تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799106244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهنمای انتخاب بهترین هارد باکس + معرفی تولیدی آن


واضح آرشیو وب فارسی::


امروزه جعبه هارد باکس یکی از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین نوع بسته‌بندی برای هدایا و انواع محصولات متنوع و گران قیمت می‌باشد، این جعبه علاوه بر زیبایی و جذابیتی که به هدیه و محصولات  شما می‌دهد می‌تواند به خوبی از محتوای داخل جعبه نگهداری کند و محصول شما را از آسیب‌های احتمالی حفظ سازد. استفاده از جعبه هارد باکس علاوه بر شکیل نشان دادن هدیه و محصول می‌تواند در معرفی برند و مارک محصول کمک زیادی به شرکت‌ها و صنایع مختلف کند. جالب است بدانید  نوع بسته‌بندی با جعبه هارد باکس برای جذب مشتری در کسب و کار از اهمیت  بسیار زیادی برخوردار می‌باشد به همین منظور در این مطلب ما قصد داریم که با معرفی جعبه سخت  و انواع آن به شما جهت انتخاب بهترین هارد باکس برای بسته‌بندی محصول و هدایا خود کمک کنیم پس تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

انواع جعبه هارد باکس‌های موجود در بازار

جعبه هارد باکس‌ در طرح و انواع متفاوتی برای بسته‌بندی انواع محصولات و اجناس خاص به کار برده می‌شود، که در اکثر کسب و کارها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد که در انواع مختلفی مانند:

  • جعبه هارد باکس دو تیکه‌ای و سه تیکه‌ای: این جعبه بیشتر برای نگهداری و نظم‌دهی به جواهرات و طلا، لوازم فانتزی، اکسسوری‌ها کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • جعبه هارد باکس کتابی: این جعبه برای بسته‌بندی پوشاک، لوازم جانبی مانند گوشی و لب‌تاپ، مواد خوراکی مانند انواع شیرینی‌ها و آجیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • جعبه هارد باکس کشویی: این جعبه هارد باکس برای انواع بسته‌بندی زیورآلات، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین بسته‌بندی انواع خوراکی‌هایی مانند گز، شیرینی و شکلات و.... مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • جعبه هارد باکس استوانه‌ای: جعبه هارد باکس استوانه‌ای برای بسته‌بندی صنایع آرایشی و بهداشتی، بسته‌بندی‌ انواع عطر و ادکلن و همچنین بسته‌بندی و تزئین گل‌های طبیعی و مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • جعبه هارد باکس چند ضلعی: این جعبه در ضلع‌هایی 3، 6 و 8 تولید شده و به دلیل فضای بزرگی که دارد برای بسته‌بندی مواد خوراکی، انواع پوشاک، تزئین گل و شکلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طرح و جنس جعبه هارد باکس

جعبه هارد باکس امروزه در بین صنایع مختلف و همچنین کسب و کارهای متنوع محبوبیت زیادی پیدا کرده است  و در طرح و جنس‌های مختلفی در بازار به تولید و توزیع می‌رسد که این جعبه به دلیل نوع کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوت هستند، جعبه هارد باکس جنس‌های متفاوتی شامل:

جعبه هارد باکس چوبی

جعبه هارد باکس چوبی از بهترین نوع چوب MDF  ساخته شده است  که با کیفیت بسیار بالا و همچنین علاوه بر دوام جعبه دارای ظاهری زیبا و شکیل  است و اکثر افراد برای هدایا گران قیمت مانند طلا و جواهرات و اکسسوری‌هایی مانند ساعت، دستبند و... از این نوع جعبه استفاده می‌کنند.

جعبه هارد باکس مقوایی یا کاغذی

هارد باکس مقوایی یا کاغذی از فشرده شدن چندین لایه مقوای با دوام بسیار بالا به تولید می‌رسد  که این نوع جعبه معمولا برای بسته‌بندی انواع محصولاتی مانند  خوراک، پوشاک، لوازم الکترونیکی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد که در طرح و ابعاد مختلفی در بازار  به تولید و توزیع می‌رسد.

جعبه هارد باکس پلاستیکی

این نوع هارد باکس از پلاستیک مستحکم و مواد درجه یک ساخته و تولید می‌شود که بسیار سبک و مقاوم است و برای بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد این جعبه می‌تواند یک گزینه مناسب از لحاظ اقتصادی باشد زیرا نسبت به دیگر هارد باکس‌ها بسیار ارزان‌تر است.

ویژگی‌های یک جعبه هارد باکس خوب چیست؟

  • بسیار مستحکم و با دوام در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی
  • امکان چاپ لگو طلاکوب و نقره کوب در سطح جعبه
  • مناسب برای بسته‌بندی انواع هدایا و محصولات متنوع
  • تولید شده در ابعاد و اندازه‌های متفاوت
  • دارای زیبایی و جذاب بالا
  • مناسب برای برند سازی و معرفی محصول
  • دارای کیفیت و ساخت درجه یک
  • دارای متریال درجه یک به کار رفته شده
  • دارای طول عمر زیاد
  • سازگاری با محیط

کاربرد جعبه هارد باکس در کسب و کارها و صنایع



جعبه هارد باکس تقریبا امروزه برای انواع کسب و کارها جهت بسته‌بندی محصولات و اجناس به کار برده می‌شود زیرا علاوه بر جذب مشتری به برند سازی محصولاتشان نیز کمک زیادی می‌کند بیشترین کاربرد این جعبه برای صنایع مهمی مانند:

  • صنایع مواد غذایی مانند بسته‌بندی آجیل ، انواع شیرینی، انواع حبوبات و...
  • صنایع لوازم آرایشی و بهداشتی مانند انواع برند‌های عطر و ادکلن و...
  • صنایع پوشاک مانند تبلیغ مارک‌های معتبر لباس
  • صنایع لوازم جانبی و الکترونیکی مانند بسته‌بندی موبایل، لب‌تاپ و...
  • صنایع جواهرات و طلا
  • کسب و کار‌های گل فروشی برای تزئین گل‌های مصنوعی و طبیعی

انواع روکش جعبه هارد باکس

جنس هر جعبه هارد باکس را می‌توان از روی روکش آن تشخیص داد، در طراحی و تزئین جعبه جواهرات آنباکس و دیگر جعبه‌ها از روکش‌هایی متنوعی استفاده می‌شود که اگر بخواهیم به ترتیب از  قیمت ارزان به گران آنها را برای شما معرفی کنیم عبارتنداز:

  • روکش کرافت: روکش کرافت از محصولی به نام نیشکر تولید می‌شود، جنس این روکش مانند کاه که دارای بافتی تمیز ویکدست است که جهت پوشش‌دهی جعبه استفاده می‌شود و می‌توان روی این روکش را لگو و اسم  به صورت طلاکوب چاپ کرد.
  • روکش سلفون مات: یکی دیگر از محبوب‌ترین روکش‌ها برای جعبه سخت سلفون مات است که دارای تنوع رنگی بی‌نهایت زیادی می‌باشد و می‌توان سطح آن را به صورت اسم و لگو به صورت طلاکوب و نقره‌کوب چاپ کرد.
  • روکش گالینگور: یکی از باکیفیت‌ترین و با دوام‌ترین نوع روکش، روکش گالینگور است که بافت متنوعی مانند بافت چرم، متالیک و چوب را داراست که جعبه را تمیز و یکدست پوشش می‌دهد و می‌توان انواع لگو‌ها و اسم را روی آن چاپ کرد.
  • روکش کاغذ رنگی: در بیشتر جعبه‌های کادویی برای تزئین جعبه از روکش کاغذ رنگی استفاده می‌شود این نوع روکش رنگ‌های متنوعی دارد اما به علت نداشت بافت دارای آسیب‌پذیری بسیار بالایی است ولی از لحاظ زیبایی بسیار شیکل و خاص می‌باشد.
  • روکش مخملی: این نوع روکش به دلیل بافت مخملی که دارد بسیار لوکس و لاکچری است که دارای تنوع رنگی بسیار بالایی می‌باشد و می‌توان اسم و لگو طلاکوب و نقره‌کوب زیبایی را روی آن چاپ کرد.

قیمت جعبه هارد باکس در بازار

محاسبه و برآورد جعبه‌ هارد باکس در بازار بستگی به نوع ضخامت، جنس به‌ کار رفته شده، پیچیدگی طراحی و تولید، نوع روکش، نوع جعبه و ابعاد آن دارد همچنین مرکز تولیدکننده این جعبه در هنگام قیمت گذاری بسیار مهم‌ است بهتر است بدانید از کجا خرید می‌کنید تا جعبه با قیمت مناسب به دست شما برسد.

نحوه سفارش هارد باکس و معرفی تولیدی و مرکز فروش



امروزه روش‌های زیادی برای خرید جعبه‌ هارد باکس وجود دارد که بیشتر افراد از مغازه، فروشگاه‌های لوازم فانتزی، سایت‌ها، کانال‌ها و... محصول مورد نظر خود را خریداری می‌کنند، اما بهترین روش سفارش و خرید از یک مرکز معتبر و قابل اعتماد است که  ما کارگاه تولیدی آنباکس را به شما معرفی می‌کنیم  آنباکس (unboxpack.com)  با داشتن سال‌ها تجربه و با اختیار داشتن افراد مجرب در زمینه تولید انواع جعبه‌ هارد باکس توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند به همین دلیل می‌تواند بهترین گزینه برای سفارش و خرید شما باشد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1397]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن