تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798401342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام مفاهیم تباهی بدون برخورد ازلطمه های ستیز با تباهی است


واضح آرشیو وب فارسی::

رئیس جمهور، به اشاره به تاریخچه، جایگاه فرهنگی و تعهد دولت به مبارزه با فساد، تاکید کرد که در گذشته، برخی از خطوط قرمز در مسیر مبارزه با فساد وجود داشت و برخی مقامات اعلام می‌کردند که فلان شخص یا موقعیت از دست‌رسی ما محافظت می‌شود و نباید در این زمینه تداخل کرد. اما اکنون تصمیم گرفته‌ایم که این خطوط قرمز را نادیده بگیریم و اصلی‌ترین اولویت ما، مصلحت ملی است. بنابراین، حتی اگر متهم به فساد در داخل سازمان‌ها یا دارایی‌های دولتی قرار داشته باشد، باید بدون تردید و تردید برخورد شود.



رئیس جمهور در حاشیه بازدید از مرکز شبانه‌روزی مبارزه با فساد، به گزارش ایسنا، از سامانه ۲۷۷۷ این مرکز استفاده کرد و روند گزارش‌دهی مردم در مورد مصادیق فساد را بررسی نمود. او تأکید کرد که حساسیت عمومی نسبت به کاهش حداقلی فساد و تقاضا برای از بین بردن آن، کاملاً مشروع و منطقی است و اعلام نمود که مبارزه با فساد یکی از اهداف اصلی و محوری دولت مردمی سیزدهم است. او تاکید کرد که مبارزه با فساد باید به عنوان یک پیمان نانوشته بین دولت و مردم در نظر گرفته شود و دولتمردان باید نخستین افرادی باشند که در راهبرد مبارزه با فساد پیشرو و پیش‌قدم باشند.

با تأکید بر اهمیت و ضرورت پرهیز از هر نوع تطبیق با فساد در هر سطح و میزان، رئیس جمهور تأکید نمود که اولین گام برای ایجاد امید و اعتماد میان مردم در زمینه مبارزه با فساد، باید داشتن ایستگاهی گوش به زمین برای شنیدن گزارشات مردمی از سوی دولت باشد. او بیان کرد که اصلاح امور و بهبود وضعیت نظام اداری کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است و اگر نظام اداری با فساد مبتلا باشد، هر نوع تغییر و تحولی در خدمات عمومی و اصلاح امور مردم با مشکلاتی روبه‌رو خواهد شد.

رئیس جمهور در ادامه توضیح داد که در گذشته، مواردی در مبارزه با فساد وجود داشت که خطوط قرمزی را برای مقامات معین تعیین می‌کرد و می‌گفتند که این افراد محافظت می‌شوند و نباید در مورد آنها تداخلی ایجاد شود. اما اکنون تصمیم گرفته‌ایم که این خطوط قرمز را نادیده بگیریم و به عنوان اصلی‌ترین اولویت خود، منافع ملی و سلامت نظام اداری را در نظر بگیریم. او اضافه کرد که در قوه قضائیه نیز این خطوط قرمز را برداشته و اعلام کرده‌ایم که منافع ملی باید مورد حمایت و تأیید قرار گیرند و اگر فساد درونی در دستگاه‌ها یا نهادهای دولتی وجود داشته باشد، باید بدون تعویق تحت پیگرد قرار گیرد. در این مسیر، دولت هم تصمیم دارد که اولاً سرچشمه‌های فساد را از بین ببرد و ثانیاً در مواجهه با هر گونه تخلف یا فساد، به عنوان پیشوا و پیش‌قدمی در اقدامات برخورد باشد.

رئیس جمهور، با اشاره به دوره دو سال گذشته در معاونت مبارزه با مفاسد اقتصادی وزارت اطلاعات که منجر به کشف و برخورد با موارد مهمی شده و عوامل آنها به دستگاه قضایی ارجاع داده شده‌اند، تأکید کرد که در دولت مردمی، به‌ویژه در راستای رویکردهای اصلی مبارزه با فساد، از سازوکارهای مشارکت مردم استفاده شده است. او بیان کرد که این مرکز به واقعیتی برای مردمی‌سازی در زمینه مبارزه با فساد تبدیل شده و ارزش افزوده‌ای به این مبارزه افزوده است.

رئیس جمهور به عنوان یکی از شرایط اصلی برگزینی اعضای دولت، از داشتن روحیه فسادستیزی خبر داد و اظهار کرد که اگر کسی این روحیه را نداشته باشد و بی‌توجه به وقوع فساد باشد، همکاری او با دولت مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهور با تأکید بر ضرورت مبارزه با فساد در هر سطح و مقداری، پیگیری مسئولانه گزارش‌های فساد را به عنوان یک عامل بسیار مهم و ضرور در موفقیت مبارزه با فساد تأکید کرد و بیان کرد که اعلام مصادیق فساد در جامعه بدون برخورد مؤثر یا ارائه نتایج پیگیری، مشکلات و آسیب‌های اساسی در فرآیند مبارزه با فساد را به همراه خواهد داشت و منجر به نا امیدی و کاهش اعتماد مردم خواهد شد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن