تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798912476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با حضور رئیس‌جمهور، بزرگترین مرکز تولید رادیودارو ایران افتتاح می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی::

رییس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که در اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای کشور که در اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، کارشناسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شرکت می‌کنند.

محمد اسلامی، در جلسه با خبرنگاران، گفت: "استقبال خوبی از برگزاری کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای شده است" و افزود: "حدود ۴۰ درصد مقاله‌ها از کشورهای خارجی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده و ۶۰ درصد از ایران و تمامی اینها ارزیابی شده است."



وی اظهار کرد: "کنفرانس در سه بخش افتتاحیه رسمی، برگزاری پنل‌ها و اختتامیه برگزار می‌شود. همچنین بازدید علمی و فرهنگی و صنعتی برای میهمانان داریم." و افزود: "این کنفرانس یک رویداد مهم خواهد بود که برای اولین بار ما می‌توانیم با ادبیات مناسب با کنفرانس‌های بین‌المللی روایت‌گری واقع‌بینانه از جایگاه علمی ‌و فناوری کشور داشته باشیم و امیدواریم این کنفرانس را در سالهای آینده تکرار کنیم."

رییس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای، که در حال حاضر در حال برگزاری است، تا کنون ۳۰ کشور اعلام آمادگی کرده‌اند تا در این مراسم شرکت کنند. همچنین، همانند سایر کنفرانس‌های هسته‌ای جهان، کارشناسانی از آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز در این کنفرانس شرکت می‌کنند.

درباره پروژه ساخت آب شیرین‌کن در بوشهر، وی اظهار کرد که پس از زمان طولانی برای تهیه زمین و مقدمات کار، این پروژه به زمانبندی تعیین شده شروع شده است و می‌تواند در مدت دو سال به پایان برسد. این پروژه ظرفیت شیرین‌کردن آب را برای ۷۰ هزار مترمکعب در شبانه روز دارد و به عنوان یکی از پروژه‌های مهم عمرانی و توسعه در بوشهر در حال اجرا است.

در مورد ساخت واحد ۲ نیروگاه بوشهر، وی بیان کرد که تمامی کارهای اجرایی و ساخت نیروگاه‌های اتمی توسط ایرانی‌ها انجام می‌شود و این توافق در قراردادها لحاظ شده است. وی همچنین افزود که واحد یکم نیروگاه بوشهر در سال گذشته به عنوان مقام اول در امنیت و بهره‌وری برای تولید برق تقدیر شده است و امسال نیز هدف آن‌ها این است که این مقام را حفظ کنند.

رییس سازمان انرژی اتمی اعلام کرد که نیروگاه اتمی بوشهر برای بارگذاری سوخت جدید از روزهای آینده از مدار خارج خواهد شد. سپس بعد از بارگذاری، دوباره به مدار برمی‌گردد. وی افزود: "امیدواریم با تسریع در ساخت نیروگاه‌های ۲ و ۳، تعداد نیروگاه‌های اتمی کشور را افزایش دهیم."

در مورد تحریم‌های دارویی و غذایی، رییس سازمان انرژی اتمی اظهار کرد: "ما یک شرکت رادیودارو در ایران داریم که تحریم شده است. این تحریم‌ها نشان می‌دهند که حقوق بشر و جان انسان‌ها برای برخی از کشورها اهمیت ندارد. ایران توانسته است به صورت مستقل یک قطب در تولید رادیودارو در منطقه باشد و امسال با حضور رئیس‌جمهور، بزرگترین مرکز تولید رادیودارو را افتتاح و راه‌اندازی کند."






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن