تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798275187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انواع عایق سردخانه و معرفی بهترین تولید کننده عایق سردخانه


واضح آرشیو وب فارسی::


سردخانه ها کاربردهای گسترده ای در صنایع مختلف دارند؛ اما کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت آنها و همچنین نحوه تولید، اهمیت زیادی دارد. یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده هر سردخانه، عایق سردخانه است. عایق سردخانه انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع سردخانه و کاربرد آن انتخاب می شوند؛ کیان صنعت توکان ضمن تولید انواع عایق سردخانه، بهترین تولید کننده این محصول در تهران نیز به شمار می آید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با این محصول بیشتر آشنا کنیم.

عایق سردخانه چیست؟

همانطور که گفتیم عایق برای سردخانه یکی از مهم ترین اجزای آن است؛ زمانی که موتور سردخانه فضای داخلی آن را خنک می کند، باید به نحوی هوا و دمای داخل محفظه حفظ شود. سرمای تولید شده باید به محتویات داخل سردخانه منتقل شده و مانع از فاسد شدن یا آسیب دیدن آنها شود. 

به همین دلیل برای پوشش سقف، کف و دیواره ها از عایق سردخانه استفاده می کنند. استفاده از این پوشش مانع از خروج سرما و ورود گرمای بیرون خواهد شد. پس با این اوصاف می توان کیفیت عایق و نحوه نصب آن در عملکرد سردخانه اهمیت زیادی دارد.



معرفی انواع عایق سردخانه

این محصول انواع مختلفی دارد که بر اساس موتور سردخانه، جنس بدنه، موقعیت جغرافیایی و عوامل دیگر انتخاب می شود. کیان صنعت توکان بهترین تولید کننده عایق سردخانه در تهران، به شما کمک می کند تا بر اساس نیاز و نوع سردخانه، بهترین خرید را داشته باشید.

کیفیت و نوع عایق انتخاب شده به صورت مستقیم روی میزان برق مصرفی، طول عمر و دوام موتور، میزان استهلاک قطعات سردخانه و کیفیت محتویات داخل آن تاثیر می گذارد. به همین دلیل است که انتخاب بهترین عایق سردخانه اهمیت زیادی دارد. این محصول بر اساس جنس مواد اولیه به چندین دسته تقسیم می شود. در ادامه انواع عایق برای سردخانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

عایق های معدنی در سردخانه

یکی از انواع این محصول، عایق معدنی است؛ در گذشته از عایق سیمانی و پشم سنگ به عنوان عایق برای سردخانه استفاده می کردند. اما امروزه این روش دیگر شایع نبوده و کمتر کشوری از آن استفاده می کند.

 

عایق معدنی در سردخانه ها به دو نوع سیمانی و الیافی تقسیم بندی می شوند که در ادامه بیشتر در مورد آنها خواهیم گفت:

 

عایق سیمانی

عایق سیمانی در واقع بلوک های سیمانی است که در کف، دیوار و سقف سردخانه قرار می گیرد. در بسیاری از مواقع این نوع از عایق به صورت پودری به سقف و دیوارها پاشیده می شود. این مدل کاملا بی خطر و غیر قابل اشتعال است.

عایق معدنی از الیاف سنگ بازالت

الیاف پشم سنگ می تواند تا 700 درجه سانتیگراد بالای صفر و تا 30 درجه سانتیگراد زیر صفر را تحمل کند. ضخامت بالای این محصول و همچنین تحمل دمای بسیار بالای آن سبب شده است تا از آن به عنوان عایق کف، سقف و دیوار سردخانه ها استفاده شود.

کیان صنعت توکان با تولید انواع فوم های پلی یورتان و xps این امکان را فراهم کرده است تا با کیفیت ترین عایق را داشته باشید.

 

عایق پلیمری سردخانه

امروزه عایق های پلیمری سردخانه بهترین جایگزین عایق های معدنی هستند؛ از انواع مختلف عایق پلیمری سردخانه می توان به عایق پلیمری پلی یورتان، عایق پلیمری پلی استایرن اکسترود شده، پلی استایرن منبسط شده اشاره کرد.

عایق های پلیمری پلی استایرن اکسترود شده در ضخامت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند؛ این نوع از عایق در قالب های پلیمری و ساندویچ پانل روی دیوار، کف و سقف سردخانه ها نصب می شود. 

کیان صنعت توکان، بهترین تولید کننده انواع عایق سردخانه، در زمینه تولید انواع ساندویچ پانل نیز فعالیت می کند.

 

عایق پاششی و تزریقی سردخانه

یکی از انواع عایق سردخانه، فوم تزریقی پلی یورتان است؛ استفاده از این مدل عایق برای سردخانه مناسب مکان هایی است که امکان نصب ساندویچ پانل ندارند. 

 

بهترین عایق برای سردخانه بالای صفر

از آنجایی که سردخانه های بالای صفر برای منجمد کردن مواد غذایی ساخته نشده اند، موتور نسبتا سبک تری دارند. به همین منظور از عایق پلیمری با ضخامت کم در ساخت آنها استفاده می کنند.

کیان صنعت توکان با سالها تجربه و تخصص در زمینه طراحی و ساخت انواع سردخانه، بهترین نوع عایق را به شما معرفی می کند.

عایق مناسب برای سردخانه های زیر صفر

سردخانه های زیر صفر به هدف منجمد کردن مواد غذایی طراحی می شوند؛ به همین دلیل باید در ساخت آنها از عایق های ضخیم پلیمری و پشم سنگ استفاده می کنند. 

 

بهترین تولید کننده انواع عایق سردخانه

استفاده از عایق سردخانه با کیفیت اهمیت زیادی دارد؛ چرا که نحوه عملکرد سردخانه و همچنین کیفیت محتویات درون آن به نوع عایق ارتباط مستقیم دارد.

کیان صنعت توکان، بهترین تولیدکننده انواع عایق سردخانه، با سابقه طولانی و تخصص بالا در این زمینه آماده خدمات رسانی به شماست. این مجموعه با به کارگیری با کیفیت ترین و مدرن ترین تجهیزات و با بهره گیری از نیروهای ماهر و متخصص، تمامی محصولات خود را تولید و عرضه می کند.

شرکت کیان صنعت توکان در سال 1396 با هدف تولید انواع ساندویچ پانل، درب سردخانه ای، انواع فوم های پلی یورتان و … راه اندازی شد. این کارخانه توانسته در همین مدت کوتاه موفقیت های زیادی کسب کند.

تمامی محصولات تولید شده توسط کیان صنعت توکان بر اساس استاندارد بوده و تنها شرکتی است که در تولیدات خود از گاز پنتان استفاده می کند. این گاز با محیط زیست سازگار بوده و به لایه اوزون آسیبی نمی رساند. 

ساخت و راه اندازی انواع عایق سردخانه

کیان صنعت توکان با سالها سابقه درخشان در زمینه طراحی، تولید و اجرای انواع سردخانه، به شما جهت راه اندازی و نصب سردخانه کمک می کند. در این راستا می توانید با شماره های این مجموعه تماس گرفته و از مشاوره رایگان در زمینه خرید و راه اندازی استفاده کنید. از دیگر خدمات این مجموعه می توان به فروش آنلاین و ارسال محصولات به سراسر کشور اشاره کرد؛ در هر نقطه ای از ایران که باشید، به صورت غیر حضوری می توانید از محصولات استفاده کنید.

تلفن های تماس: 02191011233، 02126709515

تلفن همراه:09353136565

 



 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن