تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798313647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خرید سوئیچ سیسکو


واضح آرشیو وب فارسی::

شاید تا‌به‌حال، بارها و بارها نام شرکت سیسکو را شنیده باشید؛ این شرکت یکی از مشهورترین تولیدکنندگان تجهیزات شبکه است که سابقه فعالیت طولانی در این عرصه دارد. سوئیچ سیسکو یکی از محبوب‌‌ترین و پرکاربردترین محصولات مجموعه سیسکو است. در این مطلب قصد داریم راجع‌ به خرید سوئیچ سیسکو صحبت کرده و یک شرکت واردکننده تجهیزات سرور و سوئیچ سیسکو به ایران را معرفی کنیم. اگر قصد خرید این محصول را دارید، تا انتهای مطلب با ما همراه شوید.



آشنایی با سوئیچ سیسکو

سوئیچ در شبکه یک قطعه سخت‌افزاری مهم به‌شمار می‌آید. سوئیچ سیسکو یک قطعه کاربردی و کوچک است که باعث ارتقا کیفیت ارتباطات در یک شبکه می‌شود. به‌مرور زمان، روترهای پهنای باند، جای خود را به سوئیچ‌های شبکه سیسکو دادند. با این اتفاق، کیفیت ارتباطات شبکه تا حد زیادی ارتقا یافت. این قطعات، ساخت شرکت سیسکو بوده و به‌همین‌دلیل کیفیت ساختاری بسیار بالایی دارند.

چند مدل سوئیچ سیسکو وجود دارد؟

اگر کارشناس شبکه هستید یا قصد دارید یک تک شبکه سازمانی را مدیریت کنید، باید انواع سوئیچ‌های سیسکو را بشناسید؛ زیرا این قطعه نقش کلیدی در زیر ساخت شبکه ایفا می‌کند. قبل از خرید سوئیچ سیسکو، قصد داریم در ادامه انواع آن را معرفی کنیم. این آشنایی به شما کمک می‌کند تا همواره شبکه خود را به‌روز نگه داشته و نیاز‌های آن را بهتر بشناسید.

به‌طور کلی می‌توان گفت در بازار دو مدل اصلی سوئیچ سیسکو عرضه شده‌است. سوئیچ با پیکربندی ثابت و با پیکربندی مدولار، دو دسته اصلی از انواع سوئیچ برند سیسکو هستند. هر چند می‌توان تعریف اولیه یکسانی از این دو مدل داشت اما این دو مدل تفاوت‌هایی هم دارند.

سوئیچ مدولار سیسکو

این مدل از سوئیچ، به کاربر این امکان را می‌دهد که ماژول‌های توسعه را برای ارتقا انعطاف‌پذیری شبکه، اضافه کند. کاربرد این ماژول‌ها در اتصالات بی‌سیم، دیواره آتش و... است؛ علاوه‌براین، با کمک سوئیچ مدولار سیسکو می‌توانید رابط‌های اضافی همچون فن‌های خنک‌کننده یا منابع تغذیه را هم روی شبکه اضافه کنید. برای خرید سوئیچ سیسکو می‌توانید به شرکت کیارا افزار به آدرس kiaraafzar.ir مراجعه کنید. این مجموعه واردکننده انواع تجهیزات سرور، سوئیچ سیسکو و ذخیره‌ ساز سرور است. با خرید از شرکت کیارا افزار می‌توانید زیر ساخت شبکه باکیفیتی داشته باشید.

سوئیچ‌های سیسکو با پیکربندی ثابت

یکی دیگر از انواع سوئیچ‌های سیسکو هستند که کاربرد بسیار زیادی در شبکه دارند. این سوئیچ‌ها قابل ارتقا نبوده و تعداد پورت آن‌ها ثابت است. هزینه سوئیچ‌هایی با پیکربندی ثابت نسبت‌به نوع مدولار کمتر است. این مدل سوئیچ خود به سه دسته تقسیم می‌شود؛ سوئیچ‌های مدیریت‌نشده، سوئیچ مدیریت‌شده و سوئیچ هوشمند، سه دسته مهم از سوئیچ‌هایی با پیکربندی ثابت هستند.

سوئیچ‌های مدیریت‌نشده

از این مدل سوئیچ‌ها بیشتر برای راه‌اندازی اتصالات اولیه در شبکه استفاده می‌شود. بعد از خرید سوئیچ سیسکو مدیریت‌نشده، نیاز به پیکربندی خاصی نخواهید داشت. برای بهره‌وری حداکثری هم باید فقط از آن‌ها برای اتصالات اولیه استفاده کرد. این نوع سوئیچ بسیار پرکاربرد بوده و شما می‌توانید آن‌ها را در شبکه‌های خانگی به وفور مشاهده کنید. در برخی از انواع این مدل سوئیچ‌ها، قابلیت‌های اضافی هم تعبیه شده‌است؛ اما به‌طور کلی می‌توان گفت این مدل، یک سوئیچ ثابت است که نیازی به تغییر یا مدیریت نخواهد داشت.

سوئیچ‌های هوشمند

قابلیت‌هایی بیشتر از سوئیچ‌های مدیریت‌نشده دارند. قابلیت کیفیت خدمات، مدیریت و تقسیم‌بندی، امنیت بالاتر و... ازجمله ویژگی‌های این مدل سوئیچ‌ها هستند. سوئیچ‌های هوشمند، جایگزین‌های خوبی برای سوئیچ‌های مدولار سیسکو هستند؛ اما مقایس‌پذیری و انعطاف‌پذیری آن‌ها کمتر از سوئیچ‌های مدولار است. برای خرید سوئیچ سیسکو با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون‌به‌صرفه می‌توانید به مجموعه کیارا افزار مراجعه کنید. سوئیچ‌های هوشمند برخلاف سوئیچ‌های مدیریت‌شده که در هسته شبکه قرار داشتند، در لبه شبکه نصب می‌شوند. برای داشتن شبکه‌ای با زیرساخت ساده، می‌توان سوئیچ‌های هوشمند را بسیار مناسب دانست.

سوئیچ‌های مدیریت‌شده

یکی دیگر از کاربردی‌‌ترین انواع سوئیچ سیسکو هستند که نسبت‌به سایرین امکانات بیشتری هم دارند. طراحی این مدل سوئیچ‌ها به گونه‌ای است که تمامی ویژگی‌های موردنیاز را داشته باشند تا تجربه کاربری عالی را ارائه دهند. در این مدل ویژگی مدیریت شبکه و امنیت، بسیار دقیق طراحی شده تا شبکه را مقیاس‌پذیرتر کنند. این مدل سوئیچ‌ها معمولا در شبکه‌های بزرگ به‌عنوان سوئیچ مجتمع و در شبکه‌های کوچک به‌عنوان سوئیچ هسته به‌کار می‌روند. هنگام خرید سوئیچ سیسکو از نوع مدیریت‌شده، متوجه خواهید شد که این مدل نسبت به سایرین، قیمت بالاتری دارند.

 

سوئیچ‌های شبکه چه ویژگی‌هایی دارند؟

سوئیچ‌های سیسکو دارای چهار ویژگی بسیار مهم هستند که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه ویژه داشته باشید. تعداد پورت‌ها، سرعت سوئیچ، قابلیت انباشتگی و قابلیت انتقال برق از طریق اترنت ازجمله مهم‌‌ترین ویژگی‌های یک سوئیچ سیسکو به‌شمار می‌آیند. در ادامه راجع‌به این ویژگی‌ها بیشتر توضیح خواهیم داد:

سرعت سوئیچ

توجه داشته باشید که توان سوئیچ با سرعت آن، با یکدیگر تفاوت دارند. سوئیچ‌ها معمولا با سرعت و توان‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. به‌طور کلی سرعت انتقال داده‌ها در سوئیچ‌ها برحسب مگابیت بر ثانیه اعلام می‌گردد. هنگام خرید سوئیچ سیسکو باید بدانید که سوئیچ‌های دارای پیکربندی ثابت، دارای سرعت‌هایی به شرح زیر هستند:

  • اترنت سریع با سرعت 10/100 مگابیت در ثانیه
  • اترنت گیگابیتی با سرعت 10/100/1000 مگابیت در ثانیه
  • و ده گیگابیتی با سرعت 10/100/1000/10000 مگابیت در ثانیه
  • و نوع چهارم 100/40 گیگابیت در ثانیه

اگر قصد دارید فایل‌هایی بزرگ را در شبکه موردنظر خود جابه‌جا کنید، به سوئیچ‌هایی با سرعت گیگابایتی نیاز خواهید داشت. با این توضیح می‌توان گفت که سرعت انتقال در سوئیچ به توان عملیاتی آن وابستگی شدیدی دارد.

تعداد پورت‌ها

هنگام خرید سوئیچ باید به تعداد پورت‌های آن توجه داشته باشید. با‌توجه‌به مقیاس شبکه، به تعداد پورت‌های بیشتری هم نیاز خواهید داشت. هر چه شبکه بزرگ‌تر باشد، نیاز به سوئیچ‌هایی با پورت بیشتر هم حس می‌شود. سوئیچ‌هایی با پیکربندی ثابت اغلب دارای 5، 8، 10، 16، 24، 28، 48 و 52 پورت هستند. هنگام خرید سوئیچ سیسکو باید به تعداد پورت‌ها با‌توجه‌به نیاز شبکه خود توجه داشته باشید.

ویژگی PoE

یکی از مهم‌‌ترین‌‌ ویژگی‌های سوئیچ‌ها قابلیت انتقال برق از طریق اترنت است که به آن ویژگی PoE گفته می‌شود. این ویژگی کمک می‌کند تا نقاط پایانی را در هر شبکه، حتی در مناطقی با دسترسی سخت، قرار دهید. هنگام خرید سوئیچ به این نکته توجه داشته باشید که آیا دستگاه‌های موردنظر به ویژگی PoE نیازمند هستند؟ با‌توجه‌به این ویژگی شما‌‌ باید سوئیچ سیسکو موردنظر خود را انتخاب کنید.

از سوئیچ‌های سیسکو چه استفاده‌هایی می‌شود؟

سوئیچ‌های سیسکو معمولا کاربرد بسیار زیادی در شبکه دارند. این سوئیچ‌ها به‌راحتی به سایر وسایل جانبی و دستگاه‌های مختلف متصل شده و آن‌ها را به شبکه متصل می‌کنند. این مدل سوئیچ‌ها می‌توانند شبکه بی‌سیم بسیار باکیفیتی را به‌وجود آورند؛ به‌همین‌دلیل، خرید سوئیچ سیسکو از یک مجموعه معتبر بسیار مهم است.

کاربرد اصلی سوئیچ سیسکو برای استفاده در شبکه‌های بی‌سیم است. با کمک سوئیچ‌های سیسکو می‌توان دستگاه‌های متنوعی را بهم متصل کرد و درنهایت یک شبکه بی‌سیم بزرگ را ایجاد نمود. برای خرید بهترین سوئیچ سیسکو با قیمتی مقرون‌به‌صرفه می‌توانید به مجموعه کیارا افزار مراجعه کنید. این مجموعه انواع ذخیره‌ ساز سرور و تجهیزات شبکه را ارائه می‌دهد. برای اطلاع از ویژگی‌ها و قیمت این محصولات می‌توانید به وب‌سایت کیارا افزار به آدرس kiaraafzar.ir‌‌ مراجعه کنید. محصولات مجموعه کیارا افزار از برندهای مشهوری چون سیسکو و HP هستند.

سوئیچ سیسکو چه مزایایی دارد؟

تا اینجای مطلب راجع‌به خرید سوئیچ سیسکو و کاربرد آن‌ها صحبت کردیم. در این قسمت قصد داریم راجع‌به مزایای سوئیچ‌های سیسکو نکاتی را ارائه دهیم:

به اشتراک گذاشتن برنامه‌ها

با کمک فناوری‌های جدیدی مانند سوئیچینگ و مسیریابی، امکان ارائه اطلاعات و برنامه‌های مختلف به کارکنان داده می‌شود. با اتصال کارکنان به ابزارهای مشابه می‌توان بهره‌وری آن‌ها را تا حد زیادی افزایش داد؛ علاوه‌براین، امکان برگزاری ویدئو کنفرانس و ایجاد انواع شبکه‌های بی‌سیم نیز با سوئیچ سیسکو فراهم می‌شود.

تسریع دسترسی به دیتاها

در بسیاری از مواقع، به اشتراک‌گذاری سریع اطلاعات، بسیار مهم است. سوئیچینگ کمک می‌کند تا دسترسی به اطلاعات کسب‌وکارهای مختلف در کم‌‌ترین زمان ممکن، میسر شود.

ارائه خدمات بهتر به مشتری

امروزه مشتریان بسیاری با کسب‌وکارهای مختلف از طریق راه‌های ارتباطی نظیر ایمیل، تلفن یا وب‌سایت‌ها در تماس هستند. انتظار مشتریان ارائه خدماتی سریع و شخصی‌سازی‌شده است. برای پاسخگویی دقیق به مشتریان نیاز است تا سرعت و هوشمندی را در امور ایجاد کرد. با خرید سوئیچ سیسکو یک شبکه سریع و قابل اعتماد برای مشتریان جهت پاسخگویی سریع ایجاد می‌شود؛ به‌این‌ترتیب، رضایت از کسب‌وکار موردنظر افزایش می‌یابد.

بهبود امنیت

ازآن‌جایی‌که، اتصالات اینترنتی در اکثر مواقع همواره روشن است، احتمال آسیب‌های امنیتی نیز بالا می‌رود. نرم‌افزارهای جاسوسی، ویروس‌ها، حملات ایمیلی و اینترنتی و...، ازجمله نگرانی‌هایی است که برای شبکه‌ها وجود دارد. با نصب سوئیچ‌ها می‌توان تا حد زیادی از داده‌های تجاری مهم حفاظت کرد.



کلام آخر

سوئیچ‌های سیسکو یکی از کاربردی‌‌ترین‌ قطعات سخت‌افزاری در دنیای امروزی هستند. این سوئیچ‌ها نقش بسیار مهمی در شبکه‌های مختلف ایفا می‌کنند. در این مطلب راجع‌به خرید سوئیچ سیسکو و انواع آن نکات مهمی را ارائه کردیم. با خواندن این مطلب می‌توانید تصمیم بهتری هنگام انتخاب سوئیچ سیسکو بگیرید. برای خرید انواع سوئیچ سیسکو با قیمت مناسب می‌توانید به وب‌سایت مجموعه کیارا افزار به آدرس kiaraafzar.i مراجعه کنید. در این وب‌سایت انواع سوئیچ سیسکو و تجهیزات شبکه با قیمتی مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران قرار گرفته است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 266]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن