تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798388313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروشگاه اینترنتی امید یدک، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین


واضح آرشیو وب فارسی::


امید یدک فعالیت خود را در زمینه تامین و فروش قطعات و لوازم خودرو های هیوندا و کیا و همچنین آینه و چراغ و چراغ خطر به صورت نو و استوک از سال ۱۳۹۸ به صورت فروش حضوری و غیر حضوری آغاز کرده و بستری مطمئن برای معاملات لوازم یدکی خودرو است .
سفارش شما با حذف واسطه ها و به صورت واردات مستقیم توسط خود مجموعه و یا از واردکننده های دست اول تامین میشود که مسلما باعث میشود کالای مورد نظرتان با بهترین قیمت در اختیار شما قرار دهیم
همچنین متعهد می شویم جهت جلب رضایت شما از خرید اینترنتی، لوازم یدکی با اصالت با بهترین قیمت و بالاترین ‌کیفیت را فراهم کنیم.
اگر درباره کالایی نیاز به اطلاعات تخصصی دارید می توانید با کارشناسان امید یدک تلفنی مشورت کنید و پس از اطمینان خرید خود را انجام دهید.

تلفن  09122244189, 02136055865, 02136610939

ایمیل  [email protected]

ما 24 ساعته 7 روز هفته پاسخگوی شما هستیم.

 

اهمیت چراغ جلو در خودرو

چراغ جلو علاوه بر اینکه در زیبایی خودرو تاثیر مستقیم دارد، موجب بهبود رانندگی در هوای تاریک نیز می گردد.

در برخی خودرو های Kia و Hyundai از لامپ های زنون در چراغ های جلو استفاده می شود و در زیر چراغ آن ها ترانسی قرار میگیرد که برق رسانی به چراغ را انجام میدهد چرا که برق مورد نیاز لامپ های زنون ولتاژ بالایی می باشد و قیمت این نوع چراغ ها نیز بالا می باشد.

در برخی دیگر از مدل ها چراغ ها دارای لامپ های نئون میباشند که به آن day light گفته میشود، کاربرد این چراغ ها جلب توجه عابر پیاده و دیگر وسایل نقلیه برای کاهش تصادفات در جاده ها می باشد.

بزرگترین مشکل در چراغ های جلو کدر شدن و کاهش نور آن می باشد که دلیلش آفتاب خوردن بیش از حد چراغ و فرسوده شدن آن می باشد.

 



 

اهمیت چراغ خطر

 

در بعضی خودروها، چراغ‌های خطر با چراغ‌های ترمز ترکیب شده‌اند و در یک قسمت مشترک واقع می‌شوند. در این حالت، وقتی راننده ترمز می‌زند و چراغ‌های ترمز روشن می‌شوند، چراغ‌های خطر نیز همزمان با آنها روشن می‌شوند. این طراحی به دلیل استفاده از چراغ‌های مشترک، هزینه ساخت و نصب را کاهش می‌دهد و فضای بیشتری روی بدنه خودرو را در اختیار می‌گذارد.



 

 

چراغ‌های خطر ماشین در شرایط خاصی مانند نور کم، باران، تاریکی، مه و تغییر در حالت و حرکت خودرو به کمک رانندگان و عابران اطلاع می‌دهند که خودرو در وضعیت خاصی قرار دارد و ممکن است موجب خطر یا تهدید شود. این اطلاعات کمک می‌کند تا دیگران بتوانند بهتر و ایمن‌تر با خودرو تعامل داشته باشند. 

 

چراغ عقب در خودروها به عنوان یک سیستم ایمنی بسیار مهم عمل می کند. وظیفه اصلی چراغ خطر، جلب توجه رانندگان دیگر به وضعیت خاصی که راننده در آن قرار دارد است. این وضعیت می تواند شامل تصادف، خرابی خودرو، توقف ناگهانی و غیره باشد. 

 

با فعال کردن چراغ خطر، راننده می تواند به سایر رانندگان اعلام کند که خودرویش در موقعیت غیرطبیعی قرار دارد و باید احتیاط کنند. این کار باعث می شود سایر رانندگان هشدار داده شوند و از سرعت کم کرده یا فاصله بگیرند تا از تصادف جلوگیری شود. همچنین، چراغ خطر ماشین در مواردی که خودرو به طور ناگهانی توقف کرده است، به دیگران نشان می دهد که راننده قصد دارد در جایی توقف کند و به آنجا نمی رود. 

 

بنابراین، در صورت عدم کارکرد صحیح و به موقع چراغ خطر ماشین، امکان بروز تصادفات واژگونی، برخورد، تصادف دنباله‌دار و سایر حوادث جدی افزایش می‌یابد. از این رو، حفظ و تعمیر صحیح سیستم چراغ خطر در خودروها بسیار اهمیت دارد و به منظور افزایش ایمنی در جاده‌ها، لازم است این سیستم به درستی عمل کند.

 

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 340]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن