تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821199793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل زندانهاي فارس:كلينيكهاي مثلثي در كاهش آسيب رفتار پرخطر زندانيان موثرند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مديركل زندانهاي فارس:كلينيكهاي مثلثي در كاهش آسيب رفتار پرخطر زندانيان موثرند
شيراز - خبرگزاري مهر: ناصر جعفر قلي با اشاره به اينكه كلينيك هاي مثلثي سهم مهمي در كاهش آسيب رفتارهاي پرخطر در درون زندانها دارد، گفت: اين مهم مورد تاكيد قوه قضاييه بوده و اولويت مهم سال جاري زندانهاي فارس نيز به شمار مي رود.

به گزارش خبرنگار مهر در شيراز، جعفرقلي ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: كلينيكهاي مثلثي با هدف آموزش، پيشگيري، مراقبت و درمان بيماري هاي پرخطر در زندانها فعاليت دارند كه هم اكنون اين مسئله در زندان مركزي شيراز با استفاده از مجرب ترين كادر پزشكي و رواشناسان در حال اجراست.

وي اظهار داشت: طي چندين سال اخير افزون بر يك هزار زنداني استان فارس در كلينيك هاي مثلثي از خدمات مشاوره اي بهره مند شدند كه نتايج مثبتي نيز در پي داشته است.

مدير كل زندانهاي استان فارس از مشاوره و روان درماني با استفاده از روش هاي روانشناختي با بهره گيري از متخصصان مجرب در زندانهاي استان به عنوان يكي از برنامه هاي كاهش آسيب و پيشگيري از رفتارهاي پرخطر نام برد و گفت: هم اكنون بيش از ٣٠٠ نفر از زندانيان فارس تحت درمان از طريق مشاوره و روان درماني اقامتي هستند.

جعفرقلي اظهار داشت: طرح متادون نيز به عنوان جايگزين تزريق مواد مخدر در زندانها اجرا شده كه نقش بسيار خوبي در كاهش رفتارهاي پرخطر در درون زندانها داشته است.

وي همچنين در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اين نكته كه حرفه آموزي و اشتغال نقش مهمي در پر كردن اوقات فراغت زندانيان و كاهش آسيب ايفا مي كند، افزود: در بخش اشتغال نيز تعدادي زيادي از زندانيان در رشته هاي مختلف فني، خدماتي، عمراني و صنايع دستي مشغول به كار هستند كه تا پايان سال جاري به رقم چهار هزار نفر خواهد رسيد.

اين مقام زندانهاي فارس تاكيد كرد: آموزشهاي عقيدتي، آموزشهاي كلاسيك از نهضت سواد آموزي تا دانشگاه و آموزشهاي بهداشتي از فعاليتهاي كميته كاهش آسيب در زندانهاي اين استان است.
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 197]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن