تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798663389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

"حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از اقدام شجاعانه آفریقای جنوبی"


واضح آرشیو وب فارسی::

رئیس جمهور با تمجید از اقدام دولت آفریقای جنوبی در شکایت از رژیم صهیونیستی در دیوان کیفری بین‌المللی، گفت: این اقدام، که توسط کشوری که سال‌ها تلخی نژادپرستی و نسل‌کشی را تجربه کرده، صورت گرفته است، تحسین و تجلیل جهانی را به دنبال داشته است. این تمجید نه تنها از سوی جوامع اسلامی، بلکه توسط همه ملت‌های آزاد و آزادی‌خواه در سراسر جهان صورت گرفته است.



به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی در یک گفت‌وگوی تلفنی با رئیس جمهور آفریقای جنوبی، آقای سیریل رامافوزا، اقدام شجاعانه دولت آفریقای جنوبی در شکایت از رژیم صهیونیستی در دیوان کیفری بین‌المللی را تمجید کرده است. او بیان کرد که این اقدام، نشان دهنده تجربه تلخی است که آفریقای جنوبی در طول سال‌ها از نژادپرستی و نسل‌کشی کسب کرده است، و تحسین و تجلیل جهانی را به همراه داشته است، نه تنها در جوامع اسلامی بلکه در همه جوامع آزاد و آزادی‌خواه سراسر جهان.

رئیس جمهور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و حامیان آن سعی دارند در رسیدگی به این پرونده از مسیر صحیح منحرف شوند، تأکید کرد: همه انسان‌ها و ملت‌ها انتظار دارند که این دادگاه عدالت را اجرا کند و به رژیم جنایتکار صهیونیستی حکم محکومیت صادر کند.

رئیسی با اعلام حمایت قاطع جمهوری اسلامی ایران از اقدام شجاعانه آفریقای جنوبی، افزود: در حالی که سازمان‌های بین‌المللی در نقطه انفعال و بی‌عملی قرار دارند، این اقدام شما، آقای رامافوزا، شما را به‌عنوان یک شخصیت ضد نژادپرستی و عدالت‌خواه در جهان، در کنار نلسون ماندلا، تأیید خواهد کرد.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به اراده مسئولان دو کشور برای بهبود روابط، تأکید کرد که باید از ظرفیت‌های متنوع متقابل استفاده کرده و همکاری‌ها را در حوزه‌های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، علم و فناوری توسعه داد.

«سیریل رامافوزا» رئیس جمهور آفریقای جنوبی در گفت‌وگوی تلفنی با بیان اینکه جمهوری اسلامی همواره به عنوان دوستی و قابل اطمینان در زمان‌های سخت در کنار ملت آفریقای جنوبی بوده است، اظهار خرسندی کرد و گفت: ما به خوشحالی می‌بینیم که کشورهای تاثیرگذار و صلح‌طلب مانند جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مردم فلسطین بوده و خواستار احقاق حقوق آنها هستند.

رئیس جمهور آفریقای جنوبی در ادامه، مخالفت برخی کشورهای حامی رژیم صهیونیستی را در اراده کشورش برای مبارزه با نسل‌کشی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی بی‌تاثیر دانست و افزود: این کشورها همواره در روابط بین‌المللی رویکردی ریاکارانه و مزورانه داشته‌اند، اما در وقوع فاجعه‌بار غزه، وجه حقیقی آنها آشکار شده و ملت‌های جهان دریافت کرده‌اند که آنها برای حفظ جان انسان‌ها اهمیتی ندارند.

رئیس جمهور آفریقای جنوبی همچنین با بیان اینکه دولت و ملت این کشور بسیار احترام قائل است، تاریخچه روابط دو کشور را پر از مناسبات و تعاملات خوب توصیف کرد و بر علاقه آفریقای جنوبی به ارتقای همه‌جانبه روابط با جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 353]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن