تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799057422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت در گوگل


واضح آرشیو وب فارسی::


فاکتورهای سئو و بهینه سازی سایت در گوگل تعداد زیادی هستند و ما در این مطلب میخواهیم به مهترین عوامل موثر در رشد جایگاه وبسایت بپردازیم.

با توجه به اینکه با قرارگرفتن در بین نتایج برتر گوگل با کلمات کلیدی اصلی، می‌توانید کاربر بیشتری جذب کنید، سئو و بهینه سازی سایت از مهم ترین کارهای هر مدیر کسب و کار است.

کاربر بیشتر، به معنی فروش بیشتر است، اما جذب آنها بسادگی امکان پذیر نیست. 

گوگل برای رتبه بندی نتایج خود از الگوریتم های مختلفی استفاده می‌کند. همچنین هیچگاه لیستی از سمت گوگل ارائه نشده که بدانید دقیق ترین عوامل کدامند، اما شما باید بروز باشید و موارد تاثیرگذار را سریعا شناسایی و در سایت خود رعایت کنید.

شاخصه های زیادی برای رشد SEO وجود دارد و ما چند مورد از مهم ترین آن را برای شما شرح داده ایم.

 

افزایش ترافیک از سمت موتورهای جستجو

بدونه تردید ورود کاربر از سمت موتورهای جستجو به سایت، یکی از مهم ترین پارامترها بشمار می‌آید. این بدین معناست که کاربران از بین تمامی نتایج حاضر در موتور جستجویی مانند گوگل، وبسایت شمارا انتخاب کرده اند و توانسته اید نظر آنها را جلب کنید.

راه های مختلفی برای جذب و دریافت کلیک های گوگل است. یکی از ترفند ها برای افزایش ترافیک ارگانیک، خرید کلیک گوگل است. با خرید کلیک گوگل، نشان داده اید که سایت شما ورودی های ارگانیک دارد و در بین رقبا محبوب هستید.

کلیک های گوگل، تاثیر فراوانی در تقویت قدرت سئو هر سایتی را دارد و اگر بدرستی این فرایند را اعمال کنید، می‌تواند نتایج شگفت انگیزی برای شما به همراه داشته باشد.

البته باید در نظر داشته باشید، نحوه کار کردن و خرید کلیک به گونه ای باشد که گوگل متوجه این حرکت شما نشود و بتوانید یک روال رشد طبیعی برای سایت خود ایجاد کنید. 



تولید محتوای باکیفیت و کاربردی

تولید محتوای یونیک و با کیفیت و کاربردی، یکی دیگر از مهم ترین فاکتورهای  سئو و بهینه سازی سایت در گوگل است.

موتورهای جستجو می توانند محتوای تکراری را تشخیص دهند و ممکن است صفحه شما را به دلیل استفاده از محتوای کپی شده جریمه کنند.

همچنین رعایت اصول سئوداخلی در متن بسیار حائز اهمیت است.

محتوای شما باید به اندازه کافی عمیق باشد که کاربران به جواب سوال و هدف خود برسند و دیگر به سراغ دیگر نتایج در گوگل نروند.

با رسیدن کاربر به هدف اصلی سرچ خود و نشان دادن سیگنال‌های رتبه‌بندی مناسب به گوگل، همه بخش‌های حیاتی برای ایجاد محتوای با رتبه بالا هستند.

جملات مختلفی برای نشان دادن اهمیت محتوا است، مانند: برای کاربر تولید محتوا کنید، نه برای ربات های گوگل! محتوا پادشاه است. محتوایی تولید کنید که در خدمت هدف باشد.

همچنین قواعد نگارش صحیح را بدانید تا محتوایی که تولید می‌کنید در عین کاربرپسند بودن، برای ربات های گوگل نیز خوانا و قابل پیمایش و درک باشد و تاثیر بهتری روی سئو بگذارد.

 

تبلیغات و لینک سازی برای افزایش بازدیدکننده

به طور کلی افزایش بازدید سایت یکی از پارامترهای تاثیرگذار در بهبود سئو است. روش های مختلفی برای افزایش ویو صفحات سایت وجود دارد.

به کمک روش های تبلیغاتی می‌توانید تعداد بازدیدکنندگان را افزایش دهید. 

لینک سازی خارجی نیز باعث می‌شود کاربران، از دیگر سایت ها به سمت سایت شما هدایت شوند.

همچنین با استفاده از سایت افزایش بازدید و افزایش تعداد بازدید کنندگان، گوگل به شما امتیاز بیشتری خواهد داد، زیرا به قدری محبوب و پرمخاطب هستید که کاربران وارد سایت شما شده اند. بهتر است روش های مختلف را با هم استفاده کنید تا گوگل روند کار شما را طبیعی مشاهده کند.

اشتراک گذاری و فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام نیز، یکی دیگر از راه های جذب کاربر بیشتر است. ورودی ها با منبع ترافیک شبکه اجتماعی تاثیر بهتری برای سئو و بهینه سازی سایت شما دارد و از سمت گوگل امتیاز بیشتری دریافت خواهید کرد.

 

رفع کردن خطاهای داخلی سایت و افزایش سرعت

سرعت سایت به قدری مهم است که گوگل، حتی اگر تمام پارامترهای سئو را رعایت کرده باشید، اما سرعت بارگذاری سایت مناسب نباشد و کاربران به خاطر سرعت سایت، آن را سریعا ترک کنند، گوگل نیز سایت را از بین نتایج برتر خارج خواهد کرد. 

همانطور که سرعت بارگذاری سایت برای کاربر مهم است، ربات های گوگل، هنگام خزش صفحه، اگر نتوانند بدرستی سورس کد را مشاهده کنند، به صفحه شما امتیاز خوبی نمی‌دهند و این پارامتر مهم را از دست خواهید داد.

عوامل زیادی در سرعت دخیل هستند. حجم عکس ها، خطاهای HTML ، استفاده از هاست نامناسب، سنگین بودن حجم کدهای CSS و Script از جمله موارد موثر در سرعت لود وبسایت هستند.

با رفع خطاهای داخلی سایت، سئو داخلی را تکمیل کرده و به سرعت بارگذاری سایت کمک کرده اید.



موبایل فرندلی

از آنجایی که بیشتر افراد در حال استفاده از تلفن همراه هستند، ریسپانسیو بودن یا همان موبایل فرندلی، بشدت مهم است. همچنین بازدیدهای موبایلی اهمیت زیادی نزد موتورهای جستجو دارند.

اگر سایت شما در موبایل بدرستی و با ظاهر مناسب نمایش داده نشود، کاربران خود را از دست می‌دهید و این کاهش بازدید از چشم گوگل پنهان نخواهد ماند.

بدین ترتیب، با ایجاد یک قالب ریسپانسیو، کاربران موبایلی خود را نیز حفظ کرده و سایت کاربرپسندی داشته باشید.

کارشناسان سئو سایت سلکتک می‌توانند شما را در سئو و بهینه سازی وبسایت و تبدیل شدن به یک سایت قوی و پرمخاطب راهنمایی و کمک کنند. همچنین به کمک ابزارهای کاربردی سئو در سلکتک مسیر خود را هموارتر کنید.

 






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ]
[مشاهده در: ]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 481]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن