تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814438952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت در مرحله دوم انتخابات بیشتر از مرحله مشابه دوره قبلی است


واضح آرشیو وب فارسی::

وزیر کشور اعلام کرد که در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم، مشارکت مردم بیشتر از دور قبل بوده است. در یک نشست خبری پس از پایان مرحله دوم انتخابات، احمد وحیدی اظهار کرد که این انتخابات نشان دهنده تلاش برای تحکیم مردم‌سالاری دینی در دوران انقلاب اسلامی است. او بیان کرد که با همکاری مردم و در فضایی رقابتی، انتخابات برگزار شد و تلاش‌هایی برای ایجاد مسائل امنیتی موفق نبودند. همچنین، وی تاکید کرد که مشارکت مردم در دور دوم این انتخابات بیشتر از دور قبل بوده است.



وحیدی به یادآوری کرد که در زمینه امنیت و سلامت، استانداردهای بالا رعایت شد و آراء مردم با امانتداری مورد احترام قرار گرفت. حضور مردم در این انتخابات، به رغم توطئه‌ها و دروغ‌ها و تلاش‌های دشمنان، بسیار قابل توجه بود و رکورد جدیدی در تاریخ جمهوری اسلامی به ثبت رسید.

وزیر کشور اظهار کرد که برگزاری این انتخابات نتیجه یک همکاری گسترده بین دستگاه‌ها بود و با رعایت قوانین و مقررات، امانت انتخاباتی حفظ شد. او بیان کرد که کارها در این انتخابات با دقت و پیگیری مستمر و با استفاده از قوانین جدید انجام شد.

وی به برگزاری انتخابات الکترونیکی در هشت حوزه انتخابیه اشاره کرد و اعلام کرد که نتایج آراء به سرعت و دقت به اطلاع مردم رسید. همچنین، با همکاری ستاد انتخابات کشور، توانستند نتایج را به نتیجه برسانند.

وحیدی ادامه داد که وحدت و یکپارچگی قوا برای پیشبرد اهداف بزرگی که در پیش داریم ضروری است. او امیدوار است که مجلس جدید و همه به سوی یک آینده روشن و بلند حرکت کنند. انسجام اجتماعی و وفاق، از موفقیت‌های این انتخابات بوده و امیدوار است که بتوانیم از آن در راه رسیدن به اهداف انقلاب بهره‌بریم.

وزیر کشور یادآور شد که اعتبارنامه‌های نمایندگان توسط وزارت کشور صادر شده و تا قبل از شروع مجلس جدید به دست منتخبان می‌رسد.

او تأکید کرد که در برابر گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌هایی که گاهی از مشارکت در انتخابات کمتر از آنچه ثبت شده بود صحبت می‌شد، تمامی منتخبان با آماری نسبتاً مقبول و خوب روبرو بودند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن