 1 ـ1 و 4 ـ0 ) زولتان فودور از مجارستان را شكست دهد .
در مسابقات رده بندي اين وزن آرا آبراهاميان از سوئد 5 ـ1 (4 ـ0 و 1 ـ1 ) ملونين نومونوي از فرانسه را برد و نظمي آولوجا از تركيه 11 بر 4 (0 ـ4 5 ـ0 و 6 ـ0 ) ما ساني از چين را مغلوب كرد .
در ادامه روسيه سومين مدال طلا را در وزن 96 كيلو صاحب شد . در فينال اصلان بك خوشتوف توانست 9 ـ0 (6 ـ0 و 3 ـ0 ) ميركوانگليچ از آلمان را شكست دهد و به مدال طلا برسد.
در ديدارهاي رده بندي 96 كيلو آدام ويلر از آمريكا 7 ـ2 (4 ـ1 و 3 ـ1 )ها ن تائه يونگ از كره جنوبي را شكست داد و آست مامبتوف از قزاقستان 7 ـ1 (1 ـ1 و 6 ـ0 ) مارك اسوج از چك را مغلوب كرد .

درسنگين وزن ميهايل لوپز كوبايي مدال طلاي 120 كيلو را با اقتدار صاحب شد . وي توانست درمسابقه پاياني حسن باروئف روس قهرمان المپيك قبلي را 6 ـ1 (5 ـ0 و 1 ـ1 ) شكست دهد و كلكسيون افتخاراتش را تكميل كند . لوپز دو طلا و يك نقره جهان را هم در كارنامه دارد . لوپز در فينال جهاني 2007 نيز باروئف را برده بود .
ميندوگاس ميزگايتيس نيز با پيروزي 4 ـ2 (2 ـ1 و 2 ـ1 ) مقابل يانيك ژپانياك از فرانسه برنز گرفت . ديگر مدال برنز نصيب يوري پاتريكف ملي پوش روسي الاصل ارمنستان شد . پاتريكف در سه تايم (2 ـ1 1 ـ1 و 3 ـ0 ) يالمار سيوبرگ از سوئد را شكست داد .
تيم ملي بسكتبال مغلوب استراليا شد
تيم ملي بسكتبال كشورمان سومين ديدار خود در بازيهاي المپيك 2008 پكن را با اختلاف 38 امتياز به تيم استراليا واگذار كرد .
تيم ملي بسكتبال ايران در اين بازي با نتيجه 106 بر 68 مغلوب حريف استراليايي خود شد كه در رده نهم رنكينگ جهاني فدراسيون جهاني بسكتبال قرار دارد.
ملي پوشان بسكتبال كشورمان هر چهار كوارتر ديدار با استراليا را به ترتيب با نتايج (15 بر 28 ) (14 بر 24 ) (19 بر 22 ) و (20 بر 31 ) مرحله مقدماتي پيكارهاي المپيك 2008 پكن باشند . A واگذار كردند تا همچنان تيم بدون برد گروه
مرحله مقدماتي بازي هاي بسكتبال المپيك مقابل B پيش ازديدار تيم هاي بسكتبال ايران و استراليا دو تيم ملي آلمان و اسپانيا از گروه هم صف آرايي كردند . در پايان اين ديدار بسكتباليست هاي اسپانيا با نتيجه 72 بر 59 برتري را از آن خود كردند .
بسكتبال ايران امروز به مصاف مدافع عنوان قهرماني المپيك مي رود
تيم ملي بسكتبال ايران با متحمل شدن سه باخت از سه ديدار گذشته خود امروز با آرژانتين ـ مدافع عنوان قهرماني بازي هاي بسكتبال المپيك ـ ديدار مي كند.
به گزارش خبرنگار مهر ديدار تيم هاي ملي بسكتبال ايران و آرژانتين به عنوان چهارمين بازي روز چهارم رقابت هاي بسكتبال المپيك برگزار مي شود. دو تيم در شرايطي مقابل هم صف آرايي مي كنند كه جز رويارويي در قالب يك بازي دوستانه تجربه ديگري از رقابت با يكديگر ندارند.
ديدار دوستانه تيم هاي ملي بسكتبال ايران و آرژانتين كه به عنوان اولين ديدار تورنمنت بين المللي دايموند بال در شهر نانجينگ برگزار شد با اختلاف 10 امتياز (81 بر 71 ) با برتري نماينده قاره آمريكا به پايان رسيد .
بسكتباليست هاي آرژانتين امروز در حالي مقابل ملي پوشان ايران قرار مي گيرند كه بعد از باخت روز اول مقابل ليتواني 2 امتياز كامل ديدار با هر يك از تيم هاي استراليا و كرواسي را از آن خود كردند.
مرحله مقدماتي بازي هاي بسكتبال المپيك پكن را به A تيم ملي بسكتبال آرژانتين با ميانگين قدي 2 متر درحال حاضر رده دوم گروه چهار بازيكن اين تيم را در اختيار دارد . ساير ملي پوشان آرژانتين هم فعاليت هاي باشگاهي NBA خود اختصاص داده است . ليگ حرفه اي خود را در تيم هاي مختلف اسپانيا و روسيه و همچنين تيم خودي انجام مي دهند.
تيم ملي بسكتبال آرژانتين با سابقه 12 دوره حضور در مسابقات جام جهاني كه كسب يك مدال طلا و نقره حاصل آن بوده است پنجمين حضور خود در بازي هاي المپيك را تجربه مي كند.
اين تيم كه علاوه بر مقام قهرماني المپيك 2004 آتن دو عنوان چهارمي و نهمي اين رقابت ها را هم در اختيار دارد در المپيك 1948 لندن ـ نخستين حضورايران در بازي هاي المپيك ـ يك پله پائين تر از نماينده كشورمان و در رده پانزدهم قرارگرفت . در آن بازي ها آرژانتيني ها در گروه مقابل ايران قرار داشتند.
حضور در رده دوم رنكينگ فدراسيون جهاني بسكتبال (فيبا) را هم بايد به افتخارات قابل ذكر تيم ملي آرژانتين اضافه كرد.
تقابل دو تيم ملي بسكتبال ايران و آرژانتين در حالي برگزار مي شود كه نمايندگان كشورمان با شكست در هر سه بازي خود مقابل تيم هاي روسيه ليتواني و استراليا با معدل 92 ـ در رده آخر گروه خود ايستاده است .
نتايج كامل ديدارهاي انجام شده در روز بازي هاي بسكتبال المپيك 2008 پكن به اين شرح است :
اسپانيا 72 ـ آلمان 59
ايران 68 ـ استراليا 106
چين 85 ـ آنگولا 68
روسيه 79 ـ ليتواني 86
يونان 69 ـ آمريكا 92
كروواسي 53 ـ آرژانتين 77
برنامه بازي هاي روز چهارم ديدارهاي بسكتبال المپيك 2008 پكن به اين شرح است :
) B آنگولا ـ يونان (گروه
) A استراليا ـ روسيه (گروه
) A ليتواني ـ كروواسي (گروه
) A آرژانتين ـ ايران (گروه
) B آلمان ـ چين (گروه
) B آمريكا ـ اسپانيا (گروه
رده بندي تيم هاي شركت كننده در اين رقابت هاي نيز به اين ترتيب است :
: A گروه
1 ـ (ليتواني (6 امتياز)
2 ـ (آرژانتين (5 امتياز)
3 ـ (كروواسي (5 امتياز)
4 ـ (روسيه (4 امتياز)
5 ـ (استراليا (4 امتياز)
6 ـ (ايران (3 امتياز)

: B گروه
1 ـ (آمريكا (6 امتياز)
2 ـ (اسپانيا (6 امتياز)
3 ـ (آلمان (4 امتياز)
4 ـ (يونان (4 امتياز)
5 ـ (چين (4 امتياز)
6 ـ (آنگولا (3 امتياز)
ابراهيمي بيشترين بخت كسب مدال براي وزنه برداري
نماينده وزن 94 كيلوگرم وزنه برداري ايران در المپيك پكن به عنوان تنها بخت كسب مدال معرفي شد .
تيم سه نفره ايران در اوزان 94 كيلوگرم 105 و 105 + از روز يكشنبه فردا رقابت هاي خود را آغاز خواهند كرد .
بر اساس آخرين ركوردهاي زده شده در تمرينات اصغر ابراهيمي در يك ضرب 185 كيلوگرم و در دو ضرب 210 كيلوگرم را به ثبت رسانده است .
از نظر كارشناسان وزنه برداري در صورتي كه او در المپيك همين ركورد را بزند مي تواند به كسب مدال برنز مشترك اميدوار باشد.
محسن بيراوند در دسته 105 كيلوگرم در يك ضرب 190 كيلوگرم و در دو ضرب 220 كيلوگرم را به ثبت رسانده است .
رشيد شريفي در دسته 105 + در يك ضرب 200 كيلوگرم و در دو ضرب 235 تا 240 كيلوگرم ركورد دارد .
مسعود قاسمي سرپرست تيم ملي وزنه برداري گفت : به محض ورود به پكن تمرينات را شروع كرديم كه سبك است . با توجه به نزديكي مسابقات نمي توان فشار زيادي را به نفرات وارد كرد.
غياثي : اميدواريم دووميداني كاران ركوردهايشان را تكرار كنند
تيمور غياثي در خصوص آخرين وضعيت دوندگان المپيكي گفت : اميدوارم دونده هاي ما در بازيهاي المپيك بتوانند ركوردهاي خود را تكرار كنند.
مشاور فدراسيون دووميداني ايران گفت : احسان حدادي در 5 دوره گراندپري نشان داد شرايط خوبي داشته و كاملا با مربي خود هماهنگ است .
غياثي ادامه داد : اين پرتابگر ديسك درتمرينات آخر خود ركوردهاي بالاي 60 متر داشته اما هنوز به ركورد اصلي اش نزديك نشده است . پرتاب خوب در اين موقعيت و بعد از يك آسيب ديدگي نياز به انگيزه داشتن شرايط خوب براي پرتاب و تمركز و استراحت دارد.
وي افزود : قطعا در اين زمان حدادي براي كسب نتيجه خوب در المپيك و براي اينكه لطمه اي نخورد نياز به انگيزه كافي از سوي اطرافيان رسانه ها مربي و كادر فني دارد.
غياثي در خصوص وضعيت ديگر دوندگان المپيكي گفت : بعد از حدادي سجاد مرادي شرايط خوبي دارد و در صورت قرار گرفتن در يك قرعه مناسب شانس خوبي براي صعود به مرحله دوم دارد. ولي بعيد به نظر مي رسد وي بتواند به فينال رسيده يا به مدال برسد.
مشاورعالي سازمان تيم هاي ملي دووميداني تصريح كرد : احسان مهاجر شجاعي امين نيك فر عباس صميمي هادي سپهرزاد تنها كسب سهميه كرده اند و با وجود شرايط خوبشان تنها بايد به فكر تكرار ركورد خودشان يا ترقي آن باشند.
وي خاطرنشان كرد : هادي سپهرزاد اولين دهگانه كار پرافتخار كشورمان است كه ضمن كسب مدال آسيايي مجوز ورودي به بازيهاي المپيك را كسب كرده است . اين ورزشكار در آخرين لحظات موفق به كسب اين ورودي شده بنابراين خستگي مسابقات و زمان اندك براي بازسازي بدني و تمرين نداشتن تنها مي تواند براي كسب تجربه وارد ميدان بزرگ المپيك شود.
ششمين طلاي « فلپس » در المپيك بيست و نهم
« مايكل فلپس » ششمين مدال طلاي المپيك پكن خود را بدست آورد.
شناگر آمريكايي روز جمعه در ماده 200 متر تركيبي با زمان يك دقيقه و 54 ثانيه و 23 صدم ثانيه ضمن ثبت يك ركورد جديد جهاني در اين ماده مدال طلا را بر گردن آويخت .
به اين ترتيب « فلپس » با كسب ششمين مدال طلاي خود در المپيك پكن و دوازدهمين مدال طلا در تمامي حضورهاي خود در المپيك ركورد بي نظيري را به جا گذاشت .
« فلپس » 23 ساله با كسب اين مدال طلا بيشترين مدال طلا را در كاروان اعزامي آمريكا به پكن بدست آورده است .
كادر پزشكي ايران تغيير كرد
كاروان ورزشي ايران در بازيهاي المپيك پكن تغيير كرد.
طبق برنامه ريزي صورت گرفته قرار بود فرهادي و رازي از ابتداي مسابقات در اختيار ورزشكاران ايراني باشند. آنها شنبه راهي ايران مي شوند و جاي خود را به دو پزشك ديگر مي دهند.
ياوري و شاركي همراه عليمرادي رئيس فدراسيون پزشكي پنجشنبه وارد پكن شده و قرار است تا پايان بازي ها در اختيار كاروان باشند.
چين با 22 طلا در صدر
در پايان ششمين روز رقابت هاي المپيك 2008 پكن تيم چين با كسب 22 مدال طلا در صدر جدول رده بندي توزيع مدال ها قرار دارد .
چين در پايان ششمين روز رقابت هاي المپيك با كسب 22 مدال طلا 8 نقره 5 برنز و مجموع 35 مدال در رده نخست جدول رده بندي توزيع مدال ها قرار گرفته است . بر پايه اين گزارش ايالات متحده آمريكا با 10 طلا 9 نقره 15 برنز و مجموع 34 مدال در رتبه دوم قرار دارد و كره جنوبي با 6 طلا 7 نقره 3 برنز و مجموع 16 مدال در جايگاه سوم قرار گرفته است .
رده بندي كشورهاي چهارم تا دهم به اين ترتيب است : .
4 ـ ايتاليا 6 طلا
5 ـ آلمان 6 طلا
6 ـ استراليا 5 طلا
7 ـ ژاپن 5 طلا
8 ـ روسيه 3 طلا
9 ـ فرانسه 2 طلا
10 ـ بريتانيا 2 طلا
كاروان ورزشي كشورمان كه با 55 ورزشكار راهي بيست و نهمين دوره رقابت هاي المپيك شده در پايان روز ششم رقابت ها همچنان در حسرت مدال باقي مانده است .
 شنبه 26 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 238]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن