تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798697199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آشنایی با پرفروش ترین تلویزیون های هوشمند بازار


واضح آرشیو وب فارسی::



 

امروزه تقریبا در اکثر خانه‌ها می‌توانیم تلویزیون‌های هوشمند را ببینیم. این تلویزیون‌ها با ویژگی‌ها و امکانات متنوع دیگر فقط وسیله‌ای برای مشاهده فیلم نیستند، بلکه می‌توانید با آن‌ها کارهای مختلفی مانند وب‌گردی، بازی و اجرای برنامه‌های مختلف را انجام دهید. با وجود برندهای متنوع و مدل‌های بی‌شمار ممکن است انتخاب برای شما دشوار باشد، به همین دلیل ۶ مدل از بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های بازار را معرفی می‌کنیم. برای اینکه دید بهتری داشته باشید، همه دستگاه‌ها از بین مدل‌های ۵۵ اینچی انتخاب شده‌اند. برای آشنایی با این تلویزیون‌ها با ما همراه شوید.

تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi TV Q1E 55 inch

یکی از بهترین تلویزیون‌هایی که می‌توانید برای منزل خود خریداری کنید مدل ۵۵ اینچی Q1E است. این تلویزیون شیائومی حاشیه بسیار کمی دارد و ظاهری مدرن جذاب به خانه می‌بخشد. Mi TV Q1E 55 با احتساب پایه دارای ابعاد ۲۶.۲×۷۶.۷×۱۲۳ سانتی‌متر و وزن ۱۴.۶ کیلوگرم و بدون پایه ۷.۱×۷۲×۱۲۳ سانتی‌متر و وزن ۱۴.۳ کیلوگرم است. این تلویزیون تخت از نوع VA LCD و رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل یا 4K را ارائه میدهد. علاوه بر آن قابلیت‌هایی مانند HLG و همچنین HDR10+ و Dolby Vision دارد. این تلویزیون دو اسپیکر ۱۵ واتی قدرتمند دارد و صدای واضح و باکیفیتی ارائه می‌دهد.

رابط کاربری تلویزیون شیائومی Mi TV Q1E 55 inch اندرویدی است که می‌توانید به طیف وسیعی از برنامه‌ها دسترسی داشته باشید. این تلویزیون پورت‌های متنوعی مانند دو پورت USB، سه پورت HDMI، پورت شبکه، پورت ۳.۵ میلی‌متری هدفون، وای‌فای و بلوتوث دارد. این تلویزیون از پردازنده چهار هسته‌‌ای Cortex A55 و پردازنده گرافیکی Mali G52 به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و ۲ گیگابایت رم برخوردار است.



تلویزیون هوشمند دوو مدل DSL-55SU1710

این مدل هم یکی از تلویزیون‌های پرفروش بازار است که حاشیه کم و طراحی زیبایی دارد. ابعاد این تلویزیون با پایه ۲۲.۸×۷۷.۱×۱۲۳.۴ سانتی‌متر و وزن آن ۱۲.۲ کیلوگرم است. این تلویزیون نمایشگری از نوع تخت VA LCD با ابعاد ۵۵ اینچ دارد که رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل یا 4K را ارائه می‌دهد. این نمایشگر زاویه دید وسیع با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد. اسپیکرهای دوکاناله این تلویزیون ۱۰ واتی هستند که از قابلیت صدای فراگیر پشتیبانی می‌کنند.

این تلویزیون دارای رابط کاربری اندرویدی است که به شما اجازه می‌دهد به فروشگاه برنامه‌های پلی‌استور دسترسی داشته باشید. SU1710 دارای دو پورت USB، سه پورت HDMI، پورت شبکه، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و ورودی آنتن است. این تلویزیون از یک پردازنده چهارهسته‌ای به همراه ۸ گیگابایت فضای داخلی بهره می‌برد.

تلویزیون هوشمند تی سی ال مدل 55C635i

یکی از بهترین تلویزیون‌های بازار TCL C635i با ابعاد ۵۵ اینچ است که می‌تواند ظاهری زیبا به خانه شما ببخشد. این تلویزیون با پایه دارای ابعاد ۲۹×۷۶.۷×۱۲۲.۶ سانتی‌متر و وزن ۱۲.۳ کیلوگرم و بدون پایه دارای ابعاد ۸×۷۱×۱۲۲.۶ سانتی‌متر و وزن ۱۲.۲ کیلوگرم است. نمایشگر این تلویزیون از نوع تخت و با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل یا 4K است که کیفیت تصویر بالایی دارد. این مدل از قابلیت‌های HDR10+ و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. نمایشگر ۶۰ هرتزی این تلویزیون زاویه دید ۱۷۸ درجه و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز را ارائه می‌دهد.

اسپیکرهای این تلویزیون دوکاناله و هرکدام دارای توان ۱۰ وات هستند که از استاندارد Dolby Atmos و قابلیت صدای فراگیر پشتیبانی می‌کنند. TCL C635i با رابط کاربری اندروید از فرمت‌های صوتی، تصویری و ویدیویی متنوعی پشتیبانی می‌کند. این مدل از دو پورت USB، سه پورت HDMI، درگاه شبکه، ورودی آنتن و خروجی هدفون دارد. برای این تلویزیون پردازنده چهار هسته‌ای CA55 و پردازنده گرافیکی G31 MP2، همراه با رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

تلویزیون هوشمند ایکس ویژن مدل 55XCU735

برند ایکس ویژن هم برای رقابت با دیگر مدل‌ها XCU735 را به بازار عرضه کرده است. این تلویزیون ۵۵ اینچی دارای نمایشگری با رزولوشن 4K یا ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل و قابلیت HDR10 است. ابعاد این تلویزیون با پایه ۲۹.۹×۷۶.۳×۱۲۲.۸ سانتی‌متر و وزن آن ۱۲.۹ کیلوگرم است. این مدل زاویه دید مناسبی را به شما ارائه می‌دهد و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی دارد. بلندگوی XCU735 از دو اسپیکر دوکاناله با توان ۸ وات تشکیل شده است.

این تلویزیون با رابط کاربری اندرویدی کار می‌کند و شما به ده‌ها برنامه و بازی دسترسی خواهید داشت. این مدل از دو درگاه USB، دو پورت HDMI، درگاه شبکه و ورودی آنتن بهره می‌برد. برای این تلویزیون هوشمند پردازنده Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی G52MP2 در نظر گرفته شده است. این مدل همچنین دارای ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱.۵ گیگابایت رم است.

تلویزیون هوشمند سونی مدل 55X75K

یکی از برندهای پرطرفدار در زمینه تولید لوازم دیجیتال، برند سونی است. ابعاد این تلویزیون با پایه ۲۹.۱×۷۹×۱۲۴.۳ سانتی‌متر و وزن آن ۱۴.۵ کیلوگرم است. همچنین ابعاد این مدل بدون پایه ۸.۴×۷۲.۹×۱۲۴.۳ میلی‌متر و وزن آن ۱۳.۹ کیلوگرم است. نمایشگر این تلویزیون از نوع VA LCD و به‌صورت تخت است که رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل یا UHD را ارائه می‌دهد. این تلویزیون از قابلیت‌های HDR10 و HLG هم بهره می‌برد. کیفیت تصویر این مدل بسیار بالا است و شما تجربه خوبی از مشاهده محتوای دلخواه خود خواهید داشت.

تلویزیون 55X75K از دو اسپیکر با قدرت ۱۰ وات بهره می‌برد و صدایی فراگیر را برایتان به ارمغان می‌آورد. این مدل دارای رابط کاربری اندروید است و امکانات متنوعی مانند قابلیت نصب انواع برنامه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. دو پورت USB، سه پورت HDMI، پورت شبکه، ورودی آنتن و جک هدفون به شما کمک می‌کنند تا لوازم متنوع را به این تلویزیون وصل کنید. این مدل از بلوتوث، وای‌فای و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هم برخوردار است.

تلویزیون جی پلاس مدل GTV-55RU722N

جی پلاس هم یکی از برندهای محبوب ایرانی است که تلویزیون‌هایی با کیفیت مطلوب به بازار عرضه می‌کند. این تلویزیون با احتساب پایه دارای ابعاد ۷۶.۸×۲۲.۱×۱۲۴ سانتی‌متر و بدون پایه ۹×۷۱.۶×۱۲۴ سانتی‌متر است. پنل این تلویزیون از نوع IPS با رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل یا UHD است. نمایشگر این مدل از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند و کیفیت تصویر مناسبی را به شما ارائه می‌دهد.

رابط کاربری این تلویزیون هوشمند اندروید است و برای این مدل یک پردازنده چهارهسته‌ای و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. این تلویزیون از دو پورت USB، سه پورت HDMI، بلوتوث و وای‌فای بهره می‌برد. اسپیکرهای دوگانه این مدل کیفیت صدای فراگیر را برایتان به ارمغان می‌آورد.

کدام تلویزیون را انتخاب کنیم؟

تلویزیون‌های هوشمند این روزها بسیار متنوع شده‌اند و شما باید با توجه به فضای در دسترس منزل یا محیط مورد نظر و همچنین با توجه به بودجه‌ای که دارید، مدل مناسب را انتخاب کنید. شیائومی یکی از برندهایی است که تلویزیون‌های خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب نسبت به رقبا به بازار عرضه می‌کند. این برند سعی می‌کند تا به‌خوبی با برندهای قدرتمند بازار رقابت داشته باشد.

کیفیت تصویر، اسپیکرهای قدرتمند، پردازنده قوی، فضای ذخیره‌سازی مناسب و ظاهر زیبا و مدرن از جمله مهم‌ترین مزایای تلویزیون‌های شیائومی به شمار می‌روند. شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها و انواع تلویزیون شیائومی را با بهترین قیمت بازار و ضمانت اصالت و سلامت کالا از شیائومی استور تهیه کنید. شیائومی استور در تمام مراحل خرید کنار شما است تا بتوانید تجربه‌ای بی‌نظیر از خرید خود داشته باشید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن