تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799093778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه می توان تعمیرات موبایل را انجام داد؟


واضح آرشیو وب فارسی::


در این مطلب راهنمای کامل رفع مشکلات رایج تلفن همراه تا تعمیر قطعات داخلی به همراه مراحل انجام آن توسط آکادمی تکنیک نوین را به شما آموزش دهیم.

تعمیرات گوشی موبایل به دلایل بسیار زیادی، مثل افزایش فروش گوشی هوشمند ، مسائل اقتصادی ، کیفیت پایین برد گوشی ها و... این حرفه را به یکی از شغل های پر درآمد بازار تبدیل کرده است.

در بازار تعمیر تلفن همراه کشور ما هم به دلیل افزایش فروش گوشی های هوشمند پایین رده و میان رده (به دلیل مسائل اقصادی و ارزان تر بودن این گوشی ها) خرابی گوشی ها زیاد اتفاق میافتد.

وضعیت به گونه ای است که در تمام نقاط کشور تعمیرکار موبایلی که بتواند کار تعمیرات را به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای انجام دهد روز به روز بشتر احساس می شود.

اگر قصد آموزش و یا شرکت در دوره تعمیرات موبایل را دارید تا پایان همراه ما باشید.



اهمیت حضور در آکادمی معتبر برای آموزش تعمیر گوشی

متاسفانه بیشتر تعمیرکاران موبایل دانش کافی برای عیب یابی حرفه ای را ندارند و صرف اینکه بتوانند بازوبست گوشی را انجام دهند و کار تعویض قطعات مثل تعویض صفحه نمایش ، کانکتور شارژ ، لنز دوربین، میکرفون و غیره را یاد بگیرند وارد بازار تعمیر موبایل می شوند.

همچنین تعویض قطعات هم درآمد مناسبی دارد و متقاضی زیادی در تعمیرات موبایل دارد،اما اگر تعمیرکار موبایل بتوان تعمیرگوشی را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام دهد دارآمد بسیار بیشتری دارد.

بدین ترتیب، برای آموزش و حضور در دوره تعمیرات موبایل باید در یک مجموعه قابل اطمینان را شناسایی کنید. مجموعه تکنیک نوین این تضمین را به شما می‌دهد که در پایان دوره، شما علم کافی برای عیب یابی و تعمیر هر نوع مشکل را دارا خواهید بود.

یکی از دانش های  تعمیرات تخصصی موبایل توانایی تعمیرات برد موبایل است. اگر تعمیرکار موبایل بتواند عیب یابی و تعمیرات برد موبایل را انجام دهد، میتواند علاوه بر مشتریان بیشتر به خاطر کمبود تعمیرکار حرفه ای دستمزد بیشتری هم برای تعمیر گوشی بگیرد.

در مجموعه آموزش تعمیرات موبایل شیراز فیدار تمام آموزش های تخصصی مورد نیاز را خواهید آموخت و پس از اتمام دوره به راحتی در بازار کار شروع به فعالیت می کنید.

مراحل انجام تخصصی تعمیر موبایل

تمام این مواردی که در بالا ذکر کردیم نشان میدهد که اگر بتوانید تعمیرات موبایل را به صورت تخصصی و حرفه ای یاد بگیرید به درآمد بالا در کنار یک امنیت شغلی مناسب دست پیدا می‌کنید.

خیلی مواقع روشن کردن گوشی برای مشتری ازقیمت خود گوشی بیشتر است مثلا مشتری در گوشی معیوب خود اطلاعات بسیار مهمی دارد که برگشت این اطلاعات برای مشتری ازقیمت خود گوشی بیشتر است و در نتیجه تعمیرکار حرفه ای موبایل میتواند به راحتی با تعمیر برد گوشی مشکل را بر طرف می‌کند.

برای انجام تعمیر تخصصی گوشی موبایل، لازم است 5 مرحله زیر را بدرستی انجام دهید تا بهترین عملکرد خود را به اجرا بگذارید و در بازار کار به عنوان یک تعمیرکار قابل اعتماد و متخصص شناخته شوید. 5 مرحله اصلی عبارت اند از:

  1. آماده سازی ابزارهای لازم 
  2. عیب یابی تلفن همراه 
  3. رفع مشکلات رایج 
  4. تعمیر قطعات داخلی 
  5. فرآیند پشتیبانی و به‌روزرسانی 




عیب یابی گوشی با بهترین روش روز دنیا

مهم تر از رفع مشکل هر گوشی، عیب یابی آن است. یکی از مواردی که در تعمیرات تخصصی موبایل لازم است که آن را بدانید تا بتوانید تعمیرکار تخصصی موبایل شوید دانش لازم در عیب یابی به روش تزریق ولتاژ در قطعات برد موبایل است.

 عیب یابی قطعات برد موبایل به روش تزریق ولتاژ است.

قطعات الکترونیک مثل برد موبایل وقتی خراب میشوند دچار اتصالی می شوند و شما اگر بتوانید قطعه ای که دچار اتصالی شده است را در برد موبایل ییدا کنید با تعویض یا ریبال دوباره آن قطعه به راحتی برد موبایل را تعمیر کنید.

یکی ازروش های پیدا کردن قطعه ای که دچار اتصالی شده است، تزریق ولتاژ لحظه ای بالا به مسیر یا لاینی است که قطعه اتصالی در آن قرار دارد.

وقتی به مسیری که قطعه اتصالی در آن قرار دارد ولتاژ تزریق شود قطعه معیوب داغ می شود و حرارت قطعه معیوب را می توان با تجهیزاتی مثل دوربین حرارتی و اسپری فریزتشخیص داد.

تزریق ولتاژ باید به صورت اصولی و تخصصی به مسیر تزریق شود در غیر این صورت باعث آسیب های غیر قابل تعمیر به برد موبایل میشود که در دوره تعمیرات موبایل شیراز فیدار اصول عیب یابی به روش تزریق ولتاژ به صورت کامل و تخصصی آموزش داده میشود.

چگونه تعمیرات تخصصی را یاد آموزش ببینیم

برای یادگیری تعمیر موبایل نیاز است که زیر نظر یک استاد کار ماهر دوره آموزشی تعمیرات را یاد بگیرید.

مربی که دوره آموزشی را یاد میدهد باید به علم الکترونیک مسلط باشد ، تجربه بالا، تسلط بر تعمیر، تعهد برای کاراموزان و انجام کار به صورت حرفه ای از ویژگی های مدرس خوب است.

همچنین باید بتوانند علاوه بر انتقال دانش الکترونیک که در تعمیرات حرفه ای موبایل به آن نیاز دارید، تجربیات خودشان در تعمیرتلفن همراه را به شما انتقال دهند.

در مجموعه آموزشی تکنیک نوین و فیدار مربیان آموزشگاه فیدار علاوه بر آموزش تجربه و دانش بالایی دارند و میتوانند دانش مورد نیاز برای کسب درآمد بالا در این زمینه به کاراموزان انتقال دهند.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 318]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن