تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خداوند امیدوار باش، امیدی که تو را بر انجام معصیتش جرات نبخشد و از خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808206558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعادتی: تنها سرنوشت همکاری با موساد اعدام است


واضح آرشیو وب فارسی::

مهدی سعادتی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، درباره اعدام چهار عضو تیم عملیات سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: "همکاری با موساد تنها به یک سرنوشت منتهی می‌شود، و آن نیز اعدام است؛ چرا که این اقدام مخالف اصول و ارزش‌های جمهوری اسلامی است و مردم ایران همچنین این را مطالبه می‌کنند. هر کسی که به اهداف نظام و مردم ضربه بزند، با تمام توان در برابر او ایستاده‌ایم."



سعادتی اظهار داشت: "ایران با ایمان قوی به دین اسلام و بهره‌مندی از رهبری بزرگ و انقلابی، با مقاومت در برابر تحریم‌ها و فشارهای دشمنان، همواره از توانمندی‌ها و اعتبارات خود برای حفظ استقلال و امنیت کشور بهره‌مند بوده است."

او افزود: "مردم ایران از آزادی و استقلال خود دفاع کرده‌اند و هیچ گونه فشار و تهدیدی نمی‌تواند آنان را از مسیر استقلالی که انتخاب کرده‌اند منحرف سازد. هیچ کس نمی‌تواند به اراده ملت ایران سلطه کند."

در خصوص اعدام چهار جاسوس صهیونیست، سعادتی تاکید کرد: "ایران در برخورد با دشمنان و جاسوسان خود تصمیمات را بر اساس اصول و مقررات حقوقی انجام می‌دهد و این تصمیمات به عنوان پاسخ به اقدامات آنان انجام می‌شود."

وی افزود: "هر گونه همکاری با اشخاص یا سازمان‌های جاسوسی که به خرابکاری در کشور اقدام کنند، به شدت محکوم شده و تنها راه انجام تحقیقات و صدور حکم اعدام است. این تصمیمات مختص افراد متجاوز به امنیت کشور است و در چارچوب حقوق بین‌المللی انجام می‌شود."

سعادتی در پایان اظهار داشت: "ما با تمام توان در برابر هرگونه تهاجم و تهدیدی از سوی دشمنان به مردم و نظام ایستاده‌ایم و این ایستادگی تا ابد ادامه خواهد داشت."
 

مهدی سعادتی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: "ما از ابتدا شاهد توطئه‌های بزرگ و جنگ‌های امنیتی – دفاعی، نظامی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بودیم. در تمامی فتنه‌ها و حوادث سال‌های ۷۸، ۸۸، ۹۶، ۹۸ و سال گذشته، یعنی در جنگ عظیم ترکیبی از تجزیه‌طلبان داخلی و خارجی، مردم سربلند و مقتدر به میدان آمدند و هیچ نقشه‌ای نتوانست ملت عظیم ایران را از راه برپایی حکومت اسلامی و رساندن انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش، امام زمان (عج)، منصرف کند."

سعادتی افزود: "دشمنان باید بدانند که با تربیت چند نفر، حتی در دامان صهیونیست‌ها، نمی‌توانند به اهدافشان برسند. ما در جنگ با صهیونیست‌ها هستیم و آنها از فلسطینی‌ها شکست سنگینی خوردند که به تعبیر رهبری، قابل جبران نیست و روزشمار مرگ صهیونیست‌ها به جلو افتاده است."

در مورد اعدام چهار جاسوس موساد، اظهارات سعادتی به این شرح بود: "این اعدام‌ها درس عبرتی برای هر کسی است که بخواهد در برابر اراده ملت ایران ایستادگی کند، چرا که ملت ایران آنها را به سزای اعمال خود می‌رساند. همکاری با موساد تنها به یک سرنوشت منتهی می‌شود، و آن نیز اعدام است؛ چرا که این اقدام مخالف اصول و ارزش‌های جمهوری اسلامی است و مردم ایران همچنین این را مطالبه می‌کنند."

وی افزود: "هر کسی که به اهداف نظام و مردم ضربه بزند، با تمام توان در برابر او ایستاده‌ایم. این چهار جاسوس هم راه به جایی نبردند و نقشه‌هایشان نقش بر آب شد."






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 380]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن