تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820927967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان صدا و سيما: ويژه برنامه‌هاي ماه رمضان يك ساعت پس از زمان افطار پخش مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس سازمان صدا و سيما: ويژه برنامه‌هاي ماه رمضان يك ساعت پس از زمان افطار پخش مي‌شود
سياسي. هيات دولت . صدا و سيما . ضرغامي
رييس سازمان صدا و سيما گفت كه اين سازمان ويژه برنامه‌هاي ايام ماه مبارك رمضان را يك ساعت پس از زمان افطار پخش خواهد كرد تا مردم بتوانند به عبادات و برنامه‌هاي مذهبي خود بپردازند.

عزت اله ضرغامي روز يكشنبه پس از پايان جلسه هيات دولت در گفت و گو با خبرنگاران درباره برنامه‌هاي اين سازمان براي روزهاي ماه مبارك رمضان اظهار داشت: بر اساس هماهنگي‌هاي به عمل آمده با مجلس، مقرر شده است كه پس از افطار يك مجموعه تلويزيوني پخش شود.

وي افزود: قرار است ساير برنامه‌ها و مجموعه‌هاي تلويزيوني ماه مبارك رمضان پس از يك ساعت از زمان افطار پخش شود تا مردم بتوانند به عبادات و برنامه‌هاي مذهبي خود بپردازند.

ضرغامي همچنين در پاسخ به سوال ديگري درباره برنامه‌هاي صدا و سيما براي آغاز چهارمين دهه پيروزي انقلاب اسلامي گفت: رسانه ملي براي دهه فجر برنامه هاي متنوعي را با هماهنگي دولت در نظر گرفته است و ركن اساسي در تحقق جشن‌هاي سالگرد پيروزي انقلاب محسوب مي‌شود.

وي در پاسخ به سوالي در خصوص آمار مخاطبان برنامه‌هاي سيما در دوره رياست وي بر سازمان صدا و سيما نيز گفت: گرچه رقابت در عرصه رسانه با وجود شبكه‌هاي تلويزيوني و ماهواره‌اي و شبكه‌هاي مجاز با گذشته تفاوت يافته اما به دليل تنوع برنامه‌هاي سيما از مخاطبين بالايي برخوردار هستيم.

ضرغامي اظهار داشت:مجموعه‌هاي نمايشي توليد صدا و سيما نسبت به مجموعه هاي خريداري شده از ديگر كشورها پربيننده تر است و هم اكنون مجموعه طنز سه در چهار بيشترين مخاطب را دارد.

ضرغامي، مجموعه‌هاي تلويزيوني يوسف پيامبر و روزگار قريب را پر بيننده ترين مجموعه‌هاي تلويزيوني شبكه‌هاي مختلف سيما دانست.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن