تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798312971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمریکا و رژیم صهیونیستی: تشدید بحران در منطقه


واضح آرشیو وب فارسی::

سپهبد علی محمود عباس، وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه، به همراه حضور در ستاد وزارت دفاع در تهران، با امیرسرتیپ آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، دیدار و گفت‌وگو کرد.



 امیرسرتیپ آشتیانی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و اشاره به سفر آیت‌الله رئیسی به سوریه و سفر نخست وزیر محترم سوریه به تهران، و برگزاری پانزدهمین کمیته عالی همکاری‌های اقتصادی، اظهار کرد: تحولات منطقه‌ای و اهمیت روابط دو کشور نیازمند این است که دو طرف به طور مداوم با یکدیگر رایزنی داشته باشند.

وزیر دفاع، با اشاره به شرایط حساس و پیچیده منطقه، اظهار کرد که بدون حمایت آمریکا، سکوت سازمان‌های بین‌المللی و انفعال برخی از کشورهای عربی و اسلامی، شهادت بیش از ۳۰ هزار نفر و زخمی شدن بیش از ۷۰ هزار نفر ممکن نبوده است.

امیر سرتیپ آشتیانی نیز افزود که رژیم صهیونیستی با تشدید تنش در منطقه و انحراف افکار عمومی به جنایات خود در غزه ادامه می‌دهد، در حالی که سازمان ملل و شورای امنیت نتوانسته است به مسئولیت بین‌المللی خود در قبال جنایت جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی عمل کند.

وی ادامه داد که رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود در غزه نخواهد رسید و حملات هوایی و نقض تمامیت ارضی سوریه نیز محکوم شد. این رژیم منحوس به بهانه مقابله با محور مقاومت، به دنبال از بین بردن زیرساخت‌هایی نظیر فرودگاه‌ها و بنادر است، و این حملات ناشی از ترس و ناکامی این رژیم است.

امیر سرتیپ آشتیانی تاکید کرد که برای مقابله با حملات رژیم صهیونیستی، ایجاد بازدارندگی ضروری است. وی گفت که برنامه‌ها و اقدامات لازم برای جلوگیری از گستاخی رژیم صهیونیستی در دستور کار است.

وزیر دفاع اظهار کرد که حضور نظامی آمریکا در سوریه غیرقانونی و اشغال‌گرایانه است و باعث بی‌ثباتی و ناامنی منطقه شده است. او همچنین انتقاد کرد که حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی منجر به کشتار مردم فلسطین و افزایش تنش در منطقه می‌شود.

آشتیانی بیان کرد که هرگونه خطای راهبردی آمریکا و رژیم صهیونیستی تشدید وخامت اوضاع را به دنبال دارد و ایران آماده است از تمام قدرت و توان خود در کنار دولت سوریه برای ارتقای قدرت دفاعی و بازدارندگی سوریه استفاده کند.

در پایان، آشتیانی بر تقویت و حمایت از توان دفاعی سوریه و اجرای توافقات دو جانبه تاکید کرد.

سپهبد علی محمود عباس، وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه، در این دیدار به این نکته پرداخت که تحولات در غزه همراه با شهادت بی‌گناهان و زخمی شدن بسیاری دیگر، مسائلی مهم را مطرح کردند، از جمله ضعف قدرت این رژیم. او افزود که این اتفاقات غزه حقیقت و مصالحه‌ای که آمریکا و غرب به افکار عمومی نشان می‌دهند را بیشتر آشکار کرده است.

وزیر دفاع سوریه با بیان اینکه حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از سقوط این رژیم است، اظهار کرد که آمریکا در ابتدا از ضعف این رژیم آگاه نبوده است.

علی محمود عباس ادامه داد: رژیم صهیونیستی وقتی نتوانست اهداف خود را در غزه دست یابد، به افزایش تنش در منطقه، از جمله در سوریه و لبنان، روی آورد.

وزیر دفاع سوریه با بیان اینکه آمریکا هرگز فرصتی برای از بین بردن ثبات و امنیت در منطقه را از دست نمی‌دهد، اظهار کرد که حضور آمریکا در سوریه غیرقانونی است و به یک پایگاه برای حمایت از گروه‌های تروریستی تبدیل شده است.

وزیر دفاع سوریه در پایان این دیدار اظهار کرد که مقاومت، ایستادگی و تقویت همکاری‌های دوجانبه بهترین راه برای مقابله با دشمنان است، و این نیاز به همکاری و همبستگی دو کشور در مقابل دشمنان را تاکید کرده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 431]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن