تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821398067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شماره جديد نشريه حوزه منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: شماره جديد نشريه حوزه منتشر شد
گروه خبرنگاران افتخاري / فخرالدين يوسف‌پور: شماره جديد نشريه حوزه ويژه مديريت تحول به دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم منتشر شد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، شماره صد و چهل و پنجم دو ماهنامه حوزه به صاحب امتيازي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم ويژه مديريت تحول منتشر شد.

«مديريت تحول يا تحول مديريت در حوزه‌هاي علميه » نوشته احمد ترابي عنوان سرمقاله اين شماره است.

در بخشي از اين مقاله آمده است: با اين مديريت‌ها و باورهاي نهادينه شده و رسوب يافته در بدنه حوزه، چگونه مي‌توان انتظار تحولات بنيادي و پيشرو را داشت. اين است كه حوزه‌ها براي اين كه بتوانند تحول را مديريت كنند، نيازمند آن هستند كه مديريت را نيز متحول سازند.

از ديگر مطالب اين نشريه مي‌توان به مديريت تحول از نگاه مقام معظم رهبري، رهيافتي بر تعامل حوزه و نظام، پروسه رواج و زوال حوزه‌اي علمي شيعه و آينده‌گري در حوزه اشاره كرد.

سيد حسين همايون مصباح در بخشي از مقاله «آينده‌نگري در حوزه» آورده است:توليد، پرورش و مديريت عمل و رفتار ديني و يا به گونه‌اي از شمار مسؤليت‌ها و رسالت‌هاي دشوار و سرنوشت‌ساز حوزه‌هاي علميه در جهان آينده است.

ديگر عناوين به چاپ رسيده در اين شماره عبارتند از: بايستگي ايجاد هيئت‌هاي علمي در حوزه‌هاي علميه، حوزه در نگاه رهبري، چالش‌هاي فراروي تعامل حوزه و نظام اسلامي، تاملي بر رهايي از آفت‌هاي مدرك‌‌گرايي، آسيب‌شناسي نظام آموزشي حوزه و ارائه راهكارها، نگاهي به وضعيت آموزش فقه در حوزه و بايسته‌هاي آن، بازشناسي تريبون‌هاي جديد، تربيت و پرورش نيروي انساني و حوزه و تحول در تبليغات برون مرزي.

دو ماهنامه حوزه به صاحب امتيازي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم و مدير مسؤلي سيد عباس صالحي هر دو ماه يك‌بار به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي منتشر مي‌شود.
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن