تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820896167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار انزلي: انتقال زندان انزلي به خارج شهر ضروري است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار انزلي: انتقال زندان انزلي به خارج شهر ضروري است
فرماندار انزلي در جلسه توديع و معارفه رييس زندان اين شهرستان گفت :
زندان انزلي در مركز شهر واقع شده و بايد به خارج شهر انتقال يابد.

به گزارش ايرنا، "اسماعيل عبداللهي " روز شنبه اظهار داشت : اين زندان قديمي است و با وجود تلاش‌هاي صورت گرفته از سوي مسوولان از نظر فيزيكي و امكانات مناسب نيست.

وي متذكر شد: بايد بتوانيم در مدت حبس زنداني را به‌تامل و تفكر واداريم و فضا و شرايطي را به وجود بياوريم كه وقتي از محبس خارج شد دچار آسيبهاي روحي و رواني و غيره نشده باشد.

عبداللهي ابراز اميدواري كرد كه با سياستهاي زندان‌زدايي قوه قضاييه به جايي برسيم كه به زندان نيازي نباشد.

وي خاطرنشان كرد: ستاد ديه با مشاركت مردم حمايتهاي خوبي از زندانيان جرايم غيرعمد و خانواده‌هاي آنان انجام داده و اطلاع‌رساني شفاف در خصوص مبالغي كه اين ستاد براي كمك به زندانيان كرده،انگيزه بيشتري‌ايجاد مي‌كند.

"جعفر كاملي" رييس دادگستري انزلي نيز در اين جلسه گفت: با توجه‌به سياست‌هاي قوه‌قضاييه براي حبس‌زدايي و آماده كردن بسترهاي لازم براي امنيت رواني و ارتباط نزديك‌تر زنداني با خانواده ، بايد همكاري نزديكي بين مجموعه‌زندان و دادگستري وجود داشته باشد.

"سيدباقر مصباح" رييس سابق زندان انزلي نيز بستن راه‌هاي ورود مواد مخدر به زندان، ايجاد قرنطينه براي زندانيان، مشاوره براي كمك به ترك اعتياد معتادان و پيشگيري از اعتياد را از جمله اقدامات انجام شده در طول تصدي خود عنوان كرد.

"محمد بصيري" رييس جديد زندان انزلي نيز در اين جلسه گفت: زندان هميشه جاي خلافكاران و مجرمان و فاسدان بالفطره نيست و ممكن است هركسي با يك لحظه غفلت پايش به زندان باز شود.

وي خاطرنشان كرد: مسوولان زندان بايد به طريقي عمل كنند كه زنداني به جرم عادت نكند و با كار فرهنگي پس از طي حبس، بهبود پيدا كرده باشد.

زندان انزلي علاوه بر قرار گرفتن در مركز شهر گردشگرپذير انزلي با فرسودگي بنا و فقدان تجهيزات كافي روبرو است.
 شنبه 15 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 962]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن