تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816418614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل شيلات گلستان:يگان حفاظت براي ازبين بردن صيد غيرمجاز تلاش مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديركل شيلات گلستان:يگان حفاظت براي ازبين بردن صيد غيرمجاز تلاش مي‌كند
داخلي. اقتصادي. شيلات.

مدير كل شيلات گلستان گفت: يگان حفاظت منابع شيلات استان نقش بسزايي در كنترل و از بين بردن پديده صيدغيرمجاز و قاچاق محصولات آبزي دارد.

دكتر "حسين رستمي" امروز درجلسه‌اي با حضور فرماندهي يگان حفاظت منابع آبزي شيلات ايران افزود: پرسنل وكاركنان شيلات گلستان با تمام توان در مسير تقويت و توسعه همه جانبه زيرساخت‌ها و حل مشكلات پيش روي يگان حفاظت منابع شيلات گلستان تلاش مي‌كنند.

وي اضافه كرد: از ديدگاه ما پرسنل يگان حفاظت منابع آبزي شيلات گلستان در صف مقدم مبارزه با صيد غير مجاز و قاچاق محصولات آبزي درياي خزر و رودخانه‌هاي منتهي به آن قرار دارند.

به گزارش روابط عمومي شيلات گلستان سرهنگ صفي ياري فرمانده يگان حفاظت منابع آبزي شيلات ايران بمنظور بررسي فعاليتها و موفقيت‌هاي يگان حفاظت منابع شيلات گلستان، پيگيري مصوبات سفردوم رياست جمهوري به استان در حوزه مربوطه و بازديد از اين يگان به گلستان سفر كرده‌است.

رستمي همچنين در اين جلسه در خصوص طرح ‪ sps‬و تجهيزآن گفت: قرارداد ناوبري طرح فوق در اداره كل با يگان حفاظت منابع شيلات ايران و نظارت شيلات گلستان منعقد و اجرا مي‌شود.

شايان ذكر است سيستم ‪ sps‬همان ايستگاه مستقر در درياست كه مجهز به رادارهاي پيشرفته مي‌باشد و وظيفه آن پشتيباني ازعمليات‌هاي يگان حفاظت در دريامي باشد.

اين ايستگاهها شامل دو فروند لنج است كه يك فروند آن تحويل داده شده و در هفته دولت آغاز به كار مي‌كند.

مدير كل شيلات گلستان در خصوص پيگيري مصوبات سفر دوم رياست جمهوري به گلستان نيز گفت: پيش قراردادي با موضوع گشت مشترك دريايي وايست و بازرسي درخشكي و دريا ميان نيروي انتظامي و شيلات گلستان به مدت ‪ ۷‬ماه منعقد و براي اجرايي شدن به يگان شيلات ايران ارسال شده است.

مديركل شيلات گلستان متذكرشد: به منظور ايجاد انگيزه در نيروهاي يگان حفاظت منابع آبزي شيلات گلستان، انتظار مي‌رود حق كشف خاويار و ماهيان خاياري پيگيري و در وجه نيروهاي تاثير گذار پرداخت گردد.

رستمي اضافه‌كرد: در خصوص آلات و ادوات صيادي كشف شده از صيادان غير مجاز اين موضوع با قيد فوريت و با رعايت تشريفات اداري اين ادوات به مزايده گذاشته شود.

اين مسئول گفت: با بررسي‌هاي صورت گرفته در خصوص احداث كومه‌هاي مرزي قرارداد مربوطه با توجه به ارسال اعتبار ‪ ۳۰۰‬ميليون ريالي از ناحيه يگان مركز با رعايت تشريفات اداري لازم از ناحيه امورمالي و مهندسي آبزيان منعقد مي‌گردد.

مدير كل شيلات گلستان اضافه كرد: انتظارداريم در بحث ايجاد ديوار حفاظتي حريم پايگاههاي شيلات گلستان نيز اعتباري بالغ بر ‪ ۴۰۰‬ميليون ريال براي احداث اين ديواره‌ها در پايگاه خواجه نفس از ناحيه يگان مركز تخصيص داده و ارسال شود.

رستمي گفت: لازم است در خصوص لايروبي كانال خواجه نفس و گرگان رود موضوع از ناحيه معاونت صيد شيلات ايران در اسرع وقت پيگيري شود.

در اين جلسه سرهنگ كيخا مسوول يگان حفاظت شيلات گلستان گزارشي از فعاليتها و مشكلات پيش روي اين يگان را ارايه كرد.

در پايان سرهنگ صفي ياري ضمن تقدير از پرسنل يگان حفاظت شيلات گلستان از مناطق و محدوده استحفاظي يگان حفاظت منابع آبزيان شيلات استان بازديد كرد و در جريان فعاليتها و اقدامات انجام شده اين يگان قرار گرفت.
 پنجشنبه 17 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن