تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798931730




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست بلینکن از چین برای بازداری ایران از پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق


واضح آرشیو وب فارسی::

سخنگوی وزارت امور خارجه چین اعلام کرد که وزیر امور خارجه این کشور، به درخواست همتای آمریکایی خود، منصرف شد. آمریکا درخواست کرده بود که چین از نفوذ خود برای بازداری ایران از پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق استفاده کند. وانگ یی، وزیر امور خارجه چین، در گفت‌وگوی تلفنی با آنتونی بلینکن، همتای آمریکایی، خواستار احترام به استقلال و حاکمیت ایران شده و از آمریکا در ایفای نقش سازنده‌ای در منطقه غرب آسیا خواسته است. در این تماس، بلینکن همچنین از پکن خواست که از نفوذ خود برای منصرف کردن ایران از حمله علیه رژیم صهیونیستی استفاده کند.



چین اعلام کرد که وانگ یی، وزیر امور خارجه چین، در گفت‌وگوی تلفنی با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، «محکومیت قوی این حمله توسط چین» را ابراز کرده و بر حق «غیرقابل نقض» امنیت اماکن دیپلماتیک و ضرورت احترام به استقلال و حاکمیت ایران و چین تأکید کرده است. سخنگوی وزارت امور خارجه چین، مائو نینگ، افزود که چین به ایفای نقشی سازنده در حل‌وفصل مسائل خاورمیانه ادامه می‌دهد و به آرام‌کردن وضعیت کمک می‌کند. همچنین، او تأکید کرد که آمریکا باید به ویژه نقش سازنده‌ای ایفا کند.

اخیراً، رژیم صهیونیستی ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق را هدف حمله هوایی قرار داد که منجر به کشته شدن ۱۳ نفر، از جمله سرداران سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاجی رحیمی، شد. مقامات آمریکایی ادعا کرده بودند که هیچ اطلاعی از قصد رژیم صهیونیستی برای انجام این حمله نداشتند.

در پاسخ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد که «پاسخ به مطالبه ملی برای مجازات دشمن جنایتکار صهیونیستی به فضل الهی تحقق خواهد یافت».

وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده است که در تماس با همتایان چینی، سعودی، ترکیه‌ای، و اروپایی، آن‌ها را خواسته است از نفوذ خود برای بازداری ایران از پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق استفاده کنند. مائو نینگ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین، اظهار داشته که پکن به آتش‌بس فوری خواستار است و تأکید کرده که لازم است جنگ در غزه متوقف شود. اما مشخص نیست که در تماس بین وانگ و بلینکن، غیر از این موضوع، در مورد چه مسائلی بحث شده است. همچنین، سخنگوی وزارت امور خارجه چین اظهار کرده است که اطلاعات خاصی درباره موضوعات دیگری که درباره آنها صحبت شده باشد، ندارد. واشنگتن قبلاً بارها از پکن خواسته است از نفوذ خود برای حل بحران‌های منطقه، از جمله از طریق روابطش با ایران، استفاده کند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن