تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دانشمندان وارثان پيامبران هستند
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798273750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خودروهای برقی که به‌زودی وارد بازار می‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی::

 

در آیین‌نامه واردات خودرو تاکید شده تا اولویت واردات، ابتدا خودروهای برقی، پلاگین هیبرید و سپس محصولات کم‌مصرف باشد. وزارت صمت این آیین‌نامه را طوری تدوین کرده تا خودروهای جدید بر کاهش آلودگی هوا تاثیر داشته باشند و از طرفی نیز قیمت خودروها مناسب و اقتصادی باشد.

بنابراین خودروسازان و واردکنندگان موظف شده‌اند تا در سبد محصولات خود، خودروهای برقی را جای دهند و نیازهای حمل و نقل عمومی و سازمان تاکسیرانی را نیز تامین کنند. شهرداری تهران قصد دارد تا ناوگان تاکسیرانی پایتخت را برقی کند تا خودروهای فرسوده و دودزا از رده خارج شوند. بنابراین شرکت‌های واردکننده باید محصولات اقتصادی برقی را نیز در نظر داشته باشند. 

قیمت خودرو وارداتی به عوامل متعددی بستگی دارد. اما اولویت واردات با خودروهای اقتصادی و قیمت مناسب است. اگر پیشرانه این خودروها برقی و یا هیبریدی و کم مصرف باشد، تعرفه گمرک نیز بسیار ناچیز حساب می‌شود و بنابراین قیمت نهایی به صرفه تر است.

اکنون محموله‌های مختلفی وارد کشور شده که خودروهای برقی را نیز مشمول می‌شود. تعدادی از این خودروهای برقی در نمایشگاه‌های تهران، اصفهان و ... به نمایش درآمده و برای مشتریان معرفی شدند. در دور جدید عرضه وارداتی‌ها نیز شاهد افزایش محصولات برقی در سامانه خرید خودرو وارداتی هستیم.

 آریزو 5 برقی

آریزو 5 محصولی شناخته شده از شرکت مدیران خودرو است که نسخه بنزینی آن فروش خوبی را در بازار ایران تجربه کرده است. اکنون این شرکت با سازمان تاکسیرانی توافق کرده تا نسخه برقی آریزو 5 را برای استفاده تاکسی و حمل و نقل عمومی تحویل شهرداری دهد. مدیران خودرو در تاریخ 19 آذرماه، اولین سری آریزو 5 برقی را به تعداد 88 دستگاه تحویل تاکسیرانی داد. این خودرو از موتور برقی 163 اسب‌بخاری بهره‌مند شده است و باتری 53.6 کیلووات ساعتی با قابلیت پیمایش 401 کیلومتری دارد. با شارژ سریع، می‌توان 80% ظرفیت باتری را تنها در 30 دقیقه شارژ کرد. البته با ولتاژ عادی، باید برای شارژ مجدد باتری‌هایش بیشتر منتظر بمانید چرا که حدود 7 تا 9 ساعت، زمان می‌برد. 



هونگچی E-QM5

شرکت بی‌ام کارز، زیرمجموعه گروه بهمن، قرار است تعدادی از محصولات برند لوکس چینی هونگچی را در ایران عرضه کند. هونگچی E-QM5 چندی پیش در شوروم این شرکت به نمایش گذاشته شد که طراحی منحصر به فردی دارد. این سدان تمام برقی  به موتور 140 کیلوواتی و باتری 54 کیلووات ساعتی مجهز شده و با هر بار شارژ می‌تواند تا 431 کیلومتر را طی کند. هونگچی E-QM5 با انبوهی از امکانات نظیر نمایشگر 10.1 اینچی، هشدار تصادف از جلو، سیستم تصفیه هوای کابین، ترمز اضطراری و ... عرضه می‌شود.

کی ام سی J7 برقی

کی ام سی J7 نیز خودرویی است که ابتدا نسخه بنزینی آن در ایران عرضه شد و اکنون کرمان موتور نسخه برقی آن را نیز عرضه کرده است. اولین رونمایی این محصول در مرداد 1402 بود و نام اصلی آن در چین SEHOL E50Aاست. این سدان برقی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شده و دارای یک موتور برقی 142 کیلووات با گشتاور 340 نیوتن متر است. این موتور توسط باتری 50.1 کیلووات ساعت شارژ می‌شود و برد آن 402 کیلومتر است. شارژ سریع 30 تا 80 درصد حدود 48 دقیقه طول می‌کشد.

ظاهر کی ام سی J7 برقی، نسبت به نسخه بنزینی تفاوت زیادی نداشته و تنها جلوپنجره آن بسته شده است.

 

ونوسیا D60 برقی

نام این سدان برقی نیز به تازگی به سامانه یکپارچه خرید خودروهای وارداتی اضافه شده است. شرکت مکث موتور مسئول واردات و عرضه محصولات چینی ونوسیا در ایران است و چند محصول مختلف از این برند را در نظر گرفته است. پلتفرم این خودرو مشابه نسیان سیلفی است. ونوسیا D60EV PLUS به یک بسته باتری 47 کیلووات‌ساعتی مجهز شده است و حداکثر قدرت موتور الکترذیکی نیز به 120 کیلووات می‌رسد و 280 نیوتن‌متر گشتاور دارد. با شارژ سریع می‌توان در مدت زمان 30 دقیقه از شارژ 30 به 80 درصد رسید.

چانگان ایدو EV460 برقی

این محصول نیز یک سدان برقی از شرکت سایپا است که به لیست خودروهای سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اضافه شده است. این سدان ابعاد جمع و جوری داشته و مشابه آریزو 5 برقی است. طراحی آن نیز ساده و به دور از پیچیدگی است. این سدان برقی به یک پیشرانه 120 کیلوواتی مجهز شده که با باتری 47.78 کیلووات ساعتی هماهنگ است. برد حرکتی آن نیز با هر بار شارژ به 401 کیلومتر می‌رسد. این سدان برقی چانگان نیز می‌تواند گزینه مناسبی برای ناوگان تاکسیرانی پایتخت باشد.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1722]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سرگرمی
uyt


پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن