تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821269133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پزشكي قانوني كهگيلويه وبويراحمد: دليل جان باختن پنج كارگر در چاه، بعداز دوماه مشخص مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پزشكي قانوني كهگيلويه وبويراحمد: دليل جان باختن پنج كارگر در چاه، بعداز دوماه مشخص مي‌شود
دكتر عليرضا نوروزپورمديركل پزشكي قانوني كهگيلويه و بويراحمد گفت:دليل فوت پنج نفر در يك چاه در روستاي كردولاغري ياسوج در حال بررسي است و هنوز مشخص نشده است و مشخص شدن آن دو ماه طول مي‌كشد.

پنج نفر روز نهم تيرماه جاري در چاه آبي يكي از كارگاه‌هاي بلوك زني واقع در روستاي كردولاغري در هشت كيلومتري شهر ياسوج جان باختند.

آن هنگام عباس اميريان مدير عامل آتش نشاني شهرياسوج گفته بود كه دينام موجود درچاه با عمق ‪ ۱۰‬متر در كارگاه بلوك زني به پايه‌اصلي برق متصل بوده و سبب برق گرفتگي اين افراد شده است.

مديركل پزشكي قانوني كهگيلويه و بويراحمد، سه‌شنبه در گفت و گو با ايرنا گفت:مشخص شدن دليل قطعي فوت اين‌افراد حدود دو ماه وقت نيازدارد زيرا پاسخ آزمايش‌هابايد از استان اصفهان به پزشكي قانوني كهگيلويه و بويراحمد برسد.

وي بيان كرد: دلايل عمده فوت اين‌افرادشامل سقوط وواردآمدن صدمات فيزيكي، گاز گرفتگي و غرق شدگي است و ساير علل از قبيل برق گرفتگي نيز بايد بررسي شود.

نوروزپور اظهار داشت: اظهارنظرهاي شواهد حادثه در پرونده قضايي ثبت شده و بر اساس اين اظهارنظرها كارشناسي‌هاي لازم توسط دستگاه قضايي كهگيلويه و بويراحمد انجام مي‌شود.

وي عنوان كرد: به موازات اظهارنظرهاي مطرح شده و بررسي‌هاي انجام شده، دلايل علمي فوت اين پنج نفراز سوي پزشكي قانوني اين استان بررسي و اعلام مي‌شود.

نوروزپور ابراز داشت: با جمع‌آوري تمام اين مدارك و شواهد دستگاه قضايي كهگيلويه‌و بويراحمدنحوه وقوع فوت را مشخص مي‌كند و پزشكي قانوني اين استان دليل فوت را تعيين مي‌كند.

وي افزود: واحداي امدادي دخيل در صورت داشتن صلاحيت مي‌توانند اظهارنظر كنند و اظهارنظر آنان نيز از طريق دستگاه قضايي بررسي مي‌شود.

عباس اميريان مدير عامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري ياسوج سه‌شنبه در تماس با ايرنا گفت:با وجود اظهار نظرهاي مختلف در مورد علت فوت جانباختگان، انجام معاينات و آزمايش‌هاي تخصصي پزشكي قانوني و اظهار نظر رسمي اين سازمان ملاك خواهد بود.

مرگ اين افراد بازتاب‌هايي داشت و در مورد علت مرگ آنان اظهار نظرهاي مختلفي شده بود.ك/‪۳‬
 سه شنبه 18 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 485]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن