تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس اندوه و مشکلى را از مومنى بر طرف نماید خداوند در روز قیامت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798713735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دعوت از نخست‌وزیر سوریه توسط مخبر برای سفر به تهران


واضح آرشیو وب فارسی::

در یک دیدار مهم میان وزیر خارجه کشورمان، حسین امیرعبداللهیان، و نخست‌وزیر سوریه، دکتر مخبر، دعوتی به نخست‌وزیر سوریه ابلاغ شد تا به تهران سفر کند. این دعوت با هدف برگزاری پانزدهمین اجلاس کمیسیون عالی دو کشور ارسال شده است و اهمیت ویژه‌ای به برگزاری این نشست داده شده است؛ زیرا به تعبیر حسین امیرعبداللهیان، این نشست می‌تواند فرصتی مناسب برای تسریع در پیشرفت روابط بین ایران و سوریه باشد.



در این دیدار، امیرعبداللهیان نیز به نخست‌وزیر سوریه ابراز خرسندی کرده است از روند مثبت و پیشرفت‌دهنده روابط ایران و عربستان. او ارتباطات بهبود یافته بین این دو کشور را تحسین کرده و به اهمیت این اقدامات در تقویت ثبات منطقه اشاره کرده است.

در این دیدار، دکتر مخبر، نخست‌وزیر سوریه، به‌عنوان معاون اول رئیس جمهور نیز، اراده‌ی تقویت پیوندهای دوستانه و برادرانه میان دو کشور را تأکید کرده و اهمیت ادامه همکاری‌ها را به ویژه در زمینه‌های تجارت، همکاری‌های بانکی، خودروسازی، انرژی (شامل نفت، گاز و برق) به‌عنوان مسائل کلان و استراتژیک برجسته دانسته است.

همچنین، حسین امیرعبداللهیان به تازگی بازدید هیأت عالیرتبه سوریه از تهران و مذاکرات مثمرثمری که در آن انجام شده، را برجسته کرده و این توافقات را نشانه‌ای از تصمیم و اراده قوی دو کشور برای تعمیق و گسترش روابط دوجانبه دانسته است.

در اثر سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به دمشق و امضای سند جامع همکاری‌ها بین دو کشور، وزیر امور خارجه کشورمان این سند را به عنوان یک نقشه راه جامع برای تقویت همکاری‌ها در زمینه‌های مشترک دانست. این سند می‌تواند به‌عنوان یک ابزار تس facilitatorتسهیل‌کننده برای تقویت همکاری‌ها در زمینه‌هایی که دو کشور به توافق رسیده‌اند، عمل کند.

در همین جهت، حسین عرنوس، نخست‌وزیر سوریه، در این دیدار تأکید کرد که دولت و ملت سوریه از حمایت‌های ایران به سوریه قدردانی می‌کنند. او اظهار داشت که روابط دو کشور دارای ریشه‌های عمیق و دوستانه بوده و سوریه به این روابط افتخار می‌کند.

وی همچنین افزود که سوریه پس از ۱۲ سال فشارها و جنگ، پیروز شده و اکنون دشمنان با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی سعی دارند تا دولت و ملت سوریه را تحت فشار قرار دهند.

نخست‌وزیر سوریه به توافقات قبلی میان دو کشور اشاره کرده و خرسندی خود را از روند اجرایی شدن این توافقات و پیشرفت پروژه‌های توافق شده نشان داده است. او به ویژه به پروژه اجرای نیروگاه‌های برق در سوریه توسط شرکت‌های ایرانی اهمیت ویژه‌ای اختصاص داده است.

وی همچنین از نتایج سفر تجار سوریه به ایران خرسندی کرده و تلاش برای تعمیق این نوع سفرها و دیدارهای متقابل را با هدف تقویت همکاری‌های تجاری و اقتصادی بین دو کشور تأکید کرده است.

در پایان، نخست‌وزیر سوریه تبریک عضویت ایران در گروه بریکس را عرضه کرده و آن را به عنوان نمایانگر ظرفیت اقتصادی بالای جمهوری اسلامی ایران و نیروی دیپلماسی آن تشخیص داده است. وی همچنین پیشرفت روابط ایران و عربستان را به منفعت منطقه تحسین کرده است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 477]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن