تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808212308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سریال جدید "نون خ" با قدرت و جذابیت بیشتری به روی آنتن رفته است.


واضح آرشیو وب فارسی::

سیروس سپهری، بازیگر سریال "نون خ" که در حال حاضر در سریال "ناریا" نیز نقش دارد، تاکید می‌کند که اولویت اصلی او همچنان سریال "نون خ" است و همه اعضای تیم نیز به آن وفادارند، زیرا با "نون خ" شناخته شده‌اند.



سیروس سپهری، در گفت‌وگو درباره حضورش در فصل جدید سریال توسط سعید آقاخانی، اعلام می‌کند که در حال حاضر تیم تولید سریال همچنان در چابهار فعالیت می‌کند و تلاش می‌کنند تا داستان چابهار به اتمام برسد و شخصیت‌ها به روستا بازگردند. او نیز برنامه دارد و به امید خدا به داستان وارد شود. هنوز شخصیت ادریس وارد داستان نشده است و او هنوز جلوی دوربین نبوده است، اما فکر می‌کند که حدود ۲۰ روز دیگر کارش شروع خواهد شد.



شخصیت ادریس در سریال "نون خ" جدید درباره پخش نوروزی و ماه رمضانی "نون خ ۵" صحبت می‌کند. او می‌گوید که با توجه به شناختی که از آقای آقاخانی دارد، او دقت و سرعت لازم برای اتمام کار را دارد و می‌تواند به زمان مقرر برای پخش آماده شود.

بازیگر نقش ادریس درباره حضور این شخصیت در فصل پنجم و آیا ادریس همچنان مهم خواهد بود، می‌گوید که اصولاً نویسنده مسئولیت ایجاد شخصیت را بر عهده دارد و بازیگر آن را به وجود می‌آورد. هر بازیگری روش خلق شخصیت خود را دارد و این در هر فرد متفاوت است. اما در مورد ادریس، او نمی‌تواند جزئیاتی را توضیح دهد زیرا هنوز وارد داستان نشده است و از جزئیات کار آگاهی ندارد. او همچنین اضافه می‌کند که از ابتدای داستان حضور نداشته و وارد داستان از بخش روستا خواهد شد. درباره اینکه ادریس در این فصل تا چه حدی مهم خواهد بود، بستگی به نویسنده دارد.

بازیگر همچنین می‌گوید که "نون خ" جدید قدرتمندتر است. در فصل قبل به دلیل محوریت داستان بر فرزندآوری و تعداد فرزندان ادریس، به این شخصیت بسیار توجه شد، اما در "نون خ" جدید، داستان حول محور خانواده متمرکز می‌شود و آقای آقاخانی به عنوان پدر گروه نقش مهمی دارند و واقعاً زحمت می‌کشند. به نظر او، "نون خ" به یک خانواده تبدیل شده است و همین وجود یکپارچگی و تمرکز بر خانواده باعث می‌شود که داستان برای مخاطبان باورپذیرتر باشد.

سپهری با اطمینان به این نتیجه می‌رسد که فصل پنجم "نون خ" قطعاً موفق‌تر از فصل‌های قبل خواهد بود. او معتقد است که داستان این فصل به خوبی طراحی شده است و امیدوار است نتیجه‌ای خوب به دست آید. او همچنین تاکید می‌کند که بازیگران و تیم سازنده با احساس و انگیزه بسیاری در این پروژه مشارکت کرده‌اند. در فصل قبل، به دلیل بروز شرایطی، برنامه به تعویق افتاد و زمان بر بود، اما با کمک خداوند و تلاش مستمر و پشتکار مردم، کار دوباره شروع شد.

بازیگر "نون خ" در ادامه اظهار می‌کند: همه ما امیدوار بودیم که این شرایط تغییر کند و مدتی برای مردمی که به دلیل شرایط اقتصادی نمی‌توانند سفر کنند و در خانه باشند، سرگرمی فراهم شود. اگر تلویزیون هم خالی باشد، آنها چه کار خواهند کرد؟ بنابراین، تصمیم گرفتیم تلاش کنیم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم. البته هر کاری نقاط ضعفی دارد و ممکن است فصل چهارم نیز کمبودهایی داشته باشد، اما فصل جدید با قدرت بیشتری خواهد بود و تیم بهتری به صورت هماهنگ و همراه با یکدیگر در مقابل دوربین حضور دارند. همه اعضای گروه تلاش می‌کنند تا یک کار عالی برای مردم ارائه دهند.

نون خ به عنوان یک سریال محبوب و پرطرفدار در صنعت تلویزیون ایران شناخته شده است. بازیگران و تیم سازنده این سریال با انگیزه و احساس بسیاری در این پروژه مشارکت کرده‌اند. بازیگر اصلی "نون خ" توضیح می‌دهد که در حال حاضر در سریال "ناریا" به کارگردانی جواد افشار حضور دارد و نقشی جدی و منفی را ایفا می‌کند.

درباره نقش خود، او بیان می‌کند که با بازیگر دیگری به نام کاظم بلوچی، شریک تجاری است و شخصیت پیچیده‌ای را بازی می‌کند، که در اواسط داستان به یک شخصیت خطرناک تبدیل می‌شود. وی در قسمت پنجم و ششم وارد داستان می‌شود و تا قسمت ۳۴ حضور دارد. او با توجه به کیفیت فوق‌العاده سریال "ناریا" و تلاش تیم سازنده، امیدوار است مردم این سریال را دوست بدارند.

سپهری همچنین اظهار می‌کند که "نون خ" اولویت اصلی اوست و هیچ تداخلی با پروژه‌های دیگر نمی‌خواهد. او از پیشنهادات شبکه نمایش خانگی نیز خبر می‌دهد و در حال مذاکره برای این پیشنهادها است، اما اولویت اصلی او همیشه "نون خ" است و او و تیم سازنده نگرانی دارند که قراردادی را ببندند که از انجام "نون خ" بازماندگی کنند. او به آرزوی خوشبختی و بهبود شرایط اقتصادی مردم ایران پایان می‌دهد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 835]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن