تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808207149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خدمات طراحی سایت و سئو با وب نامبروان


واضح آرشیو وب فارسی::



رقابت برای فروش بیشتر در اینترنت یکی از پررقابت‌ترین حوزه‌های بازاریابی است. برای افزایش فروش، باید چه کارهایی انجام داد؟ چه کانال‌های فروشی در اینترنت وجود دارند؟ تأثیر خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ چگونه بر فروش سایت تأثیر می‌گذارند؟ اگر این سوالات برای شما پیش آمده است، این مقاله برای شما بسیار مفید خواهد بود.

فروش محصولات و خدمات در فضای وب به برنامه‌ریزی مناسب در زمینه بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ وابسته است. این حوزه با افزایش تعداد وب‌سایت‌ها و فروش اینترنتی، به یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های تجاری تبدیل شده است. برای داشتن فروش بیشتر در اینترنت، شما باید یا دانش خود در زمینه دیجیتال مارکتینگ را ارتقا دهید یا از افرادی با این دانش استفاده کنید.

 

 افزایش فروش به شناخت بازار دیجیتال بستگی دارد کانال های فروش در اینترنت یکی از این موارد است کانال فروش محصول و خدمات متنوعی در فضای وب وجود دارد به طور مثال موتور های جستجو کالا مانند ایمالز یا ترب که محصولات شما را به صورت کلیکی روی وبسایت خود قرار می دهند.

همچنین، خدمات نیز از کانال‌های مختلفی برخوردارند. برای مثال، در حوزه خدمات پزشکی، سایت‌های معرفی پزشکان می‌توانند مفید باشند، و در حوزه خدمات تعمیر و نگهداری، سایت‌های معرفی تعمیرکاران اهمیت دارند. این کانال‌ها از جمله تلگرام و اینستاگرام نیز برای بازاریابی استفاده می‌شوند

یکی از برتری های کسب و کار اینترنتی این است که مانند کسب و کار های قدیمی محدود نیستند و می توان برای تمام کشور و حتی دنیا بازاریابی کرد و حتی به سایت ها محدود نیستند و از طریق تلگرام و اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی هم امکان بازاریابی می باشد.

فروش در اینترنت به صورت مرحله به مرحله انجام می‌شود، و وب نامبروان در تمام مراحل طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ همراه شما خواهد بود.

دیجیتال مارکتینگ و سئو

موارد مهم کاربرد های سئو

سئو امکان دیده شدن در وب را برای سایت فراهم می کند تا افرادی که جستجو می کنند شما بیابند:

  •     خدماتی که ارائه می دهید
  •     محصولی که می فروشید
  •     اطلاعاتی که در فضای وب تولید می کنید
  •     برندی که قصد شناساندن آن را دارید

هر چه در صفحات جستجو بیشتر دیده شوید امکان تبدیل افراد به مشتری بیشتر است.

سئو یکی از بهترین کانال های تبلیغ و فروش می باشد سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو است که در سال های گذشته گستردگی و پیچیدگی بیشتری پیدا کرده است.

سئو سایت با افزایش رتبه و بازدیدکنندگان در گوگل باعث افزایش فروش می شود سئو به دلیل یافتن محصول و خدمات توسط کاربر باعث افزایش اعتبار و برندینگ وب سایت می شود.

هزینه سئو

هزینه سئو به عوامل زیادی بستگی دارد به سختی کلمات در رقابت به رقبا به تعداد کلمات و.. بستگی دارد به همین دلیل به قیمت و هزینه دقیقی نمی توان اشاره کرد برای اطلاع از هزینه سئو به وبسایت وب نامبروان مراجعه کنید.

 چرا سایت به سئو نیاز دارد؟

افزایش هدفمند بازدیدکنندگان سایت در نتیجه افزایش فروش

کسب رتبه های بالاتر نتایج جستجو گوگل

سئو یک فعالیت مستمر است و حفظ رتبه های کسب شده نیاز به سئو است

 

مشاوره سئو جهت تعیین استراتژی و راهبرد درست توسط وب نامبروان به کسب و کار ها ارائه می شود مشاوره سئو از زیر مجموعه‌های سئو است.

خدمات سئو چیست؟

اگر یک سایت با فروش پایین دارید شما نیازمند یک تیم سئو با تجربه هستند تا باعث افزایش فروش شما شود سایت های نوپا اکثرا فروشی یا کاربری ندارند، خدمات سئو و گوگل ادز امکان افزایش فروش را برای شما فراهم می کند.

خدمات سئو شامل خدمات سئو تکنیکال، خدمات سئو داخلی و خدمات سئو خارجی است که همه این خدمات نیازمند تیمی است که به هر یک از این موارد بالا در خدمات سئو تخصصی هستند و تیم وب نامبروان با افراد متخصص این خدمات را انجام می دهد.

مراحلی سئو که هر سایت نیازمند آن است 

 

تحقیق کلمات کلیدی

اساس موتورهای جستجو کلمات است خدمات حرفه ای سئو نیاز به کلمات برای انتخاب استراتژی سایت دارد تحقیق کلمات کلیدی به کارشناس سئو این امکان را می دهد که بهترین و سودآور ترین کلمات را بیایند و استراتژی خود را بر اساس آن کلمات انتخاب کنند.

بررسی سایت

بررسی سایت نیاز به تجربه بالایی دارد زیرا بررسی از نظر هر کارشناس سئو می‌تواند متفاوت باشد دانش سئو بر ارائه خدمات تاثیر گذار است بررسی سایت از لحاظ محتوایی، لینک های داخلی و خارجی و تکنیکال از مهمترین موارد بررسی سایت است.

خدمات تخصصی سئو شامل بررسی سایت پیشنهاد استراتژی مفید است که مبنای انجام پروژه است.

بررسی رقبا

برای ارائه یک استراتژی کارآمد نیاز است تا تمام جنبه های سئو بررسی شود بررسی رقبا هم یکی از مسائل ضروری جهت انتخاب بهترین استراتژی جهت خدمات سئو است.

تعیین استراتژی کارآمد

بعد از موارد بالا نیاز است تا استراتژی ماهانه ای جهت انجام سئو تدوین شود و بر اساس آن سئو سایت را برای یک ماه پیش برد.

طراحی سایت با وبنامبروان

طراحی سایت از خدماتی است که به راحتی میتوان آن را خریداری کرد اما یک سایت به معنای فروش در فضای وب نیست، وبنامبروان طراحی سایت را به گونه انجام می دهد که امکان سئو روی سایت باشد و دارای استراتژی و نقشه ای برای فروش باشد.

سایت تصویر برند شما می باشد اگر سایت شما کاربر پسند باشد و باعث افزایش تعامل کاربر و در نتیجه باعث فروش می شود مواردی که وبنامبروان در طراحی سایت اعمال می کند:

  •   آمار بازديدكنندگان
  •   امکان ایجاد نظرسنجی
  •   آموزش به کارگیری ابزار حرفه ای سئو
  •   تعریف بی نهایت کالا و دسته بندی
  •   سیستم مدیریت درگاه های پرداخت بانکی
  •   مشاهده آخرین سفارشات ثبت شده

وبنامبروان علاوه بر پشتیبانی تمام وقت، آموزش‌هایی برای استفاده از پنل سایت و افزایش تجربه صاحبان سایت ارائه می‌دهد. این آموزش‌ها شامل مباحثی چون ثبت محصولات و آموزش‌های سئو ابتدایی برای تعریف درست محصولات و دسته‌بندی‌ها می‌شوند.



خدمات ارائه شده توسط وب نامبروان

وب نامبروان خدمات مختلفی ارائه می‌دهد، از جمله گوگل ادز، سئو، طراحی سایت، بارگذاری محصولات و تولید محتوا. با چندین سال تجربه، وب نامبروان برای رشد کسب و کارها نقش مهمی ایفا کرده است. برای اطلاع از هزینه خدمات به سایت https://webnumber1.ir مراجعه کنید یا با شماره داخل سایت تماس بگیرید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن