تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816389157




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جاسبي: دانشگاه آزاد اسلامي سهام كسي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جاسبي: دانشگاه آزاد اسلامي سهام كسي نيست
رييس دانشگاه آزاد اسلامي گفت: دانشگاه آزاد اسلامي سهام كسي نيست و خدمات و آنچه اين دانشگاه انجام داده متعلق به نسلهاي آينده انقلاب اسلامي است.

به گزارش ايرنا، دكتر" عبدالله جاسبي " روز دوشنبه در آيين گشايش همايش ميان‌منطقه‌اي مديران فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي‌در دانشگاه آزاد اسلامي واحد شهركرد افزود: خدمات ارزنده دانشگاه آزاد اسلامي از چشم‌هيچ كس پوشيده نيست و تلاش‌هاي صورت گرفته خواست خداوند بوده و شبيه يك معجزه است.

وي تصريح كرد:برخي افراد،دانشگاه آزاد اسلامي را در ابتداي تاسيس"آتش زير خاكستر" قلمداد مي‌كردند، در حالي كه در سطح دانشگاه آزاد اسلامي از ابتدا تاكنون هيچ بحراني رخ نداده‌است و جمعيت اين دانشگاه چهاربرابر دانشگاههاي ديگر است.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي گفت: همه كساني كه مخالف دانشگاه آزاد اسلامي بودند و حتي آنهايي كه با زبان ناهنجار و فحاشي سعي در تضعيف اين نهاد آموزشي داشتند، نتوانستند دانشگاه را به اغتشاش بكشانند و اين دانشگاه همچون يك درخت تنومند رشد و تعالي يافت.

وي گفت: بايد قدرشناس اين نعمت بود چرا كه هم‌اكنون يك ميليون و‪ ۴۰۰‬هزار نفر در اين دانشگاه مشغول تحصيل هستند و تاكنون دو ميليون و ‪ ۵۰۰‬هزار نفر نيز از اين دانشگاه فارغ‌التحصيل شده‌اند.

جاسبي يكي از مشكلات پيش روي دانشگاه آزاد اسلامي را عدم تببين خدمات و دستاوردهاي اين دانشگاه دانست و گفت: خدمات دانشگاه آزاد اسلامي بايد براي مردم تبيين شود تا همگان با تلاشهاي صورت گرفته در اين زمينه آشنا شوند.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي كشور تصريح كرد:بايد تلاش كرد تاهمه مردم و حتي ملتها و كشورهاي منطقه از ميوه و ثمره اين نهاد آموزشي بهره‌مند شوند.

جاسبي يادآورشد:اگر دانشگاه آزاد اسلامي نبود و تنها‪ ۱۰‬درصد از علاقه‌مندان به فراگيري علم و دانش براي تحصيل به كشورهاي ديگر مي‌رفتند‪ ۶۰‬ميليارد دلار ارز ازايران خارج مي‌شداما با تاسيس دانشگاه آزاداسلامي از خروج اين ميزان سرمايه از كشور جلوگيري شد و ‪ ۹۰‬درصد مابقي نيز با فراهم شدن تحصيلاتشان با سرخوردگي اجتماعي مواجه نشدند.

به‌گفته وي،اگر چه قيمت كالاها و خدمات در كشور با افزايش قيمت همراه بوده ولي در دانشگاه آزاد اسلامي در دو سال اخير افزايش شهريه صورت نگرفته و سياست اين نهاد آموزشي نيز بهره‌گيري از صرفه‌جويي و افزايش بهره‌وري است.

معاون فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي نيز تصريح كرد: همان گونه كه اقتصاد دولتي صرف جوابگو نيست،دانشگاه‌هاي دولتي نيز به تنهايي قادر به پاسخگويي به نياز علمي جوانان كشور نخواهد بود و دانشگاه آزاد اسلامي زمينه تحصيل بسياري از جوانان را فراهم كرده است.

" محمد مهدي مظاهري"،برنامه فرهنگي امسال اين دانشگاه را خلاقيت ، نشاط و پويايي فرهنگي عنوان كرد و يادآور شد: اين دانشگاه در بسياري از مولفه‌ها مانند اقامه نماز رتبه برتر كشور را در بين تمامي دستگاهها و وزارتخانه كسب كرده و پژوهشكده قرآن و عترت را نيز راه‌اندازي كرده است.

به گزارش ايرنا،دراين همايش كه با حضور مديران فرهنگي مناطق يك، چهار و هفت دانشگاه آزاد اسلامي‌ايران به‌مدت دو روز برگزار مي‌شود،نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري و امام جمعه شهركرد،نماينده مردم شهركرد در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار شهركرد و جمعي‌ازمسوولان استاني نيز حضور داشتند.ك/‪۲‬ ‪۵۴۳/۶۷۱/۷۳۵۹‬
 دوشنبه 17 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن