تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808236032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با توجه به گفته‌های کنعانی، او بیان کرد که آمریکا نمی‌تواند با استفاده از برچسب‌های دروغین، اقدامات مشروع جنبش مقاومت را مورد سؤال قرار دهد.


واضح آرشیو وب فارسی::

سخنگوی وزارت امور خارجه با تأکید بر این موضوع اظهار داشت که آمریکا نمی‌تواند با تبلیغ قلب واقعیات و ارائه روایت‌های غلط، قدم‌های مشروع جنبش مقاومت در منطقه را که به‌طور بین‌المللی به عنوان مقابله با اشغالگرانی که به‌طور رسمی توسط جوامع بین‌المللی شناخته شده‌اند، با استفاده از برچسب‌های دروغین تروریسم مورد سؤال قرار دهد.



ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه، در پاسخ به انتشار گزارش سالانه تروریسم وزارت خارجه آمریکا، اظهار کرد: گزارشات سالانه کشوری آمریکا درباره تروریسم که با دستور کار تهدیدانگاری کشورهای غیرهمسو یا مخالف تهیه می‌شود، بی‌ارزش و بی‌اعتبار از منظر بین‌المللی هستند و تغییری در واقعیت‌های مربوط به تلاش‌های واقعی کشورها برای مقابله جدی با تروریسم ایجاد نمی‌کنند.

با توجه به گفته‌های سخنگوی وزارت امور خارجه، او بیان کرد که پس از گذشت 20 سال از انتشار گزارش‌های یک‌طرفه و جهت‌دار، جامعه بین‌المللی و افکار عمومی جهان در موقعیت بهتری برای درک و قضاوت درباره رفتار و اقدامات دوگانه دولت آمریکا در مقابله با تروریسم قرار دارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: آمریکا نمی‌تواند با انکار و تغییر واقعیت، اقدامات مشروع جنبش مقاومت در منطقه را که بین‌المللی به عنوان مقابله با اشغالگران توسط دولت‌های دیگر تأیید شده است، با استفاده از برچسب‌های دروغین تروریسم مورد سؤال قرار دهد.

سخنگوی دیپلماسی افزود: همه می‌دانند که دولت آمریکا متهم اصلی در تشکیل، آموزش، تجهیز و هدایت گروه‌های تروریستی داعش است و به تازگی با حمایت کامل از تروریسم دولتی رژیم اسرائیل و تسلیحات مرگباری که به آن رژیم ارائه می‌دهد، در کشتار بیش از 15 هزار غیرنظامی و زن و کودک در غزه نقش بسزایی داشته است. این دولت همچنین با مانع شدن از تصویب قطعنامه‌های توقف بمباران‌ها در شورای امنیت سازمان ملل، در جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی فلسطینی‌ها شریک اصلی است.

با توجه به گفته‌های سخنگوی وزارت امور خارجه، او اعلام کرد که دولت آمریکا هنوز هم از مسئولیت خود در پاسخگویی و تسلیم جنایتکاران مرتبط با ترور سردار سلیمانی اجتناب می‌کند و به طور شرم‌آوری خود را در جایگاه مدعی قرار می‌دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تأکید کرد: دولت آمریکا با تس facilitationیل تردد، برقراری ارتباطات، تأمین منابع مالی و پناه‌نده کردن تروریست‌ها و ایجاد مکان‌های امن برای رهبران گروه‌های تروریستی و خرابکار، به منظور رساندن برنامه‌های سیاست خارجی خود، به طور رسمی از تروریسم بهره می‌برد و همچنان در این زمینه به ریاکاری خود ادامه می‌دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، علاوه بر محکوم کردن اقدامات حمایتی آمریکا از تروریسم، به تلاش خود برای افشای نفاق آشکار دولت آمریکا در زمینه تروریسم ادامه خواهد داد.

 وزارت خارجه آمریکا در روز پنجشنبه ۲۵ آذر گزارش سالانه خود درباره تروریسم را منتشر کرد. این گزارش به وضعیت مبارزه با تروریسم و تهدیدهای تروریستی علیه ایالات متحده پرداخته و ادعاها و اتهاماتی علیه ایران در حمایت از گروه‌های تروریستی را مطرح کرده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 584]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن