تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 18 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814439211




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هتل های نزدیک به زاینده رود در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی::

زاینده رود، یکی از بزرگ‌ترین رودخانه‌های ایران که از اصفهان عبور می‌کند و تا تالاب گاو خونی امتداد دارد، جزو جاذبه‌های گردشگری مهم این شهر است. بسیاری از آثار تاریخی و دیدنی اصفهان در حوالی این رود حضور دارند. این اتفاق باعث شده اکثر هتل‌های مطرح و پرستاره مثل هتل عباسی اصفهان در حوالی این رود بنا شوند تا منظره‌ای چشم‌نواز را در اختیار گردشگران بگذارند. اگر شما هم به این شهر تاریخی سفر کرده‌اید، هوشمندانه است که برای محل اقامت خود به‌دنبال رزرو هتل های اصفهان در نزدیکی زاینده رود باشید.



کدام هتل های اصفهان در نزدیکی زاینده رود هستند؟

پل‌های تاریخی بسیاری روی زاینده رود نقش بسته‌اند. از سی و سه پل که مطرح‌ترین آن‌هاست و ساخت آن به دوره صفویه بازمی‌گردد گرفته تا پل خواجو، الله‌وردی‌خان و بسیاری از پل‌های زیبای دیگری که همگی منظره‌های بی‌نظیری را برای ثبت عکس‌هایی به‌یادماندنی به‌وجود آورده‌اند. علاوه بر این جاذبه‌های گردشگری دیگری مثل میدان نقش جهان، کاخ هشت بهشت و حمام تاریخی علی قلی آقا نیز در نزدیکی این رود واقع شده‌اند که اگر محل اقامت شما در این حوالی باشد، با یک تیر، چند نشان خواهید زد. در ادامه با نزدیک‌ترین هتل های اصفهان به زاینده رود آشنا خواهید شد.

هتل عباسی اصفهان

قرار گرفتن در قلب شهر اصفهان، نزدیکی به اکثر جاذبه‌های گردشگری این شهر و بنایی شگفت‌انگیز، همگی از ویژگی‌های هتل عباسی اصفهان هستند. این هتل که ساخت آن به سال ۱۱۰۶ هجری شمسی باز می‌گردد، در سال ۱۳۴۵ مجددا بازسازی و امکانات پیشرفته‌ای به‌آن اضافه شد. هتل پنج ستاره عباسی که در سال ۲۰۱۷ موفق به کسب عنوان زیباترین هتل خاورمیانه هم شده است، خدمات رفاهی و امکانات بسیار مطلوبی را در اختیار مسافرانش می‌گذارد تا تجربه اقامت دلپذیری را در طول سفر خود به نصف جهان داشته باشند.

در داخل این هتل پرستاره شاهد چندین رستوران، چایخانه سنتی و کافی‌شاپ هستیم که منوی پرباری از غذاهای خارجی و ایرانی را در اختیار گردشگران می‌گذارند. این هتل در کنار اینکه یادآور معماری با اصالت قرن‌ها پیش ایران است، امکانات رفاهی پیشرفته‌ای مثل استخر، سونا و جکوزی را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد تا تلفیقی از دنیای کلاسیک و مدرنیته را در مدت حضورتان تجربه کنید.



هتل پارسیان کوثر اصفهان

یکی دیگر از هتل های اصفهان که در نزدیکی زاینده رود قرار گرفته، هتل پارسیان کوثر است. هتلی که امکان تردد در داخل شهر و دسترسی به جاذبه‌های گردشگری متنوع شهر اصفهان را برای شما آسوده خواهد کرد. به‌طوری که فقط با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به سی و سه پل بروید و کمی آن‌طرف‌تر هم از میدان تاریخی نقش جهان بازدید کنید. هتل پارسیان کوثر همچنین در فاصله کمی از مراکز تجاری و پاساژهای مطرح اصفهان قرار دارد که یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مثبت این مجموعه اقامتی است.

این هتل پنج ستاره در امکانات هیچ‌ کم و کاستی ندارد. در حیاط این هتل، باغی زیبا قرار دارد که قدم زدن در آن حس خوبی را به‌شما منتقل خواهد کرد. چند رستوران ایتالیایی و ایرانی مشرف به باغ نیز داخل خود هتل تعبیه شده که می‌توانید غذاهای بین‌المللی و سنتی اصفهان را در آنجا میل کنید. علاوه بر این باید به یک استخر پر آب اشاره کرد که به شما اجازه می‌دهد در فصول گرم سال به رستوران تابستانه هتل رفته و شام یا ناهار خود را در کنار آب صرف کنید.

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان، یکی از جذاب‌ترین هتل های اصفهان است که به‌لطف ساختمانی بلند و مجاورت با رودخانه زاینده رود، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما می‌گذارد. دسترسی به مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان از برجسته‌ترین ویژگی‌های هتل آسان است و پرسنل مجرب و حرفه‌ای آن تجربه‌ای آرام از اقامت در یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌های این شهر را برای شما رقم خواهند زد. یکی از امکانات منحصربه‌فرد این هتل، رستوران گردان هتل آسمان اصفهان است که با منوی غذاهای ایرانی و خارجی خود می‌تواند برای هر مسافری جذاب باشد. در یک کافی‌شاپ با فضایی دلنواز از انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم لذت ببرید و یک فست‌فود هم آماده خدمات‌رسانی به مسافران هستند. از دیگر امکانات آن باید به استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و غیره اشاره کرد.

هتل چهار ستاره آسمان اصفهان علاوه بر اینکه در نزدیکی زاینده رود و سی و سه پل قرار گرفته، به دیگر آثار تاریخی اصفهان نظیر کاخ هشت بهشت نیز نزدیک است. همچنین تنها با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به مراکز تجاری بزرگی مثل پاساژ کوثر و پاساژ انقلاب سر بزنید.

هتل اسپادانا

هتل سه ستاره اسپادانا، یکی دیگر از هتل های اصفهان واقع شده در مجاورت زاینده رود و سی و سه پل است. این هتل که رگه‌هایی از معماری کهن ایرانی در بنای آن دیده می‌شود، با چشم‌اندازی به سمت رودخانه زاینده رود، سفر به‌یادماندنی را برای شما به‌وجود میاورد. علاوه بر این دسترسی از هتل به دیگر اماکن گردشگری شهر اصفهان نظیر کاخ هشت بهشت، کاخ چهلستون، کلیسای وانک و بازار مسگرها نیز آسان است. تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به پاساژ کوثر خواهید رسید. ضمنا در رستوران داخلی خود هتل هم با چشم‌اندازی زیبا می‌توانید غذاهای باکیفیت خارجی و ایرانی را نوش جان کنید.

هتل‌های اصفهان را اینترنتی رزرو کنید

این روزها، رزرو هتل خیلی با گذشته متفاوت است. برای رزرو یک هتل دیگر نیازی به مراجعه حضوری به آژانس‌های مسافرتی و معطلی در ترافیک نیست. با استفاده از خدمات آنلاین سامانه اسنپ تریپ، تنها با چند کلیک ساده می‌توانید امکانات و قیمت اقامت هر شب در هتل عباسی اصفهان یا دیگر هتل های اصفهان که در مجاورت زاینده رود قرار دارند را بررسی کرده و بهترین هتل را متناسب با نیاز و بودجه خود رزرو کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گردشگری
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن