تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 6 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان درخواست خير از خداوند و خشنودى به خواست اوست و از بدبختى انسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1808213575




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی انواع شیشه تراس


واضح آرشیو وب فارسی::

با گسترش خانه‌های آپارتمانی، اهمیت بالکن‌ها نیز افزایش پیدا کرده است. تراس یکی از جذاب‌ترین قسمت‌های هر خانه به‌ویژه خانه‌های آپارتمانی است. افراد معمولاً برحسب نیاز و سلیقه خود استفاده‌های مختلفی از این فضا دارند. با توجه به نوع استفاده، فضای این محیط تغییر می‌کند. بهترین و جذاب‌ترین نوع بالکن‌ها را می‌توان بالکن‌های شیشه‌ای معرفی کرد. استفاده از شیشه تراس امروزه رواج زیادی پیدا کرده است و در انواع ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی کاربرد دارد. ازآنجا که شیشه‌ی بالکن انواع مختلفی دارد برای آشنایی بیش‌تر با انواع آن و کاربرد و مزایای هر کدام با ما همراه باشید.



انواع شیشه بالکن

همان‌طور که گفتیم استفاده از شیشه در بالکن‌ها تأثیر بسیار زیادی در زیبایی و استفاده از این محیط دارد. با توجه به اینکه کاربرد بالکن در ساختمان‌های مختلف متفاوت است، انواع شیشه بالکن که برای فضاهای گوناگون تولید و استفاده می‌شود، کاربرد و مزایای هر کدام با دیگری متفاوت است و همین امر دست مصرف کننده را در انتخاب باز گذاشته است. علاوه بر تنوع در جنس، کیفیت این محصولات نیز با یکدیگر متفاوت است؛ بنابراین در انتخاب شیشه تراس باید نهایت دقت را به‌کار ببرید. در انتخاب خود حتماً به مواردی همچون وزن شیشه، اندازه‌ی آن، متریال و یراق استفاده شده و... دقت کنید. علاوه بر این، در هنگام نصب حتماً از طراحان حرفه‌ای و کاربلد همچون گروه ساختمانی سورین کمک بگیرید تا شیشه‌ی بالکن شما در نهایت زیبایی، ضرافت و استحکام نصب شود. در ادامه مدل‌های مختلف شیشه‌های بالکن را برای شما شرح خواهیم داد.

شیشه‌ی بالکن بدون فریم

این مدل که به شیشه‌ی فریم لس معروف است بدون هیچ‌گونه اتصال و پروفیلی در بالکن‌ها نصب می‌شود. درواقع محل اتصال آن به سقف و یا دیواره‌های بالکن است. از ویژگی‌های مهم آن باید به شفافیت بالای شیشه‌ها اشاره کرد که سبب می‌شود افراد دید بسیار زیادی از داخل ساختمان به بیرون داشته باشند. شیشه‌ی بدون قاب دارای قطر هشت تا ده میلی‌متر است و بیش‌تر برای ساختمان‌های اداری و مکان‌های همچون مراکز تجاری مناسب است.

شیشه تراس فریم دار

این نوع از شیشه‌ها بیشتر برای خانه‌های مسکونی مناسب هستند که متراژ بالایی دارند و معمولاً تراس آن‌ها نیز وسعت بالایی دارد. این مدل از چندین جداره‌ی آلمینیومی تشکیل شده است که این جداره‌ها به هم متصل می‌شوند. استحکام این مدل بالا و دید آن کم‌تر از مدل بدون فریم است.

شیشه بالکن ریلی

این مدل نوعی شیشه‌ی ثابت است که در قسمت بالا و پایین آن ریل‌هایی وجود دارد. این ریل‌ها به وسیله‌ی چرخ‌دنده حرکت کرده و شیشه ازاین طریق باز و بسته می‌شود. استفاده از شیشه تراس ریلی، هم برای ساختمان‌های مسکونی مرسوم است و هم ساختمان‌های تجاری. بیش‌ترین استفاده از آن در مکان‌هایی است که فضای کافی برای باز و بسته کردن پنجره وجود نداشته باشد. این مدل مزایای زیادی دارد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. از مزایای مهم آن می‌توان به صرفه‌جویی در انرژی، جلوگیری از ورود انواع حشرات، جلوگیری از ورود گردوغبار و عدم آلودگی صوتی اشاره کرد.



شیشه تراس تاشو

این مدل یکی از زیباترین انواع شیشه‌ها برای بالکن است. ساختار آن متشکل از تعدادی پنل متحرک و یکسان است. شیشه‌ها در مواقع لزوم از ریل خارج شده و روی هم قرار می‌گیرند. با این کار شما می‌توانید به‌آسانی در هر زمان که بخواهید از فضای باز تراس خود استفاده کنید. از مهم‌ترین مزایای این مدل، سهولت در شست‌وشوی شیشه‌ها است. همچنین مدل تاشو فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند و برای تراس‌هایی با متراژ پایین نیز مناسب است.

شیشه تراس اسلایدی

مدل اسلایدی را می‌توان به پنجره‌های آلمینیومی که در قدیم وجود داشت تشبیه کرد. این شیشه‌ها از راست به چپ یا از چپ به راست جمع می‌شوند و در هنگام باز و بسته کردن از ریل خارج نمی‌شوند. این مدل به‌دلیل باز و بست آسان، سادگی و زیبایی که دارد بسیار موردتوجه قرار گرفته است. شیشه‌ی کشویی به‌دلیل ظاهر یکدستی که دارد نمای بسیار زیبایی به ساختمان می‌دهد.

شیشه تراس نرده‌ای

یکی از مدل‌های زیبا و کاربردی در تراس، مدل نرده‌ای است. مهم‌ترین هدف در استفاده از این مدل، ایجاد امنیت و استفاده به‌عنوان حفاظ در فضای بالکن است. شیشه‌ی به‌کار رفته در این طرح بسیار مقاوم و ضخیم بوده و معمولاً سکوریت است. از دیگر ویژگی‌های آن این است که دارای ضخامتی حداقل ده میلیمتر و نشکن است.

شیشه تراس پنجره‌ای

نام دیگر این مدل پنجره بالکن است. شباهت آن به پنجره‌های معمولی که در همه‌ی خانه‌ها وجود دارد بسیار زیاد و دقیقاً مانند همان‌ها باز و بسته می‌شود؛ اما تفاوت‌های قابل‌توجهی با پنجره‌های معمولی دارد. مهم‌ترین نکته این است که در این مدل فریم پهنی وجود ندارد که جلوی دید را بگیرد. همچنین پنجره‌های معمولی دوجداره هستند؛ اما در این مدل از شیشه سکوریت محکم و مقاوم استفاده می‌شود.



شیشه تراس، محافظی قوی و زیبا

امروزه استفاده از شیشه برای بالکن‌ها بسیار موردتوجه قرار گرفته است. این کار، هم جلوه‌ای زیبا به بالکن و ساختمان می‌بخشد و هم سبب امنیت در آن می‌شود. این شیشه‌ها در انواع مختلفی تولید و استفاده می‌شوند. نصب، کاربرد و ویژگی‌های هر مدل با دیگری متفاوت است و همین امر سبب می‌شود که برای انواع ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی کاربرد داشته باشند. انواع مختلف این محصول عبارت‌اند از: شیشه‌های بدون فریم، فریم‌دار، ریلی، تاشو، اسلایدی، نرده‌ای و پنجره‌ای. مهم‌ترین نکته در استفاده از هر کدام از مدل‌های ذکر شده، مراجعه به طراحان حرفه‌ای است تا هم از جنس و متریال مورد استفاده اطمینان داشته باشید و هم از نوع نصب و اجرای طرح. خدمات ساختمانی سورین یکی از بهترین و مطمئن‌ترین گروه‌ها در این زمینه است.

برگرفته از: بساز و بچین






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 674]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن