تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816628132




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا برای خرید محصولات الکتریکی باید اشنایدر را انتخاب کنیم؟


واضح آرشیو وب فارسی::

شرکت اشنایدر براین معتقد است که الکتریسیته برترین منشا انرژی جهت پاسخ گویی به مسائل روز است، تلاش بر این است که تجهیزات الکتریکی را به سمت پیشرفت ترین‌ها توسعه دهد. لذا این اعتقاد به حقیقت پیوسته و با توسعه تکنولوژی، الکتریسیته به نوعی دوستدار محیط زیست شده است.

با کنترل درست این منبع انرژی، این امکان وجود دارد که آینده‌ای پاک و بدور از آلودگی برای آیندگان و کره زمین رقم زد. شرکت اشنایدر معتقد است که دیجیتال و انرژی حق اصلی انسان‌ها هستند و همه باید دسترسی خوبی به این انرژی داشته باشند.

اهمیت خرید محصولات هوشمندسازی خانه نمایندگی اشنایدر 



در دنیای مدرن که دستگاه‌های دیجیتال وارد خانه‌های ما شده اند، داشتن امنیت سایبری نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. شرکت اشنایدر مهم بودن امنیت در کالاهای الکتریکی را به خوبی درک کرده و در محصولات خود از پروتکل‌های امنیتی توسعه یافته استفاده می‌کند تا برای مشتریان خود این اطمینان را ایجاد کند که از حفاظت بهتری بهره‌مند هستند. برای اینکه این محصولات را بهتر و ارزانتر خریداری کنید بهتر است به فکر خرید از نمایندگی باشید. در این روش خرید مزایای زیادی وجود دارد که عبارتند از:

اعتقاد و قدرت برند: اشنایدر الکتریک از جمله شرکت‌هایی بوده که در حوزه اتوماسیون صنعتی و تجهیزات برقی پیشرو است. به علت سابقه زیاد و جایگاه معتبری که در بازار دارد می‌توانید اعتماد به این برند داشته باشید و کیفیت محصولات و عملکرد برتر آن نیز باعث شده اعتماد مشتریان بیشتر شود.

برای ارتباط با نمایندگی اشنایدر(انیپکو) با شماره 02122249800 تماس بگیرید. 

تنوع کالاها: اشنایدر در کالاهای هوشمندسازی خانه دسته‌بندی گسترده‌ای مانند: توموستات‌ها، تجهیزات کنترل نورپردازی، هوش مصنوعی و سیستم‌های امنیتی دارد. با این تنوع می‌توانید کالاهایی را که احتیاجات شما را رفع می‌کنند انتخاب کنید.

پشتیبانی و خدمات مشتریان: این نمایندگی رسمی، خدمات مشتریان و گروه‌های پشتیبانی قوی دارد. به این معنی که شما به آسانی می‌توانید اگر به پشتیبانی، تعمیرات و راهنمایی نیاز داشتید از آن‌ استفاده کنید.

مطابقت داشتن با استانداردها: محصولات اشنایدر با بهره مندی از تکنولوژی روز و عموما مطابق با استانداردهای صنعتی تولید شده اند. در اینصورت در خصوص کالای خریداری شده این اطمینان را دارید که محصول مورد نظر شما کیفیت و ایمنی مطابق با معیارهای ایمنی بین المللی را داشته باشد.

بروزرسانی‌های نرم افزار: کالاهای هوشمندسازی خانه عموما احتیاج به بروز شدن دارند تا کارکرد و امکانات برتری داشته باشند. نمایندگی اشنایدر امکان دارد به طور منظم این بروزرسانی‌ها را در اختیار مشتریان قرار دهد و این امکان ارتقا و بهبود را فراهم کند.

امکانات خانه هوشمند اشنایدر: خانه هوشمند اشنایدر این امکان را به مشتریان می‌دهد که علاوه بر دیجیتالی کردن و در کنترل خود در آوردن خانه، محیط زیست را نیز حفاظت کنند. این کالاها به گونه‌ای بهینه شده‌اند که بتوانید در مصرف برق صرفه جویی کنید و استفاده بهینه‌ای داشته باشید و این به این معنی است که گرمای کمتری تولید شده و به محیط زیست شما کمک خواهد شد. نکات بااهمیت در این خصوص عبارتند از:

کاهش ۲۰ درصدی تولید کربن دی اکسید در خانه: با تنظیم درست مصرف انرژی، کالاهای هوشمند اشنایدر به شما یاری می‌رسانند تا مقدار منتشر شدن گازهای گلخانه‌ای را به مقدار قابل ملاحظه‌ای کاهش دهید.

امکان تنظیم و مدیریت از راه دور: با بهره مندی از تجهیزات هوشمند و نرم افزارها می‌توانید خانه خود را از راه دور کنترل و مدیریت کنید. در نتیجه در زمان و انرژی خود صرفه جویی خواهید کرد. به علاوه خانه اشنایدر هوشمند به خانه شما انعطاف‌پذیری بالاتری خواهد داد. لذا شما این امکان را دارید که دما، جریان هوا و رطوبت خانه خود را طبق سلیقه و نیاز خود کنترل کنید.

کاهش بیش از ۳۵ تا ۴۵ درصدی قبض برق: با بهینه‌سازی استفاده از برق و کم شدن اتلاف آن، این امکان وجود دارد که با کاهش قبض برق، هزینه‌های خود را کم کنید.

کالاهای هوشمند نمایندگی اشنایدر

شرکت اشنایدر علاوه بر عملکرد برجسته و کیفیت بالایی که در کالاهای خود دارد، در حفظ محیط زیست و پاک نگه داشتن آن تلاش می‌کند و محصولی تولید می‌کند تا نقشی در آلوده کردن زمین نداشته باشد. این برند به سبب اینکه در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری، محصولات هوشمند و دیجیتالی تولید کرده تنوع زیادی در کالاها داشته است.

کالاهای اشنایدر در حوزه‌های متفاوت از جمله خانه ها، ابرسازه ها، محیط‌های کوچک و بزرگ محصول وارد بازار می‌کند تا علاوه بر برطرف کردن احتیاجات لازم خانه، احتیاجات پیچیده‌تر که فقط در محل‌هایی مانند: پرورشگاه‌های بزرگ حیوانات، سالن‌های کنسرت و ساختمان‌های غول پیکر مانند هتل‌ها وجود دارند استفاده شوند. لذا جهت بهره مندی از این محصولات و ارتقاء کیفیت و کارایی محیط می توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود هر محصولی از آن را انتخاب کنید.

محصولات ساختمانی اشنایدر الکتریک شامل روشنایی اضطراری، کلید برق، تجهیزات مربوط به هوشمندسازی ساختمان، شارژ خودرو برقی، تجهیزات امنیت ساختمان، محافظ برق و غیره هستند. این تاسیسات اگر از نمایندگی خریداری شوند علاوه بر کم هزینه بودن، سبب بهره وری بالاتری خواهند شد.

تفاوت کالاهای اشنایدر با دیگر کالاها



در خصوص مشخصات و مزایای کالاهای شرکت اشنایدر در مباحث قبل به صورت خلاصه صحبت کردیم. ولی اگر به صورت خلاصه در این مورد بحث کنیم، اولین ویژگی که می‌بایست در مورد آن صحبت کرد، این است که محصولات اشنایدر دوستدار محیط زیست هستند. همانگونه که گفته شد، یکی از مهم‌ترین مسائل امروز انسان‌ها گرمای جهانی است. این شرکت با تولید کالاهای مرغوب و کم مصرف، هم احتیاجات مشتریان در حوزه فناوری موبوطه را پاسخگو است و هم با کاهش هزینه‌های مصرفی در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند، به علاوه نقش خود را در افزایش آلودگی هوا به میزان قابل توجهی کم رنگ کرده است.

در خصوص این کالاها نکات قابل توجه این است که امنیت الکتریکی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همان گونه که با خبر هستید، حوادث نگران کننده سالانه به علت نوسانات برق در خانه‌ها و ساختمان‌ها بسیار اتفاق می‌افتد. از جمله مزایای این دستگاه ها، فراهم کردن امنیت برای خانه‌ها در مقابل نوسانات برق و اتفاقات ناگوار است. با تنظیم و مدیریت همیشگی ساختمان، علاوه بر اینکه این امکان وجود دارد که به مدیریت تجهیزات برقی پرداخت، بلکه کنترل تجهیزات گاز و برق را نیز می‌توان هر لحظه بر عهده داشت. ولی با هوشمندسازی و دیجیتالی کردن تاسیسات خانگی، امکان بروز تهدیدات جدید سایبری وجود دارد.

در گذشته اگر قفل درب‌ها می‌شکست، امنیت تضمین نمی‌شد، ولی در حال حاضر ساختمان‌های هوشمند، نیازمند پروتکل‌های امنیتی سخت‌تری هستند. شرکت اشنایدر در کالاهای خود از پروتکل های امنیتی پیشرفته‌ای بهره می‌برد تا در پروتکل‌ها چندین لایه حفاظتی بوجود آید. یک اصل مهم و لازم در ساخت کالاهای اشنایدر امنیت سایبری است.

خلاصه

در پایان بهتر است اشاره‌ای به این نکته داشته باشیم که کالاهای دیجیتالی الکتریکی اشنایدر علاوه بر اینکه نشانگر کیفیت بالا و تکنولوژی هستند، بلکه نمایانگر متعهد شدن به حفاظت از محیط زیست به صورت جدی و فراهم کردن زمینه‌ای جهت داشتن زندگی پایدار و سالم در کره زمین هستند. این کالاها با وجود تنوع بالا و مطابقت داشتن با احتیاجات متفاوت مشتریان، از ساختمان‌های کوچک تا سازه‌های بزرگ، توانسته در فراهم کردن زندگی دیجیتالی و بادوام مشتریان را یاری کنند. به طور کل هوشمندسازی ساختمان ، محیط پاک، امنیت و صرفه جویی در مصرف انرژی هدف اشنایدر است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 513]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن