تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ كس نيتى را در دل پنهان نمى‏كند، مگر اينكه خداوند آن نيت را (در رفتار و كردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801500111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه از طریق گوگل مشتریان خود را افزایش دهیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

گوگل در حال حاضر به یکی از بهترین منابع آنلاین برای تبلیغات تبدیل شده است. کاربران به واسطه گوگل ادز و موتور جستجوگر گوگل، به‌ راحتی می‌توانند تبلیغات را مدیریت کرده و در ادامه مشتریان هدف را افزایش دهند. همان‌طور که می‌دانید وقتی کاربران کلمات کلیدی خاصی را جستجو می‌کنند، نتایجی که به آن‌ها نمایش داده می‌شود شامل لیستی از صفحات وب مرتبط به آن کلمه کلیدی است. موتور جستجوگر گوگل علاوه بر این نتایج، آگهی‌های تبلیغاتی را نیز به مخاطبان خود نشان می‌دهد. ضمن اینکه تبلیغات، همگی بر اساس کلمات جستجو شده کاربران هستند. جذب مخاطب و جلب توجه مشتریان در فضای گوگل نیاز به راهکارهای مختلفی دارد. ما در ادامه بهترین آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.


افزایش مشتریان و فروش بیشتر از طریق گوگل

راهکارهای کوتاه و کاربردی جذب مخاطب از طریق گوگل

برای جذب بهتر مشتریان در بستر گوگل یعنی موتور جستجوگر و شبکه تبلیغاتی گوگل ادز، کافیست چند راهکار ساده را بلد باشید تا نسبت به همتایان خود بهتر و موفق‌تر عمل کنید. در ادامه برای جذب مخاطب بیشتر می‌توانید از این راهکارها استفاده کنید.

هدف‌گذاری مشخص برای تبلیغات

در محیط گوگل ادز این امکان برای شما فراهم است که خدمات یا محصول خود را به شکلی کاملا هدفمند ارائه کرده و برای مخاطبان به نمایش درآورید. هدفمند بودن تبلیغات، موثرترین گام در جذب مشتریان محسوب می‌شود.

عناوین جذاب و تصاویر مرتبط

دومین راهکار این است که از کلمات و واژگان تاثیرگذار در عناوین خود استفاده کنید. کلماتی مانند رایگان، فروش آخر فصل، تخفیفات ویژه یا فروش لحظه آخری با کمترین قیمت، به‌خوبی می‌توانند تاثیر خود را در مخاطب گذاشته و مشتریان بیشتری را به سمت شما روانه کنند. همچنین استفاده از تصاویری که جذب کننده و البته مرتبط باشند هم می‌تواند گامی موثر در جذب مشتری برای کسب‌وکار شما باشد. تصاویری که به‌خوبی خدمات و محصول را نشان می‌دهند، نه به‌صورت یک تبلیغ، به‌عنوان یک فروش ۱۰۰درصدی برای شما عمل خواهند کرد.

نشان دادن بازخورد مثبت مشتریان

راهکار ویژه بعدی این است که بازخورد مثبت مشتریان را از دریافت محصولات یا خدمات‌تان گسترش داده و از آن‌ها در تبلیغات محصول و خدمات موردنظرتان استفاده کنید. بالابردن کیفیت محصولات و خدمات یعنی بهبود رضایت مشتریان و این موضوع به خودی خود می‌تواند گام موثری در جلب مشتریان بیشتر باشد.

استفاده از رپورتاژ آگهی

گام بعدی که به شما پیشنهاد خواهیم کرد استفاده از رپورتاژ آگهی‌ها است. شاید ندانید که رپورتاژ آگهی چیست و چه نقش موثری در جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتریان دائمی دارد. پس در ابتدا تعریفی جامع از رپورتاژ آگهی خواهیم داشت و در ادامه خواهیم گفت که این روش تبلیغاتی چطور می‌تواند در جذب مشتریان موثر باشد.

ساده‌ترین تعریف از رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری به متن‌های تبلیغاتی اطلاق می‌شود که در قالب یک خبر یا گزارش ارائه می‌‌شوند. جالب است بدانید که سایت معروف Entrepreneur در تعریف جامع از رپورتاژ آگهی، این روش تبلیغات را این‌گونه معرفی می‌کند:

رپورتاژ آگهی‌‌ها، رپورتاژ‌های خبری یا رپورتاژهایی با اهداف سئویی در واقع اطلاعیه‌ای محسوب می‌شوند که از طرف واحدهای روابط عمومی با هدف مشخص اطلاع‌رسانی کردن یک اتفاق در کسب‌و‌کارها به جامعه و مردم، منتشر شده و در اختیار عموم قرار می‌گیرند. این اطلاعیه‌ها هدفمند و مرتبط هستند و در اصل، تبلیغات همسان محسوب می‌شوند که به‌صورت یک گزارش یا یک خبر به سمع و نظر جامعه مخاطب خواهند رسید. واقعیت این است که شما در رپورتاژ آگهی‌ها مسیری مشخص را طی می‌کنید تا مخاطب هم با شما همسو شده و نتیجه‌ای که می‌خواهید، رقم بخورد.

مزایای استفاده از رپورتاژ آگهی

حالا که به تعریفی مشخص و جامع از رپورتاژ آگهی و رپورتاژهای خبری دست پیدا کردیم، بد نیست بدانید که این کار مزایای فراوانی هم دارد. نکته مهم این است که شما به‌ راحتی می‌توانید از طریق کمپین‌ های متعدد، فراگیربودن متن تبلیغاتی خود را به‌ صورت کاملا گسترده در رسانه‌ های آنلاین و آفلاین منتشر کنید. ضمن اینکه برای فعالیت در این حوزه می‌توانید با مجموعه‌ هایی مانند تریبون هم همکاری کنید. این مجموعه به‌ واسطه ۵ سال همکاری با بیش از ۲هزار رسانه داخلی و ۱۰هزار رسانه خارجی، قادر است شما را در بستن کمپن و خرید رپورتاژ قوی راهنمایی کرده و تا حصول نتیجه نهایی در کنارتان باشد. مزایای انتشار رپورتاژ آگهی شامل موارد زیر است:

o بهبود رتبه سایت در گوگل

اولین نکته‌ای که در مورد رپورتاژ آگهی به‌عنوان مزیت و نقطه مثبت می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که تاثیر بسیار زیادی روی رتبه‌‌بندی سایت شما در گوگل دارد. در اصل سایت‌‌های مختلف برای دریافت بک لینک‌‌های قدرتمند و دائمی به فکر استفاده از رپورتاژ آگهی می‌‌افتند. علت این موضوع آن است که رپورتاژ آگهی‌‌ها می‌توانند در بهینه‌‌سازی سایت شما تاثیر فراوانی داشته باشند و نقش موثری در سئوی سایت ایفا کنند. واقعیت این است که یکی از فاکتورهای مهم در رتبه‌‌بندی سایت توسط گوگل، تعداد بک لینک‌های آن سایت خواهد بود. بک لینک‌ها در اصل لینک‌هایی هستند که شما آن‌ها را از سایت‌های مختلف اینترنتی دریافت خواهید کرد. این بک لینک‌ها که از سایت‌های دیگر هستند، به طور هدفمند شما را پیشنهاد داده و معرفی می‌کنند. وقتی سایت شما توسط سایت‌های دیگر معرفی شود، گوگل به سایت شما بهای بیشتری خواهد داد. برای مثال در رپورتاژ‌های خبری شما به‌راحتی می‌توانید تعداد ۳ تا ۵ بک لینک قدرتمند و دائمی را از یک سایت منتشر کننده دریافت کنید. این بک لینک‌ها به طور قطع اعتبار شما در نزد گوگل را افزایش خواهند داد.

o افزایش ترافیک سایت و فروش انفجاری

بدون شک شما هم با هدف جذب مخاطبان بیشتر و تبدیل آن‌ها به مشتریان وفادار، قصد استفاده از رپورتاژ آگهی را دارید. خبر خوب اینکه این روش تضمینی و صد در صدی کمک می‌کند که بعد از منتشرشدن محتوای شما در یک سایت میزبان، کاربران فراوانی روی تبلیغ رپورتاژ آگهی شما کلیک کنند و ترافیک سایت شما افزایش پیدا کند. این افزایش ترافیک سایت، اعتبار سایت شما را از نظر گوگل افزایش داده و شما در رتبه‌‌بندی‌‌ها به‌عنوان سایت برتر معرفی خواهید شد. این موضوع ب‌راحتی به شما کمک خواهد کرد که کاربران برای دریافت خدمات یا کالا به سایت شما مراجعه کرده و با اعتمادی که به رتبه‌‌بندی گوگل دارند، به مشتریانی دائمی و همیشگی تبدیل شوند.

o در تیررس مخاطب بودن

واقعیت این است که رپورتاژ آگهی فراگیر است و جامعیت بسیار بالایی دارد و به‌راحتی می‌تواند در کانال‌های متعدد توزیع محتوایی، سایت‌های پرمخاطب و پربازدید، رسانه‌های مختلف مکتوب و شبکه‌های متعدد اجتماعی، عرضه شود. ضمن اینکه طیف گسترده‌ای از مخاطبان را هدف قرار می‌دهد. شما با منتشرکردن رپورتاژ آگهی به‌شدت شانس دیده‌شدن خدمات و محصول خود را افزایش می‌دهید و با یک تیر، دو نشان می‌زنید. یعنی هم مخاطبان بیشتری را انتخاب می‌کنید و هم برندسازی محصولات و خدمات خود را به‌راحتی انجام می‌دهید.

o رپورتاژ‌های کاربردی برای همه

مزیت بعدی استفاده از رپورتاژ آگهی این است که این روش تبلیغاتی در بستر گوگل بدون در نظر گرفتن کوچک یا بزرگ بودن کسب‌و‌کارتان، به‌خوبی شما را حمایت می‌کند. به‌ عبارتی تفاوتی ندارد که شما برای چه خدمات و محصولاتی رپورتاژ آگهی خود را منتشر می‌کنید. بلکه یک رپورتاژ آگهی هدفمند و پرقدرت به‌راحتی می‌تواند حرف شما را به تمام جامعه فارغ از سن و سال، جنسیت، طبقه اجتماعی و غیره برساند.

o کسب اعتبار و برندسازی

همان‌طور که در قسمت‌‌های ابتدایی این مطلب هم اشاره کردیم، مهمترین مزیت انتشار یک رپورتاژ آگهی هدفمند و پرقدرت در کانال‌های مختلف و پرمخاطب این است که شما با توزیع درست یک محتوا به‌راحتی می‌توانید برای خود اعتبار کسب کرده و به‌سرعت برندسازی کنید. ضمن اینکه تداوم این کار سبب می‌شود تا شما به اهداف خود جامه عمل پوشانده و مخاطبان عادی جامعه را به مشتریان دائمی خود تبدیل کنید.

o صرفه‌‌جویی در هزینه‌‌ها

نکته مهم اینجاست که رپورتاژ‌های خبری نسبت به دیگر روش‌های تبلیغاتی هزینه‌‌هایی کمتری دارند. به عبارتی اگر رپورتاژ شما جذب کننده و قوی باشد، به‌راحتی می‌تواند هزاران برابر بیشتر از هزینه‌‌ای که برای همان رپورتاژ پرداخت کرده‌‌اید را به شکل درآمد و سرمایه به شما بازگرداند. رپورتاژها با هزینه‌‌هایی مناسب و معقول، به‌راحتی پیام شما را به جامعه مخاطب هدف می‌رسانند و نرخ وضعیت و تبدیل‌شدن سئوی سایت شما را به‌سرعت بهبود خواهند بخشید.

o بهبود یافتن سئوی سایت

آخرین مزیت رپورتاژ آگهی‌‌ها این است که یکی از ساده‌‌ترین و بهترین راه‌‌ها برای بهبود بخشیدن به سئوی خارجی سایت شما و گرفتن بک لینک‌‌های متعدد هستند. علت این موضوع هم آن است که وقتی شما رپورتاژ خود را با هدفی مشخص در یک سایت شلوغ و پرمخاطب منتشر کردید و کلمات کلیدی موردنظرتان را با لینک دهی مشخص کردید، به‌راحتی می‌توانید از یک سایت خوشنام لینک فالو دریافت کنید. در ادامه هم متن منتشر شده رپورتاژ آگهی شما می‌تواند در نتایج نهایی گوگل به رتبه برتری دست پیدا کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن