تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799084829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رقابت بذر ناامیدی؛ دلدادگان انقلاب اسلامی فراموش نکرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی::

رئیس مجلس شورای اسلامی، در یک نشست با اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر، به اهمیت عدم ایجاد ناامیدی در جامعه توسط دلدادگان انقلاب اسلامی تأکید کرد. او اظهار داشت: انقلاب اسلامی، قدرت تولید برای ایران و جهان اسلام به وجود آورد.



محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در این نشست که با حضور ستاد استانی و اعضای ستاد گرامیداشت دهه فجر برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امیرالمومنین علی (ع)، تأکید کرد که امام و شهدا برای ما بسیار مهم هستند و نباید در هیچ زمانی فراموش شوند. او بیان کرد که این حادثه بزرگ در دوران معاصر رخ داد و امروز نیز باید اقداماتی صورت بگیرد که نسل آینده بتواند اهداف انقلاب را درک و به آن عمل کند. در عین حال، وی افزود که دشمن نیز در این زمینه نقشی دارد و سعی می‌کند تا انقلاب را در آینده ناتوان کند.

قالیباف در ادامه، تأکید کرد که نباید در تبیین اهداف انقلاب غفلت کنیم. وی اظهار داشت: وقتی به ایران نگاه می‌کنیم، می‌بینیم که بدون شک با انقلاب اسلامی، از پیشرفت‌های بزرگی برخوردار شده‌ایم. اما امروز ما اینقدر از فرصت‌ها غافل شده‌ایم که مردم با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و دشمنان که کینه به دل ایران دارند، از این فرصت‌ها سوءاستفاده می‌کنند.

وی افزود: حضرت امام (ره) در سال ۴۳، دشمن اصلی ما را رژیم صهیونیستی معرفی کردند و آن را نقطه اصلی بیچارگی‌ها در جهان اسلام و ایران دانسته و فرمودند که این رژیم توسط آمریکا تأسیس شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در آن زمان، برخی از افراد در اطراف امام (ره) هیچ شناختی از رژیم صهیونیستی و اساس‌های آن نداشتند، اما امروز می‌بینیم که وضعیت و اساس‌های رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی به شدت ناپایدار و لرزانده شده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی نه تنها برای ایران، بلکه برای جهان اسلام نیز قدرت تولید کرد. قبل از انقلاب، دولت‌های اسلامی و امت اسلامی در برابر قدرت‌های شرق و غرب بی‌تفاوت بودند، اما عظمت امام (ره)، انقلاب و مردم ایران باعث شد که اسلام زنده شده و از کنج حجره‌ها به عرصه عمومی بیاید و روز به روز قوی‌تر شود.

رئیس نهاد قانونگذاری کشورمان تأکید کرد: شهید سلیمانی با ایجاد همبستگی در جهان اسلام، به مردم و امت اسلامی افتخارات بزرگی را بخشید که همه نتیجه عظمت انقلاب اسلامی است. بنابراین، بزرگداشت انقلاب اسلامی در دهه فجر تنها خلاصه‌ای از آن نیست و ما باید در همه جوانب زندگی روزمره خود، به انقلاب پایبند باشیم و هر تصمیمی که ما مسئولین می‌گیریم، می‌تواند به عنوان یک تفسیر مثبت یا منفی از انقلاب در نظر گرفته شود.

وی افزود: عظمت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی توانستند مردم را به این فرهنگ جهاد و شهادت متصل کنند. بنابراین، باید درک کنیم که اگر از مرکز نور و انقلاب دوری کنیم، به سمت افراط‌گرایی حرکت خواهیم کرد و به جای یکپارچگی، به تفکیک و انشعاب خواهیم افتاد. این اقدام‌ها هیچ ارتباطی با انقلاب و فرهنگ شهدا ندارند.

رئیس قوه مقننه اظهار نمود: شهید سلیمانی با تمام اقداماتی که انجام داد، توانست انقلاب را به صورت واقعی و با استناد به فرهنگ جهاد و شهادت ارائه دهد.

وی با انتقاد از رفتارهایی که سعی می‌کنند به دروغ مردم را از انقلاب دور کنند، گفت: آیا ممکن است کسی که فرهنگ جهاد و شهادت را در خود جای داده، دزد و فاسد شود؟ این نتیجه و ثمره فرهنگ شهادت است که باعث می‌شود تعداد اندکی از افراد در غزه با تجهیزات نظامی ضعیف، به مقابله با رژیم صهیونیستی بپردازند.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: اگر امروز از من بپرسند که چگونه باید فرهنگ انقلاب و جهاد و شهادت را گسترش داد و ترویج کرد، می‌گویم که همه ما مسئولان تنها یک وظیفه داریم و آن این است که اثبات کنیم دین در اداره جامعه به طور کارآمد عمل کند. این مسئله بزرگترین نقطه ضعف ما است و هر چه زمان می‌گذرد، بیشتر ننیاز داریم تا درباره آن تصمیم‌گیری کنیم.

ما مشکلاتی در شناخت مسائل داریم و به دلیل ایرادات در مدیریت، از تمام ظرفیت‌های خود استفاده نمی‌کنیم. باید به اهمیت فرصت‌هایی که توسط انقلاب به وجود آمده است، توجه کنیم. ایام دهه فجر به نام شهدا، امام شهدا و آرمان‌های شهدا است که باید به آن توجه کنیم. شعله‌ور شدن امید در دل مردم، ایران و انقلاب را حفظ می‌کند. همه باید این امید را زنده نگه داریم و نباید به خاطر رقبای خود، ناامیدی را در جامعه پراکنده کنیم.

برای گرامیداشت ایام الله و تبیین اهداف انقلاب، برنامه‌های متعددی در سراسر کشور تدوین و اجرا شده است. استفاده از این ظرفیت برای افزایش مشارکت و برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات نیز تأکید شده است. اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رؤسای ستادهای گرامیداشت دهه فجر در این جلسه گزارشی از عملکرد خود در برگزاری مراسم و جشن‌های این دهه را ارائه کرده‌اند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 348]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن